Erinevalt spets müramatist nõuab see väga suurt kuumust, et niipalju sulaks kui plekile kinni jäämiseks vaja. Säästupuhur ei kõlvanud kuhugi, profikagagi tuli tükk aega kuumutada enne kui piisavalt sulama hakkas. Kujutan ette, et leeklamp oleks kõige parem, paraku minul seda võtta polnud kui oma auto põrandat sama matiga katsin.Algselt postitas: lada
See on siis ehitusel kasutatav katuse aluskate, mitte spets müramatt.
21061, lada, 1981
21061, lada, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
Sellest olen teadlik, et ta kuumust tahab saada...alguses proovin kuumapuhuriga aga kui midagi välja ei tule siis otsin kuskilt leeklambi, neid vene omi on maal küll aga need vist võtavad jubedalt bensiini. Samas on ehituspoodides neid väikeseid gaasilampe müügil aga ma ei oska ette kujutada palju sellise töö jaoks seda gaasi läheb, et kas nende väikeste 190g (oli vist nii) balloonidega üldse oleks midagi teha või saavad need väga kiirelt otsa.
Kuidagi saab ikka külge:)
Kuidagi saab ikka külge:)
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
Ise olen täitsa näinud kuidas seda matti katusele paigaldadakse ja sealt panin tähele et seal kasutati suurt leek lampi millel oli paloon voolikuga järel ja kuumutati päris tükk aega ühte kohta.
Nii et ega seda päris tavalise gaasi/bensiini lambiga sulama vist ei saa
või vähemasti nii sulama et ta pleki külge kinni jääks .
Aga ega enne teada ei saa kui ei proovi.
Ja muide väga kena asja ole teinud tast!!;)Minu poolt jõudu edaspidiseks.
Nii et ega seda päris tavalise gaasi/bensiini lambiga sulama vist ei saa

Aga ega enne teada ei saa kui ei proovi.
Ja muide väga kena asja ole teinud tast!!;)Minu poolt jõudu edaspidiseks.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Kui ma Tehnonikoliga autopõhja katsin, kasutasin tavalist AGA gaasiballooni ja kõige lihtsamat päästikuga gaasipõletit. Boschi kuumapuhuri suutsin muidugi enne läbi põletada.
See matt tahab väga kõva kuumust, seepärast on selle autosse paigaldamine ka üsna küsitav ettevõtmine. Järgmine kord, kui on teine võimalus, mina seda autosse ei panekski.
See matt tahab väga kõva kuumust, seepärast on selle autosse paigaldamine ka üsna küsitav ettevõtmine. Järgmine kord, kui on teine võimalus, mina seda autosse ei panekski.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Väikse gaasilambiga siiamaani kõik need icopalist või-mis-iganes katusekatte materjalidest lõigatud matid autodesse paigaldatud ja pole häda midagi. Inimese moodi peab ainult tegutsema, rahulikult ja läbimõeldult, et ei mäkerdaks ennast ega autot ära.
Kes siin seda kleepuvat müramatti kiidab, kiitku edasi. Üks ja sama asi, ainult tolle eest küsitakse mitu-mitu-mitu korda rohkem raha. Mille eest - vaat mina ei tea. Oma ülesande täidavad ühtmoodi mõlemad. Ja ei ole vaja seletada, et katusematt kuumaga haiseb jne... Puhas loba ja räägivad need, kes ise oma autosse paigaldanud pole.
Kes siin seda kleepuvat müramatti kiidab, kiitku edasi. Üks ja sama asi, ainult tolle eest küsitakse mitu-mitu-mitu korda rohkem raha. Mille eest - vaat mina ei tea. Oma ülesande täidavad ühtmoodi mõlemad. Ja ei ole vaja seletada, et katusematt kuumaga haiseb jne... Puhas loba ja räägivad need, kes ise oma autosse paigaldanud pole.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Mina paigaldasin need matid põrandale lahtiselt. Saab vajadusel välaja võtta ja kuivatada. Kuhu vaja sai liimitud (kontaktliimiga 1L purk ehituspoest) ja head efekti andis selle mati kinnitamine kahepoolse teibiga otse uksepappide alla uste külge. Oluline on, et mitte kuskile ei jääks auke, eriti tulemüüri (minul oli salongiradika läbiviik veidi katkise kattega ja põhimura tuli sealt läbi) muidu on suur töö asjata.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Mina omal paigaldasin seda just sellesama väikese ballooniga gaasipõletiga, mis ehituspoodides müügil on. Gaasi läheb suht vähe ja ega see väike balloon ei maksa kah suurt midagi. Matt tahab ikka nii kõva kuuma, et kile alt ära sulaks ja pigi pehmeks läheks. Ühe rulliga sai 2 auto põhja üle tehtud ja veel osaliselt ka lada põhja.
Väga palju matti paigaldada ei saanudki enne kui puhur otsad andis, ventilaator enam ei keerle:P
Probleem tekkis ka selle paigaldamisega. Kuigi ma enda arust kuumutasin ainult niipalju kui vaja et pigi kinni jääks pleki külge, hakkas ikkagi teiseltpoolt värv mullitama....ühesõnaga ustesse jm sellistesse kohtadesse paigaldasin ühe möginaga seda matti sest ei tahtnud riskida värvi kahjustamist ning ega ukse sees pole seda võimalik normaalselt kuumutadagi, tehtud sain kolm ust ja pagasiruumi osaliselt, nüüd lähen ostan selle väikse ballooniga gaasipõleti ära ning äkki on sellega rohkem õnne.
Üks küsimus ka, kas oleks mõtekas see koht summutil relaka ja keevitusega samasuguseks teha nagu ülejäänud toru või ei sega see kitsas koht midagi mootori töö poolest?

Mul on selline tunne et peab vist ikka ära parandama.
Probleem tekkis ka selle paigaldamisega. Kuigi ma enda arust kuumutasin ainult niipalju kui vaja et pigi kinni jääks pleki külge, hakkas ikkagi teiseltpoolt värv mullitama....ühesõnaga ustesse jm sellistesse kohtadesse paigaldasin ühe möginaga seda matti sest ei tahtnud riskida värvi kahjustamist ning ega ukse sees pole seda võimalik normaalselt kuumutadagi, tehtud sain kolm ust ja pagasiruumi osaliselt, nüüd lähen ostan selle väikse ballooniga gaasipõleti ära ning äkki on sellega rohkem õnne.
Üks küsimus ka, kas oleks mõtekas see koht summutil relaka ja keevitusega samasuguseks teha nagu ülejäänud toru või ei sega see kitsas koht midagi mootori töö poolest?

Mul on selline tunne et peab vist ikka ära parandama.
Suurem osa matist on paigaldatud kuid paljud kumerused jm kohad on veel katmata.





Väikse gaasipõletiga on väga hea paigaldada ja matt ei lähe teiselt poolt nii kuumaks et kinni vajutades pigi kinnaste külge jääb nagu kuumapuhuriga paigaldades seda juhtus.

Praeguse seisuga on üks 190g balloon tühi ja teine on umbes poolepeal, ühesõnaga kahe sellise ballooniga peaks hakkama saama....võimalik et kolmega.






Väikse gaasipõletiga on väga hea paigaldada ja matt ei lähe teiselt poolt nii kuumaks et kinni vajutades pigi kinnaste külge jääb nagu kuumapuhuriga paigaldades seda juhtus.

Praeguse seisuga on üks 190g balloon tühi ja teine on umbes poolepeal, ühesõnaga kahe sellise ballooniga peaks hakkama saama....võimalik et kolmega.

-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Mina usun, et tasub küll. Netis kaevates leidsin mõne kes oli pannud ustesse matte ja igale poole mujalegi. Kiitsid küll kõvasti, et väga vaikseks on saanud. Tegelikult oleks suur huvi asja vastu. Kui leiduks kedagi kes selle tee läbi on käinud ja kes testsõidule võtaks. Siis otsustaks edasi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Võtaks hea meelega testisõidule kui kunagi valmis saan masina, ise tahaks võrrelda originaal mürasummutusega 06ega:)
Kuna midagi erilist kirjutada pole siis lisan lihtsalt pilte, matti on veel järgi mingi 5kg umbes, ühesõnaga kuskil 45kg jagu matti on autos.











Millegipärast unustasin laest pilti teha, igatahes lagi on ka matiga kaetud.
[Muudetud: 12-3-2011 lada]
Kuna midagi erilist kirjutada pole siis lisan lihtsalt pilte, matti on veel järgi mingi 5kg umbes, ühesõnaga kuskil 45kg jagu matti on autos.











Millegipärast unustasin laest pilti teha, igatahes lagi on ka matiga kaetud.
[Muudetud: 12-3-2011 lada]
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Ilus. Kui paks matt on ja kui kaua kogu polsterdus aega võttis? Kasulik on vist enne välja lõikamist sabloonid teha? Ma mõtlen juba tükk aega kuidas ja kas seda uste sisse panna. Niiskuse kogumises just mure. Midagi ikka vihmaga klaasidelt uste sisse tilgub. Mul olid 08/09 kummist klaasitihendid välapoole pandud, need hoiavad vett tunduvalt paremeni kui juba maha käinud orig. plastmassliistud. Päris veekindlaks aga ei saa nendegagi. Kas see matt niiskust endasse korjab?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.