Tervist.
Natuke aega jälle mööda läinud ja ongi juba suvi peaaegu poole peal, nüüd tuleb vist kiiremini tegema hakata et ikka enne suve lõppu vähemalt värvimise valmis saaks...kokku ladumine on see kõige kergem asi kogu selle ehituse juures ja nagunii veel lube pole aga plaan on need järgmise aasta keskpaigas tegema hakata et siis kätte saada kui 18 saan.
Nüüd siis seda ka et mis tehtud olen saanud.
Kõigepealt tegin juhipoolse pikitala valmis ehk keevitasin mõlemale poole väikse ääre juurde:

Siis lihvisin maha ja pöörasin ääred ära:

Seejärel tuli väike pööre sisse teha:

Ja külge ta läkski:

Peale seda sai juhipoolne nurk valmis tehtud:

Ja siis juhtus selline asi:

Selle lahenduseks sai nii tehtud:

Ja kuna 0.8se asemele läks 0.6ne traat siis sellega jamad algasidki. Kõigepealt uurisin düüsi, seal oli kirjas 0.8/0.6 ehk siis seda et peaks mõlemale sobima...igatahes sellega ei saanud põhiliselt üldse keevitada ,sest traat keevitas ennast koguaeg selle düüsi otsa kinni ja kuna keegi tark oli pingsuse reguleerimise maksimumi peale keeranud siis sellepärast oli nii et igakord kui traat düüsi otsa kinni jäi ,jooksis traat sinna rullikute vahele kortsu kõik:mad:, krt lõpuks reguleerisin selle pingsuse ikka nii ,et kui traat kinni jääb ,siis hakkaks rullikud libisema ,mitte traati ära rikkuma.
Igatahes sai pandud uus 0.6se düüs aga kahjuks probleem täiesti ikka ära ei kadunud aga enamvähem käib küll.
Järgmiselt läks külge kundepoolne nurk:

Siis tagumise poole kallale:

Vahepeal polnud seal muud kui välimine küljekarp:

Siis ehitasin keskmise osa tagasi:

Siis algas augu täitmine:

Altpoolt kah:

Kokku:

Ja siis sai tala tagasi väänatud ning kinni keevitatud:
Niisiis, nüüd olen jõudnud sinnamaale kus põhiliselt ongi kõik keevitatud...peale pagasniku.Ja peale natuke uurimist ja koputamist ei olnud just kõige parem vaatepilt nähtavale:regan.
Kõigepealt siis tagavararatta alune:

Ning siis tuli selline jama nähtavale, vasak pool:

Parem pool:

Ega muud nüüd polegi kui see et see kandiline põhjaplekk läheb terves tükis vahetusse:

Aga taladega ma veel vaatan mis teen...vasakpoolse isegi leidsin vanadest varudest aga kas täiesti terve tala ära vahetan, seda pole veel otsustanüd..äkki ainult küljed sealt kus rooste läbi on söönud.
Selline asi juhtus veel et kui eelmine kord auto garaa?ist välja ajasin siis kuna salongiradikat küljes polnud, sai ilma veeta sõidetud ning hakkas õli plokikaane tihendi vahelt tulema..noh eks see tihend oligi vana ja tahtis vahetust.
Sellega seoses on ka seesugune asi et eelmine suvi sai vist lohakalt tehtud see kapotialune ja juba rooste kobrutab värvialt, võibolla võtan siis mootori hoopiski maha ja teen siis kõik korralikult ära seekord.
Eks siis lähen lähipäevadel veerenni ja vaatan kas pagassi põhja neil saadaval on...kui kellegil just koheselt pakkuda pole.

...aa ja uksekruvid tuleks ka ära osta et saaks enne värvitöid vahed paika ajada.
Nüüd tuleb jälle natuke puhata ja asju koguda, ostan vist krunti ja pahtlit veel juurde sest seda sai ainult proovi pärast eelmine kord ostetud...miskit hermeetikut kah vist, küsiks seda ka et millega need esiakna ja kapotivahelise vaod peaks ära tegema..kas tavaline hermeetik sobib või on vaja midagi teistsugust? sain aru et pahtel mõraneb seal ära ja seda siis sinna ei pane, tahaks lihtsalt natuke normaalsemaks neid vahesid saada sest praegu on need liiga sügavad ja ei jääks eriti ilus kui sedasi jätta.
Kõik kriitika ja soovitused on oodatud!:D