õlisurve liiga madal

õlisurve liiga madal

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

õlisurve liiga madal

Postitus Postitas m-rally »

Tere,probleem siis selline et sai võetud kapremonditud 1,3 mootor ja pandud autole peale.Vahetatud sai ka õli aga kui esimest korda mootori käima sain siis tundusm, et õlisurve liiga madal.Tühikäigul küll õlituli põlema ei läinud aga pöörete tõustes ka midagi ei muutu.Vahetasin siis ära õlipumba,mis oli ennem täitsa töötava mootori peal aga ikka mitte midagi.Õlirõhu andur on ka sama,mis oli eelmise mootori peal.
Äkki oskab keegi aidata,kodusolevat kirjandust uurides eriti targemaks ma ei saanud.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Koputa õlirõhu näidikut...
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga see õlirõhu näidik varem näitas päris normaalset rõhku eelmise mootoriga ja olen proovinud koputada.Ta küll midagi näitab aga see on peaaegu nullilähedane mingi 3000 pöörde juures.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Pane mehhaaniline õlimanomeeter järgi, vaata, mis reaalselt surve on.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

see oli küll mõttes aga omal pole seda,on seda muidu võimalik osta ka?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Areta ise mingi ajutine lahendus, leiad ehk mingi õlivooliku mille stutserid sobiks nii manomeetri kui mootori keermega. Manomeetriks sobib väga hästi midagi vene põllumajanduslikku.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

seda küll,proovin mingi päev asja ära mõõta ja siis vaatame edasi.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ei hakka uut teemat tegema(ja otsinguga ka ei leidnud nagu)
et palju normaalne õlisurve üldse on mingitel pööretel?
mul endal mingi 4000rpm peal seier mingi 3,8 juures vast umbes nii, on see normaalne?
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Minul maanteel 90km/h on 4 juures.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Aga palju tühikäigul on?

Mul natuke üle 0,6 ainult sooja mootoriga:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Nii ongi
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

sellise õlisurvega on kõik ok,muide ma ise leidsin ka omal õlisurve jama üles.Sai siis külge krutitud mehaaniline manomeeter ja ikka oli surve lahja,mingi 2000 pöörde juures oli mingi 0,8 bari ja seda külma mootoriga.Sai siis pead kratsitud ja lõpuks mõtlesin et õli ju tuleb karterist,läheb edasi läbi pumba filtrisse...ja siis kruttisisn mingi vana äravahetatud filtri külge ja asi ants,õlisurve normaalne.Ostsin siis uuesti uuefiltri ja saingi asja korda.Kusjuures see eelmine õlifilter oli ka tutikas.
Aga tänud kõigile kes aitasid!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul omal paari õlifiltriga selline lugu olnud, et klapp laseb läbi. Tunneb ära nii, et külmalt käivitatud mootor hakkab kõvasti lagisema, max 3-4 sekundit, sest õli on alla vajunud
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

jah,omal kahjuks polnud sellist juhust olnud,ei osaud seda arvata.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: GTA
Mul omal paari õlifiltriga selline lugu olnud, et klapp laseb läbi. Tunneb ära nii, et külmalt käivitatud mootor hakkab kõvasti lagisema, max 3-4 sekundit, sest õli on alla vajunud
Mul täpselt sama asi. Kindel, et õli filtriklapp, õlipump süüdi pole?

[Muudetud: 9-9-2010 MuKi14]
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Tervst,
Ei teagi kas mul on põhjust muretsemiseks aga 1,6 mootor annaba tühikäigul 0 lähedast õlisurvet ja kuskil 3000 pöörde juures on asi 2 lähedal.. väga nadi kuidagi. Uus täissünteetiline äli ja uus ülifilter on peal (SCT).
Võiks see olla ok?
Ostsin selle mootori phe ladaklubi kasutaja käest ja väitis, et 5000km tagasi mootoris remont tehtud (k.a. uued kolvid)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: makuke
Tervst,
Ei teagi kas mul on põhjust muretsemiseks aga 1,6 mootor annaba tühikäigul 0 lähedast õlisurvet ja kuskil 3000 pöörde juures on asi 2 lähedal.. väga nadi kuidagi. Uus täissünteetiline äli ja uus ülifilter on peal (SCT).
Võiks see olla ok?
Ostsin selle mootori phe ladaklubi kasutaja käest ja väitis, et 5000km tagasi mootoris remont tehtud (k.a. uued kolvid)
Ma usun millegipärast, et SCT süüdi selles. Mingit normaalset kvaliteeti pole. Mul oli filter korralik, kuid sul äkki praak filter.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Isegi siin teemas on kirjas, et kõigepealt võiks mõõta mehhaanilise õlirõhu manomeetriga (kui pole juba teinud seda)...sest kui tegelikult on surve korras siis pole ju arukas firmat süüdistada, et kvaliteeti ei ole.:rolleyes

[Muudetud: 3-10-2010 lada]
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Aga mis õlifiltri firmat te siis soovitate? Kas täissünt õli on sobiv või tuleks üle minna poolsünteetilisele? Kas keegi saaks seda hüdraulilist manomeetrit laenata nädalavahetuseks? Jutt käib kuupäevadest 8-11 oktoober? Oleks väga tänulik.
m
makuke
Foorumi kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 28 Nov 2007 20:01
Asukoht: kehra
Autod: 21063

Postitus Postitas makuke »

Tegin testi ja panin Mineraalõli sisse ja uue SCT filtri. Õli surve 4000p juures u 2. kohapeal alla 1, kahtlane lugu...
Vasta