Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
ega nendesse on pandud juurde ka:
kaks uut kummi - 200.-
veljepoldid - 200.-
rehvitöökojas velgede äärte puhastamine ja kahe rehvi vahetus + ühe parandamine - 300.-
kokku - 1700.-
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
täna sain petzi käest uue aku. Neljapäeval saan auto juurde, siis leiab ta oma koha kapotikaane all. Plaan veel osta uued akuklemmid, sest vanad parajalt oksüdeerunud, mutrid kulunud ja kipuvad umbe kähku oksüdeeruma.
aku siis:
[Muudetud: 4-5-2009 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
uus aku peal:
ja lihtsalt paar pilti:
porilapakad peaks kunagi kõik ühesugused vaatama:
Täna koristasin garaa?i ja viisin sealt välja vanaraua, mis talvega kogunenud oli. Jõudes oma vanarauakuhja juurde nägin peal kahte plekitükki ja tuli selline imelik meeleolu. Mõtlesin, et jagan seda kõigiga. Sellised tükid lõigati siis minu auto alt välja sügisel :
sai siis juba nostalgilises hõngus ühele veljele krunt peale tõmmatud:
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Algselt postitas: apsu
Eile keerasin külge veel uue klapikambrikaane:
soovitan sul suured seibid alla panna mutritele - muidu võib prao sisse tõmmata kaanele - alu on suht habras.
pilti seibidest pole pakkuda, kuid ehk leiad ise m6 suurema läbimõõduga seibid
-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ega praegu ka mutter vastu alut ei ole, seib ikka all. Vana klapikambrikaanega saigi see saatuslik viga tehtud, et ei pannud ühele mutrile alla ja prõks kõrv maas
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
praeguse seisuga on värvimise plaanid peast heidetud ja ette võetud mootor. Plokikaas on lihvimises ja kolbides on suured loksud. Silindrid on korras, aga endal puudub võimalus mootori ja käigukasti kergitamiseks, niiet ootab, kuni keegi nõus enda juurde hästivarustatud garaa?i võtma. Tihendid olid pehkinud ja kleepunud, osa pudenes käte vahele ära, sama tegi plokikaane tihend. Hetkeseis siis selline:
mõni tihend:
plokikaas enne, kui läks lihvimisse (lihvitakse kanaleid, mitte kaane äärt):
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
ma olen näinud akuklemme säändseid ja määndseid .
Autost niipalju, et reedel sain tagasi kätte plokikaane, klapid siiski lihviti ja sai mõneks ajaks asja . Täna eemaldasin veel otsakaane ja vahetab veel paar tihendit. Üldiselt asi nii kaugel, et veepump ja termostaat on tagasi auto küljes. Homme vast pilte ka. Plaanid praegu sellised, et tahaks saada auto jaanipäevaks omal jõul liikuma.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
ära siis selle pigistamisega väga ülemeelikuks ka mine.
Teemasse:
täna sai jälle ?oppamas käidud. Õhtu poole saan vast jõudude võtme ja mingi tööriista klappide regullimiseks. Keegi võiks viimase töö kohta mingi lingi anda, et kuidas teha.
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad