21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Algselt postitas: lada

See on siis ehitusel kasutatav katuse aluskate, mitte spets müramatt.
Erinevalt spets müramatist nõuab see väga suurt kuumust, et niipalju sulaks kui plekile kinni jäämiseks vaja. Säästupuhur ei kõlvanud kuhugi, profikagagi tuli tükk aega kuumutada enne kui piisavalt sulama hakkas. Kujutan ette, et leeklamp oleks kõige parem, paraku minul seda võtta polnud kui oma auto põrandat sama matiga katsin.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Sellest olen teadlik, et ta kuumust tahab saada...alguses proovin kuumapuhuriga aga kui midagi välja ei tule siis otsin kuskilt leeklambi, neid vene omi on maal küll aga need vist võtavad jubedalt bensiini. Samas on ehituspoodides neid väikeseid gaasilampe müügil aga ma ei oska ette kujutada palju sellise töö jaoks seda gaasi läheb, et kas nende väikeste 190g (oli vist nii) balloonidega üldse oleks midagi teha või saavad need väga kiirelt otsa.
Kuidagi saab ikka külge:)
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

Ise olen täitsa näinud kuidas seda matti katusele paigaldadakse ja sealt panin tähele et seal kasutati suurt leek lampi millel oli paloon voolikuga järel ja kuumutati päris tükk aega ühte kohta.
Nii et ega seda päris tavalise gaasi/bensiini lambiga sulama vist ei saa :rolleyes või vähemasti nii sulama et ta pleki külge kinni jääks .
Aga ega enne teada ei saa kui ei proovi.
Ja muide väga kena asja ole teinud tast!!;)Minu poolt jõudu edaspidiseks.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Kasutaja avatar
teboilmen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 56
Liitunud: 23 Okt 2009 19:56
Asukoht: tartu
Autod: vaz 2106, BMW 318i, opel vectra, M 400

Postitus Postitas teboilmen »

Saab väga edukalt selle väikese leeklambiga ja gaasi poolest peaks isegi ühe ballooniga hakkama saama.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Kui ma Tehnonikoliga autopõhja katsin, kasutasin tavalist AGA gaasiballooni ja kõige lihtsamat päästikuga gaasipõletit. Boschi kuumapuhuri suutsin muidugi enne läbi põletada.
See matt tahab väga kõva kuumust, seepärast on selle autosse paigaldamine ka üsna küsitav ettevõtmine. Järgmine kord, kui on teine võimalus, mina seda autosse ei panekski.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Väikse gaasilambiga siiamaani kõik need icopalist või-mis-iganes katusekatte materjalidest lõigatud matid autodesse paigaldatud ja pole häda midagi. Inimese moodi peab ainult tegutsema, rahulikult ja läbimõeldult, et ei mäkerdaks ennast ega autot ära.
Kes siin seda kleepuvat müramatti kiidab, kiitku edasi. Üks ja sama asi, ainult tolle eest küsitakse mitu-mitu-mitu korda rohkem raha. Mille eest - vaat mina ei tea. Oma ülesande täidavad ühtmoodi mõlemad. Ja ei ole vaja seletada, et katusematt kuumaga haiseb jne... Puhas loba ja räägivad need, kes ise oma autosse paigaldanud pole.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Just sama põhimõttega saigi ostetud...milleks ma peaks maksma rohkem sisuliselt sama asja eest.
Aga hetkel midagi kiitma ega laitma veel ei hakka, pean ise ära proovima;)
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Mina paigaldasin need matid põrandale lahtiselt. Saab vajadusel välaja võtta ja kuivatada. Kuhu vaja sai liimitud (kontaktliimiga 1L purk ehituspoest) ja head efekti andis selle mati kinnitamine kahepoolse teibiga otse uksepappide alla uste külge. Oluline on, et mitte kuskile ei jääks auke, eriti tulemüüri (minul oli salongiradika läbiviik veidi katkise kattega ja põhimura tuli sealt läbi) muidu on suur töö asjata.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Mina omal paigaldasin seda just sellesama väikese ballooniga gaasipõletiga, mis ehituspoodides müügil on. Gaasi läheb suht vähe ja ega see väike balloon ei maksa kah suurt midagi. Matt tahab ikka nii kõva kuuma, et kile alt ära sulaks ja pigi pehmeks läheks. Ühe rulliga sai 2 auto põhja üle tehtud ja veel osaliselt ka lada põhja.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Väga palju matti paigaldada ei saanudki enne kui puhur otsad andis, ventilaator enam ei keerle:P
Probleem tekkis ka selle paigaldamisega. Kuigi ma enda arust kuumutasin ainult niipalju kui vaja et pigi kinni jääks pleki külge, hakkas ikkagi teiseltpoolt värv mullitama....ühesõnaga ustesse jm sellistesse kohtadesse paigaldasin ühe möginaga seda matti sest ei tahtnud riskida värvi kahjustamist ning ega ukse sees pole seda võimalik normaalselt kuumutadagi, tehtud sain kolm ust ja pagasiruumi osaliselt, nüüd lähen ostan selle väikse ballooniga gaasipõleti ära ning äkki on sellega rohkem õnne.
Üks küsimus ka, kas oleks mõtekas see koht summutil relaka ja keevitusega samasuguseks teha nagu ülejäänud toru või ei sega see kitsas koht midagi mootori töö poolest?
Pilt
Mul on selline tunne et peab vist ikka ära parandama.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Suurem osa matist on paigaldatud kuid paljud kumerused jm kohad on veel katmata.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Väikse gaasipõletiga on väga hea paigaldada ja matt ei lähe teiselt poolt nii kuumaks et kinni vajutades pigi kinnaste külge jääb nagu kuumapuhuriga paigaldades seda juhtus.
Pilt
Praeguse seisuga on üks 190g balloon tühi ja teine on umbes poolepeal, ühesõnaga kahe sellise ballooniga peaks hakkama saama....võimalik et kolmega.
Pilt
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

