21053, Roheline, 1982

21053, Roheline, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

keegi oskab öelda milline on hea ja sobiv mootor ladale mis istuks enam vähem täpselt läbi ja mis on ka saadaval ?
viiendaga kohapealt!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Lada mootor istub kõige paremini Ladale....
Jupid Venemaalt!
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

no :D selles asi ongi et tahaks nagu natuke miskit võimsamat kui lada mootor ise :D
viiendaga kohapealt!
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

Mootor

Postitus Postitas ruudi »

Pane lada 110 pritsega mootor nagu mul on tehtud, tõsi küll mul on 1,3 aga vahe tagaveolise originaal mootoriga on tuntav. Plussiks on see ,et saad odavate varuosadega soodsa mootori mis on lihtne. Välja mõeldud 80-ndatel koostöös porchega. Selle paigaldamiseks ei tule tervet kapotialust ümber ehitada nagu mõne muu mootoriga võib olla. Mootori potensiaali näitab hästi kasutaja Uzzac kollane 01 mis läheb ikka rajult edasi.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Mõned Fiati mootorid istuvad ka üks ühele Ladale peale ja Lada kast istub sammuti probleemideta otsa.
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

ole hea ja leia mulle see fiati mootor :D ja sootsa hinnaga :D

Aga see 110 mootor üsna hea idee, kuhu kanti selle mootori hinnad jäävad ?
viiendaga kohapealt!
p
Predator2005
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 16 Dets 2006 18:59
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2107, VAZ 21214, Vectra C, Honda CB600F
Kontakt:

Postitus Postitas Predator2005 »

Algselt postitas: roheline
Aga see 110 mootor üsna hea idee, kuhu kanti selle mootori hinnad jäävad ?
www.trass.ee , Lammutus Tartu manteel~ 10km Tallinnast, paar ladat on seal.
mitte 110 mootor aga 2112 mootor 16V
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=381

Vabandust õigekirja eest!!!

[Muudetud: 6-9-2009 Predator2005]
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

sellele mootorile saab kergesti ka turbo peale aretada ?
oot ja kas see mootor istub üks ühele või mis seal ümmber peab tegema ?
viiendaga kohapealt!
v
Vibumees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 25 Aug 2009 18:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Autod: Vaz 21063 "tibu"
Kontakt:

Postitus Postitas Vibumees »

Nagu mina oskan öelda ja tean on "uue generatsiooni" ladad esiveolised ja esiveolistel mootor pits teistpidi peal niiet ma usun et ümberehitamist on
Mida sina si*t ka isamaast tead?
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

aga kas keegi oskab aidata kuidas ja mida seal ümmber teha on sest vist nagu ise väga ei saaks hakkama jne.

Ja seda ka palju selline mootor maksta võib?
Ja kas keegi oskaks öelda mida peab volvo taga sillaga tegema ja siksil ise ümmber et seda alla panna ?
viiendaga kohapealt!
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Soovitan ikkagi esialgu jääda lada originaal tehnika peale. Tehtud mootoriga annab suht edukalt sõita selliselt et nägu on pidevalt naerul. Kui ei usu siis tule uuri seda rajaääres;) Ennem aretan lada mootorit kui hakata sinna midagi muud vahele ratsima.:P
MännikuLaiali.
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

no ma ise mõtlen ka seda sama :D et ikka võiks orig.mootorit putida heaks :D ja siis nagu kõik väga ilus :D et originaal võib ka hästi edasi käja jne :D

Aga palun ole hea ja räägi mida teha jne. :D
viiendaga kohapealt!
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Kõigepealt soovitan teha vastavad kere tugevdused, sest kui kangem mootor vahel siis see lammutab kere kiirelt ära eriti kui veel jäigem vedrustus on. Aga mootori ehitus läheb vähe kallimaks ja seda võid lasta kellegil teha aga võid arvestada umbes 10 kiloga et saaks mootori millega kruusal ratast ringi ajada ka 3 käiguga:bouncing
MännikuLaiali.
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

no jamh :D
10 kilo asi läheb keeruliseks :D aga mitmendaga siis asfaldil ratas ringi läheb :D:D
Ja üle üldiselt mis seal mootor juures täpsemalt teha tuleks vms.
sesuhtes et mu onu on nagu 30 aasat automehaanik olnud mul nagu jopanud sellega :D saan head praktikat, aga et ma arvan et vb suudan säästa see 10 kilo kui teada täpsemalt mida teha ja mida osta vms.
viiendaga kohapealt!
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

