See lootus on nüüdseks kadunud:(Algselt postitas: lada
...lootus veel on enne suve lõppu värv peale saada...
Aga nüüd siis sellest mis teinud olen.Kõigepealt sai seest kõik ära krunditud.
Seejärel eemaldasin kogu kerelt rooste.


Järgmine samm oli krunt haljastele kohtadele.

Siis pahteldamine.


Midagi väga sirgeks veel ei saanud aga umbmäärase kuju sain kätte.
Ja kuna aeg sai otsa, siis selleks ,et kogu töö raisku ei läheks(loe :rooste ei läheks) krunt läks pahtlikohtadele ja sinna kust plekk sai välja lihvitud.

Ning tagasi garaa?i.

Üks näide sellest ,et mis juhtub iga kord kui garaa?i sõidan.

See on see ,mis juhtub siis kui ?iguli tagaots liiga kerge on.

Siis üks päev sai veel sidur õhutatud ja ära reguleeritud sest kokkupanemise ajast oli varras liiga pikaks keeratud ja tühikäik puudus täielikult ,igatahes nüüd sidurdab ilusti aga tänu sellele ,et tagaots nii kerge on, ei saanud ma ilma hoogu ülesvõtmiseta õuepealtki minema kuna natuke ülesmäge läheb...ratas hakkab lihtsalt tühja käima.
Aga hoogu võttes sain siiski natuke edasi mindud.Siin siis väike pilt teistsugusel taustal.

Kui kellegil mingeid soovitusi on, et kuidas seda kere nüüd säilitada ilma et rooste läheks sest ega ma enne järgmist suve talle värvi peale ei saa ja selle ajani võiks ta nii seista et kõik uuesti rooste ei läheks...endal oli mõte et panen lihtsalt ühe kihi veel krunti ja siis loodan ,et niiskus läbi ei pääse.
Ta seisab küll garaa?is aga seal läheb talvel ikka niiskeks sest koguaeg seda ruumi ei köeta...või peaks veel mingi kattega üle tõmbama?keegi kes rohkem sellest teab võiks aidata mõttega.