On mõtet seda mürasummutust niipalju panna? Õigepea tahaks veelgi vaiksemaks saada, lõpuks tuleb akendest enim müra jne jne... Surnud ring, lisaks veel k*radima raske.
Lihtsalt mõtlesin siin valjult....
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Mina usun, et tasub küll. Netis kaevates leidsin mõne kes oli pannud ustesse matte ja igale poole mujalegi. Kiitsid küll kõvasti, et väga vaikseks on saanud. Tegelikult oleks suur huvi asja vastu. Kui leiduks kedagi kes selle tee läbi on käinud ja kes testsõidule võtaks. Siis otsustaks edasi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Võtaks hea meelega testisõidule kui kunagi valmis saan masina, ise tahaks võrrelda originaal mürasummutusega 06ega:)

Kuna midagi erilist kirjutada pole siis lisan lihtsalt pilte, matti on veel järgi mingi 5kg umbes, ühesõnaga kuskil 45kg jagu matti on autos.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Millegipärast unustasin laest pilti teha, igatahes lagi on ka matiga kaetud.

[Muudetud: 12-3-2011 lada]
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

See kogu auto mürasummutiga katta on väga hea idee tegelikult,peaks isegi tegema aga ennem võiks kuskilt muljeid kuulda kas tasub ära või ei ;)
Aga muidu kena masin :o
EDU
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Ilus. Kui paks matt on ja kui kaua kogu polsterdus aega võttis? Kasulik on vist enne välja lõikamist sabloonid teha? Ma mõtlen juba tükk aega kuidas ja kas seda uste sisse panna. Niiskuse kogumises just mure. Midagi ikka vihmaga klaasidelt uste sisse tilgub. Mul olid 08/09 kummist klaasitihendid välapoole pandud, need hoiavad vett tunduvalt paremeni kui juba maha käinud orig. plastmassliistud. Päris veekindlaks aga ei saa nendegagi. Kas see matt niiskust endasse korjab?
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

kullamees, mis ajast tõrvapapp niiskust endasse kogub :D Ega asfaldist ja katusest kah ju vesi läbi ei tule
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Pleki ja mati vahele koguneb niiskus väga edukalt, kullamees.

[Muudetud: 12-3-2011 iisak]
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

ka siis, kui see on sulatatud pleki külge?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Arvad tõesti et 100% iga ruutmillimeeter on pleki küljes ja kuskilt eemale ei hoia?
Pigimatt ja vilt on alati kaheotsaga asi.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Vasta