See kas ta jõuab ratast ringi ajada mõtlen ikkagi kurvis siis kui hoog juba suur ja otsid pidamist et kiirust kasvatada. Et kohapeal rehvi põletada selleks ei pea eriti midagi tegema:lol Aga kui sul sellise kogemusega mehaanik olemas siis uuri tema käest. Sellised mehed teavad vahest rohkem kui mingid 5 aastase kogemusega:spin
MännikuLaiali.
p
Predator2005
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 16 Dets 2006 18:59
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2107, VAZ 21214, Vectra C, Honda CB600F
Kontakt:

Postitus Postitas Predator2005 »

Pane siis 1.6 mootor ja 4.1-4.44 tagumine reduktor ikka saab kumm põletada.

Kõige odavam mootori forseering mis siis mina tegin.
Osta liivapaber 24 kanga alusega, siis aku trell, sisse lase kolle kanalid ja plokkikanne kanalid tee suuremaks ~ 34mm kolle ja 35mm plokkikaas. klappid samad. Läheb 200eeki ja 5 tundi.
Et sisse kolle koos kannega kokku panna ja ei tekki treppi sees, ma kasutasin plastiliini.
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=342
Pane karbussile suremad düssid(zhiklöörid)
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162
http://vaz.ee/modules.php?name=News&file=article&sid=33

Lingid kui oskad vene keelt

Kui tahad vaadata mis said, vaata minu postituses voi tule minu gaarazi kui oled Tallinnast
Vabandust õigekirja eest!!!

[Muudetud: 7-9-2009 Predator2005]
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

oeh jah keeruliseks läheb süsteem :D
Aga jamh kui kere korras eks siis mootori kallale.
Tglt mul polegi nii väga seda kummi suitsemis süsteemi vaja :D vaid kiirendus ja lõpp kiirus :D
Ja kas on ültse mõtet lada orig.mootorile panna 5ene käigukast ?
Mul see olemas aga onu räägib et sellel pole mõttet et ei jõua edasi vedada niguinii :D
viiendaga kohapealt!
r
roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas roheline »

Algselt postitas: Predator2005
Pane siis 1.6 mootor ja 4.1-4.44 tagumine reduktor ikka saab kumm põletada.

Kõige odavam mootori forseering mis siis mina tegin.
Osta liivapaber 24 kanga alusega, siis aku trell, sisse lase kolle kanalid ja plokkikanne kanalid tee suuremaks ~ 34mm kolle ja 35mm plokkikaas. klappid samad. Läheb 200eeki ja 5 tundi.
Et sisse kolle koos kannega kokku panna ja ei tekki treppi sees, ma kasutasin plastiliini.
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=342
Pane karbussile suremad düssid(zhiklöörid)
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162
http://vaz.ee/modules.php?name=News&file=article&sid=33

Lingid kui oskad vene keelt

Kui tahad vaadata mis said, vaata minu postituses voi tule minu gaarazi kui oled Tallinnast
Vabandust õigekirja eest!!!

[Muudetud: 7-9-2009 Predator2005]
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162

Vaat nendest ma nagu aru ei saa hästi :D
viiendaga kohapealt!
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Ma arvan ,et mõeldi esimene kamber õhk 170 kütus 135 ,teine kamber õhk190 kütus 162.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: iisak
Et 5-ndaga korralikult veaks, pidavat jah kiirus üle 100 km/h olema.
Oleneb mootorist;)
Mingi "pussu" väiksevändalisega vb jh. Aga no samas siksi 5k. kastiga kogemusi pole, kuid juttude järgi pidi 1l/100 kütusekulu alla saama...
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta