21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: lada
...lootus veel on enne suve lõppu värv peale saada...
See lootus on nüüdseks kadunud:(
Aga nüüd siis sellest mis teinud olen.Kõigepealt sai seest kõik ära krunditud.
Seejärel eemaldasin kogu kerelt rooste.
Pilt
Pilt
Järgmine samm oli krunt haljastele kohtadele.
Pilt
Siis pahteldamine.
Pilt
Pilt
Midagi väga sirgeks veel ei saanud aga umbmäärase kuju sain kätte.
Ja kuna aeg sai otsa, siis selleks ,et kogu töö raisku ei läheks(loe :rooste ei läheks) krunt läks pahtlikohtadele ja sinna kust plekk sai välja lihvitud.
Pilt
Ning tagasi garaa?i.
Pilt
Üks näide sellest ,et mis juhtub iga kord kui garaa?i sõidan.
Pilt
See on see ,mis juhtub siis kui ?iguli tagaots liiga kerge on.:D
Siis üks päev sai veel sidur õhutatud ja ära reguleeritud sest kokkupanemise ajast oli varras liiga pikaks keeratud ja tühikäik puudus täielikult ,igatahes nüüd sidurdab ilusti aga tänu sellele ,et tagaots nii kerge on, ei saanud ma ilma hoogu ülesvõtmiseta õuepealtki minema kuna natuke ülesmäge läheb...ratas hakkab lihtsalt tühja käima.
Aga hoogu võttes sain siiski natuke edasi mindud.Siin siis väike pilt teistsugusel taustal.
Pilt
Kui kellegil mingeid soovitusi on, et kuidas seda kere nüüd säilitada ilma et rooste läheks sest ega ma enne järgmist suve talle värvi peale ei saa ja selle ajani võiks ta nii seista et kõik uuesti rooste ei läheks...endal oli mõte et panen lihtsalt ühe kihi veel krunti ja siis loodan ,et niiskus läbi ei pääse.
Ta seisab küll garaa?is aga seal läheb talvel ikka niiskeks sest koguaeg seda ruumi ei köeta...või peaks veel mingi kattega üle tõmbama?keegi kes rohkem sellest teab võiks aidata mõttega.;)
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

ära mingi katte alla küll pane, kogub niiskust veel rohkem alla ja hoiab seda kinni. soovitaks ära kasutada viimased päevad veel ja saada kasvõi üks kiht värvi peale. Happekrunt all?
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: apsu
ära mingi katte alla küll pane, kogub niiskust veel rohkem alla ja hoiab seda kinni. soovitaks ära kasutada viimased päevad veel ja saada kasvõi üks kiht värvi peale. Happekrunt all?
Mõtlesin ka ,et hakkab veel hullemini niiskust koguma kui kate peale panna.
Ei ole happekrunt, mingi 1K roostevastane nitrokrunt on.
Ma tahaks ka talle nii kiiresti kui võimalik värvi peale saada aga kuna tahan korralikult teha siis läheb eeltöödeks palju aega.Kui ikka korralikult teha siis pean ära ootama millal rohkem aega ja ilma on ,kuid seda tekib alles järgmine suvi.
Vähemalt üks asi on kindel ,et järgmine suvi saab kiiresti värvi peale ja siis saab ka kohe hakata kokku laduma.
Värvimise kohapelt on mul mõte ehitada mingi kasti moodi raam kuhu saab kile peale tõmmata ja kõik tolmuvaba hoida...asi ongi selles ,et pole lihtsalt enam aega selle jaoks ning eriti vihaseks ajasid mind suveläbi sellised tüübid kes kõike lubasid mulle ,aga abi pole ma mittemillegiga selle auto puhul saanud ning enam ei looda ma kellegi peale...tuleb lihtsalt ise kõik vajalik valmis ehitada ja osta ning teha nii hästi kui oskan.
Uued kõrvalistujapoolsed uksed peab ka veel vaatama sest nendest vanadest 03me ustest ei tule midagi välja, uued juhipoolsed sain eelmine suvi täiesti tasuta.:spin
Kui kellegil on pakkuda uusi või korralikke kasutatud kõrvalistujapoolseid uksi siis u2u kindlasti teele.;)
Garaa?is teen arvatavasti nädalavahetustel ja siis kui veel võimalik on, põhja korda, summuti alla ning teisi asju peab ka natuke näppima...kasvõi seesama plokikaanetihend mis katki on ,kardaanil vahetan ristid ja tugilaagri ära jne...
Ja küll see järgmine suvi siis lõpuks kätte jõuab.:rolleyes
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

Kile all läheb niiskeks ju.
Pigem midagi siukest siis;)
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... 9&start=45
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Pilt kust õli läbi ajama hakkas:
Pilt
Ja kuidas ta garaa?is paremaid aegu ootab:
Pilt
Pilt
Paksu krundikihi lasen talle veel mõne aja pärast peale siis kui võimalik on.
Ning peale seda saab garaa?is vaikselt teda täiustama hakata, järgmise suve alguseni välja, nii nagu eelnevas postituses mainisin...sest kahjuks pole enne aega midagi suuremat teha:(

[Muudetud: 14-9-2009 lada]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Ostsin määrdeniplitega kardaaniristid ära ning tugilaagri leidsin vanadest varudest nö. uue, ehk kasutamatta.Jaapani ristidest pilt ka siis:
Pilt
Otsustasin et karbid ja ülejäänud uurded tuleb korrosioonivastase möksiga töödelda ,sest muidu läheb kõik see keevitustöö mis ma teinud olen luhta.Alguses oli küll hea plaan ,et ei pea enne nende õlidega mökerdama kui värvitud saab e. siis ei oleks probleemi kui kuskilt seda välja valguma hakkab aga kahjuks läks sedapidi ,et värvi peale ei jõudnud saada ja seekord tuleb see möksitamine lihtsalt ära teha ning kui midagi kuskilt krundi peale valgub,siis eks saab selle ära puhastatud.
Eks ma vaikselt edendan siis teda.:spin
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

mina kasutasin sadolini toodangut ja tulemusega üli rahul kasutasin seda mis vajab lakki peale värv ise on matt ja lakk paneb asja alles läikima ja kuna läigib lakk siis pleekimist ei karda edu autoga!
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Edu tarvis!
Kuna sel päeval kui ma maale sain sadas vihma, siis tegelesin garaa?is ja kruntisin kõik liite- ja keevituskohad veel üle ning järgmine kord saab siis hermeetikuga ära teha.
Pilt
Pilt
Juhiiste=telliskivi:spin
Pilt
Vene ajast uus ehk kaua oma aega oodanud tugilaager, mis külge läheb.
Pilt
Pilt
Ja nüüd mõtlen ,et pean mingi lahenduse põhja puhastamiseks leidma...vahepeal oli mõte ,et võtan mootori pealt maha ja siis saab ta kuidagi külje peale lükata ning ära teha..kuid seda garaa?is ei mahu nagunii tegema ning kui korraga terve põhi teha siis see võtab aega..mida mul hetkel pole aga järelikult tuleb tekitada seda kuidagi, sest tahaks ikka enne kõik pindmise rooste ära eemaldada kuna muidu pole nendest möksidest ka nii suurt kasu.
Eks aeg näitab ja kui tekib võimalus, siis kasutan seda kindlasti ära.

[Muudetud: 23-9-2009 lada]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Vahepeal eemaldasin laepolstri, sest selle ääre alt oli roostet näha.
Polster eemaldatud:
Pilt
Siis oli juba roostet rohkem näha:
Pilt
Soovitan kõigile, kellel on plaanis seda villa laepolstri alt eemaldada, korralikud kindad kätte panna, sest ise sain õppetunni raskemat teed pidi ehk küüne alla läks mingi terav kiud ja verd hakkas lahmama.:P...igatahes seda materjali ma küll sinna tagasi ei pane, tundus nagu miski klaasvilla moodi asi olema.
Vill eemaldatud:
Pilt
Eks nüüd pean hakkama siis seda roostet eemaldama, kahjuks on ainuke töötav relakas see kõige suurem ja raskem ning muidu ostaks väikse juurde aga rahaga on nii nagu ta on...ostetud saaks ikka aga pean lihtsalt raha kokku hoidma sest juurde teda ei tule kuskilt hetkel..vb peaks kooli kõrvalt kuskile tööle minema, eks vaatab.
Järgmise korrani siis...
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Miks sa seda sinna tagasi ei pane?
s
sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 08 Sept 2008 14:31
Asukoht: Abja
Autod: -

Postitus Postitas sten »

Algselt postitas: martti
Miks sa seda sinna tagasi ei pane?
Mis mõttega panna seda villa sinna? Veneajal pandi seda sinna seepärast, et muud polnud lihtsalt panna. Sinna lakke saaks ükskõik miukse kerge mürasummuts mati panna, mis on igati etem
kui see nõme veneaegne klaasvill, võh jube asi.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Ära relakaga hoogu satu. Kui pleki kuumaks ajad tõmbab katuse lohku. Ja seda liimi saab eemaldada värvisurmaga. Muude vahenditega väga tüütu.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Stenil õigus, panen natuke etemat kraami selle klaasvilla asemele.
Algselt postitas: zajetz
Ära relakaga hoogu satu. Kui pleki kuumaks ajad tõmbab katuse lohku. Ja seda liimi saab eemaldada värvisurmaga. Muude vahenditega väga tüütu.
Selle relaka asjaga olen kursis aga värvisurma all mõtled siis keemilist värvieemaldit? nt sellist: http://avsk.ee/tdetail.php?cat=75&de=1908
Kas sellega võib liimi ka polstri pealt ka eemaldada või hakkab see hoopis kahjustama polstrit?
Vahepeal sai siis varuosi kogutud. Tänud kasutaja vs“ile esiukse eest:
Pilt
Ja tänud kasutaja UK“le tagumise ukse eest:
Pilt
Järgmise korrani...
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Väga suur töö on tehtud tõesti, jõudu ja jaksu sulle edasipidiseks !
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tänud!
Täna lasin siis katust relakaga puhtaks, kuid kasutasin selle tugeva traatharja asemel kollast värvi, vähe elastsemat harja. Enamus roostest tuli maha kuid liim jäi põhiliselt ikka veel kinni, vaikselt lasin ja plekk eriti ei läinud soojakski. Kui mingi keemiaga selle liimi maha saan siis liivapaberiga teen üle veel nagunii. Roostemuundajaga sai ka mökerdatud.
Pilt
Pilt pole just kõige parem, sest kaamera unustasin koju ja tegin pildi telefoniga.
Enne proovisin ka uksi külge.
Pilt
Pilt
Sobisid päris hästi ja rohelisel uksel lasin ühe pindmise roostekoha relakaga puhtaks ning panin roostemuundajat peale, et edasi ei roostetaks.
Järgmise korrani...
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tervist.
Laupäevast alates olen kasulik olnud ja tööd teinud...kuna kaamera oli kaasas siis sai ka palju pildimaterjali.:D
Kui mootori maha sain siis võtsin küünlad pealt aga huvitav oli see, et kaks keskmist küünalt olid puhtad, 1 ja 4 tahmased.
Pilt
Pilt

Klapikambrikaan küljest.
Pilt

Nukkvõll maha koos peaga.
Pilt

Tihend muidu korras aga õli oli hakanud sealt keskmisest õlikanali juurest läbi imbuma.
Pilt

Eks see suur tahmasus ole sellest, et enamus aja on ta põhiliselt tühikäigutuuridel töötand ja mingit sõitu pole ta näinud tüki aega.
Pilt

Nookurid küljest.
Pilt

Siis klapid maha koos klapisääre tihenditega ning pesin kõik puhtaks.
Pilt
Pilt

Seejärel lihvisin kõiki kanaleid ja soveldasin klapid, uued klapisäre tihendid külge, klapid tagasi ning nookurid oma kohale.
Pilt
Pilt

Ega pildi pealt ei saa aru aga kanaleid sai lihvitud kõvasti ja hiljem ka kollega kokku aetud.
Pilt

Ka kollede kanaleid sai lihvitud ja uutel tihenditel kanalite järgi augud õigeks lihvitud ning külge pantud.
Pilt

Siis võtsin maha piduri peapumba koos torudega ja kogu siduri süsteemi ning keerasin kõik releed ja muu kama maha nii, et midagi ette ei jääks.
Pilt

Täna ajasin auto õue, tõstsin üles et tagasild maha võtta.
Pilt

Peale seda sai rehvid pandud külje alla, et midagi mõlki ei läheks.
Pilt

Ja siis külje peale.
Pilt

Kui see tehtud siis sain natuke aega puhastada põhja kuni vihma hakkas sadama ning peale vihma järgi jäämist tegin veel paarkümmend minutit kuni relakas krõbisema hakkas ja külje pealt tükke välja viskama hakkas.:mad:
Nüüd tulin linna, et uus relakas osta ning põhja jaoks ml segu ja mastiks. Peaks saama varsti laenuks dünomomeetrilise võtme, et siis saaks ka mootori kokku laduda aga õnneks sellega nii kiiret pole...suurem tegemine hetkel kerega ikka.
Nii ta siis jäi sinna külje peale seisma, sai ka üks kate peale tõmmatud, sest muidu tekiks mitu lompi autosse.
Pilt
Loomulikult on see ainult ajutiseks, sest kiiremas korras tahan põhja ära teha ja ratastele tagasi saada ning tagasi garaa?i.

[Muudetud: 28-10-2009 lada]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mitte noorukid vaid nookurid. :P
A räägi siis, mis abinõu sa kanalite lihvimiseks leiutasid?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: GTA
Mitte noorukid vaid nookurid. :P
Haha, ma olen asjast ikka väga valesti aru saanud:lol...parandasin vead.:D
Aga kanalite lihvimiseks tegin sellise asja nagu Sa ühes teemas soovitasid...kerisin pulgale liivapaberit ümber ja trelli otsa ning käis küll.
Viimase lihvi tegin käega, sest igale poole selle pulgaga ei pääse.

[Muudetud: 28-10-2009 lada]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Täna siis jälle tegus päev olnud, kuid eriti palju tehtud ei saanudki.:)
Eile sai mööda poode käidud ja uus relakas ostetud ning muud vajalikku mis põhja peale lähevad...ainuke asi on see, et movilit ei näinud kuskil müügil olevat, igas poes kus muidu seda müügil oli, enam ei ole.
Aga põhja puhastamise käigus tuli jälle nutuseid kohti nähtavale.
Pilt
Pilt
Need likvideerisin keevitusega.
Pilt

Senikaua kui põhja relakaga puhastasin ja keevitusega jändasin oli kell juba nii palju, et pimedaks läks. Jõudsin veel roostemuundaja peale tõmmata ja kuna dünomomeetrilise võtme sain kätte siis läksin garaa?i ja panin plokikaane peale.
Pilt
Homme siis tagasi tegutsema jälle, proovin nii kaugele jõuda, et saaks ratastele tagasi ja garaa?i lükata...nukkvõlli panen kah peale ja siis veel klapikambrikaan ning mootor ongi põhiliselt valmis.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Täna siis jälle väiksed edusammud...kui ühelt poolelt sain kõik puhastatud siis sai keeratud teisele küljele.
Pilt

Kuna seekord sain alles peale lõunat auto juurde siis läks see puhastamine õhtusse välja ja kuna nii vara pimedaks läheb siis sai tehtud halogeen pro?ektori valguse abil ning lõpuks läks roostemuundur kõigele peale. Pühapäeval saan loodetavasti möksid peale ja auto ratastele tagasi ning garaa?i.
Vasta