21053, Roheline, 1982
21053, Roheline, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mootor
Pane lada 110 pritsega mootor nagu mul on tehtud, tõsi küll mul on 1,3 aga vahe tagaveolise originaal mootoriga on tuntav. Plussiks on see ,et saad odavate varuosadega soodsa mootori mis on lihtne. Välja mõeldud 80-ndatel koostöös porchega. Selle paigaldamiseks ei tule tervet kapotialust ümber ehitada nagu mõne muu mootoriga võib olla. Mootori potensiaali näitab hästi kasutaja Uzzac kollane 01 mis läheb ikka rajult edasi.
-
pPredator2005
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 111
- Liitunud: 16 Dets 2006 18:59
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2107, VAZ 21214, Vectra C, Honda CB600F
- Kontakt:
www.trass.ee , Lammutus Tartu manteel~ 10km Tallinnast, paar ladat on seal.Algselt postitas: roheline
Aga see 110 mootor üsna hea idee, kuhu kanti selle mootori hinnad jäävad ?
mitte 110 mootor aga 2112 mootor 16V
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=381
Vabandust õigekirja eest!!!
[Muudetud: 6-9-2009 Predator2005]
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 497
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Kõigepealt soovitan teha vastavad kere tugevdused, sest kui kangem mootor vahel siis see lammutab kere kiirelt ära eriti kui veel jäigem vedrustus on. Aga mootori ehitus läheb vähe kallimaks ja seda võid lasta kellegil teha aga võid arvestada umbes 10 kiloga et saaks mootori millega kruusal ratast ringi ajada ka 3 käiguga:bouncing
MännikuLaiali.
-
rroheline
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 21053
no jamh 
10 kilo asi läheb keeruliseks
aga mitmendaga siis asfaldil ratas ringi läheb
:D
Ja üle üldiselt mis seal mootor juures täpsemalt teha tuleks vms.
sesuhtes et mu onu on nagu 30 aasat automehaanik olnud mul nagu jopanud sellega
saan head praktikat, aga et ma arvan et vb suudan säästa see 10 kilo kui teada täpsemalt mida teha ja mida osta vms.

10 kilo asi läheb keeruliseks


Ja üle üldiselt mis seal mootor juures täpsemalt teha tuleks vms.
sesuhtes et mu onu on nagu 30 aasat automehaanik olnud mul nagu jopanud sellega

viiendaga kohapealt!
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 497
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
See kas ta jõuab ratast ringi ajada mõtlen ikkagi kurvis siis kui hoog juba suur ja otsid pidamist et kiirust kasvatada. Et kohapeal rehvi põletada selleks ei pea eriti midagi tegema:lol Aga kui sul sellise kogemusega mehaanik olemas siis uuri tema käest. Sellised mehed teavad vahest rohkem kui mingid 5 aastase kogemusega:spin
MännikuLaiali.
-
pPredator2005
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 111
- Liitunud: 16 Dets 2006 18:59
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2107, VAZ 21214, Vectra C, Honda CB600F
- Kontakt:
Pane siis 1.6 mootor ja 4.1-4.44 tagumine reduktor ikka saab kumm põletada.
Kõige odavam mootori forseering mis siis mina tegin.
Osta liivapaber 24 kanga alusega, siis aku trell, sisse lase kolle kanalid ja plokkikanne kanalid tee suuremaks ~ 34mm kolle ja 35mm plokkikaas. klappid samad. Läheb 200eeki ja 5 tundi.
Et sisse kolle koos kannega kokku panna ja ei tekki treppi sees, ma kasutasin plastiliini.
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=342
Pane karbussile suremad düssid(zhiklöörid)
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162
http://vaz.ee/modules.php?name=News&file=article&sid=33
Lingid kui oskad vene keelt
Kui tahad vaadata mis said, vaata minu postituses voi tule minu gaarazi kui oled Tallinnast
Vabandust õigekirja eest!!!
[Muudetud: 7-9-2009 Predator2005]
Kõige odavam mootori forseering mis siis mina tegin.
Osta liivapaber 24 kanga alusega, siis aku trell, sisse lase kolle kanalid ja plokkikanne kanalid tee suuremaks ~ 34mm kolle ja 35mm plokkikaas. klappid samad. Läheb 200eeki ja 5 tundi.
Et sisse kolle koos kannega kokku panna ja ei tekki treppi sees, ma kasutasin plastiliini.
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=342
Pane karbussile suremad düssid(zhiklöörid)
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162
http://vaz.ee/modules.php?name=News&file=article&sid=33
Lingid kui oskad vene keelt
Kui tahad vaadata mis said, vaata minu postituses voi tule minu gaarazi kui oled Tallinnast
Vabandust õigekirja eest!!!
[Muudetud: 7-9-2009 Predator2005]
VABANDUST ÕIGEKIRJA EEST!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
MINU SPONSOR- LIIKLUSPOLITSEI!!!!!!
-
rroheline
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 21053
oeh jah keeruliseks läheb süsteem 
Aga jamh kui kere korras eks siis mootori kallale.
Tglt mul polegi nii väga seda kummi suitsemis süsteemi vaja
vaid kiirendus ja lõpp kiirus 
Ja kas on ültse mõtet lada orig.mootorile panna 5ene käigukast ?
Mul see olemas aga onu räägib et sellel pole mõttet et ei jõua edasi vedada niguinii

Aga jamh kui kere korras eks siis mootori kallale.
Tglt mul polegi nii väga seda kummi suitsemis süsteemi vaja


Ja kas on ültse mõtet lada orig.mootorile panna 5ene käigukast ?
Mul see olemas aga onu räägib et sellel pole mõttet et ei jõua edasi vedada niguinii

viiendaga kohapealt!
-
rroheline
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 21053
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135Algselt postitas: Predator2005
Pane siis 1.6 mootor ja 4.1-4.44 tagumine reduktor ikka saab kumm põletada.
Kõige odavam mootori forseering mis siis mina tegin.
Osta liivapaber 24 kanga alusega, siis aku trell, sisse lase kolle kanalid ja plokkikanne kanalid tee suuremaks ~ 34mm kolle ja 35mm plokkikaas. klappid samad. Läheb 200eeki ja 5 tundi.
Et sisse kolle koos kannega kokku panna ja ei tekki treppi sees, ma kasutasin plastiliini.
http://vaz.ee/modules.php?name=News&fil ... le&sid=342
Pane karbussile suremad düssid(zhiklöörid)
Pea kameera Õhk 170 Kütus 135
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162
http://vaz.ee/modules.php?name=News&file=article&sid=33
Lingid kui oskad vene keelt
Kui tahad vaadata mis said, vaata minu postituses voi tule minu gaarazi kui oled Tallinnast
Vabandust õigekirja eest!!!
[Muudetud: 7-9-2009 Predator2005]
Teisene kaamera Õhk 190 kütus 162
Vaat nendest ma nagu aru ei saa hästi

viiendaga kohapealt!
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Oleneb mootorist;)Algselt postitas: iisak
Et 5-ndaga korralikult veaks, pidavat jah kiirus üle 100 km/h olema.
Mingi "pussu" väiksevändalisega vb jh. Aga no samas siksi 5k. kastiga kogemusi pole, kuid juttude järgi pidi 1l/100 kütusekulu alla saama...
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U