21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tervist
Sai nüüd nädal aega autot tehtud aga nüüd peab puhkama kah päeva või paar.
Kõigepealt tegin parempoolset tagumist poolt.
Pilt
Pärast lasin punktide vahed kokku ja külge läks veel üks tükk:
Pilt
Siis läks see põhi kasutusse millest ma ennem teema tegin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid144612
kui keegi viitsib siis võib selle teema kinni panna.
Pilt
Küljes:
Pilt
Pilt
Siis kruntisin:
Pilt
Ja külge läks tungikoht:
Pilt
Nurk kinni:
Pilt
Eespool mökerdasin veel krundiga:
Pilt
Küljes:
Pilt
Siis panin pikitala külge:
Pilt
Järgmiselt asusin teise poole kallale mis enne nägi välja selline:
Pilt
Pilt
Hiljem selline:
Pilt
Enne sai tegelikult see nurk üles ehitatud ja krunditud:
Pilt
Jällegi külge:
Pilt
See tükk jäi veel külge panematta aga küll jõuab seda ka:
Pilt
Kahjuks tagapool ootab veel see mind ees:mad::
Pilt
Ning auke jagub ka pagasnikus kahjuks...
Pildid jamad sest korralikku pildimasinat polnud kaasas aga kärab ka see telefoni pilt kui muud pole.
Krt kui ära väsitas see tegemine, eile õhtul tulin linna sest lõike ja lihvimise kettad said otsa:D aga ega ma poleks eriti rohkem teha jõudnud kah...nüüd üritan natke puhata ja siis läheb edasi tegemine.:spin
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Nonii, ostsin nüüd lõike- ja lihvimiskettad ära.Eks siis varsti lähen tagasi tegema...siis näis palju teha kannatab, sest see kuumus mis väljas on küll kaasa ei aita sellisele tegevusele.:D
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tervist.
Natuke aega jälle mööda läinud ja ongi juba suvi peaaegu poole peal, nüüd tuleb vist kiiremini tegema hakata et ikka enne suve lõppu vähemalt värvimise valmis saaks...kokku ladumine on see kõige kergem asi kogu selle ehituse juures ja nagunii veel lube pole aga plaan on need järgmise aasta keskpaigas tegema hakata et siis kätte saada kui 18 saan.
Nüüd siis seda ka et mis tehtud olen saanud.
Kõigepealt tegin juhipoolse pikitala valmis ehk keevitasin mõlemale poole väikse ääre juurde:
Pilt
Siis lihvisin maha ja pöörasin ääred ära:
Pilt
Seejärel tuli väike pööre sisse teha:
Pilt
Ja külge ta läkski:
Pilt
Peale seda sai juhipoolne nurk valmis tehtud:
Pilt
Ja siis juhtus selline asi:
Pilt
Selle lahenduseks sai nii tehtud:
Pilt
Ja kuna 0.8se asemele läks 0.6ne traat siis sellega jamad algasidki. Kõigepealt uurisin düüsi, seal oli kirjas 0.8/0.6 ehk siis seda et peaks mõlemale sobima...igatahes sellega ei saanud põhiliselt üldse keevitada ,sest traat keevitas ennast koguaeg selle düüsi otsa kinni ja kuna keegi tark oli pingsuse reguleerimise maksimumi peale keeranud siis sellepärast oli nii et igakord kui traat düüsi otsa kinni jäi ,jooksis traat sinna rullikute vahele kortsu kõik:mad:, krt lõpuks reguleerisin selle pingsuse ikka nii ,et kui traat kinni jääb ,siis hakkaks rullikud libisema ,mitte traati ära rikkuma.
Igatahes sai pandud uus 0.6se düüs aga kahjuks probleem täiesti ikka ära ei kadunud aga enamvähem käib küll.

Järgmiselt läks külge kundepoolne nurk:
Pilt
Siis tagumise poole kallale:
Pilt
Vahepeal polnud seal muud kui välimine küljekarp:
Pilt
Siis ehitasin keskmise osa tagasi:
Pilt
Siis algas augu täitmine:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Altpoolt kah:
Pilt
Kokku:
Pilt
Ja siis sai tala tagasi väänatud ning kinni keevitatud:
Pilt

Niisiis, nüüd olen jõudnud sinnamaale kus põhiliselt ongi kõik keevitatud...peale pagasniku.Ja peale natuke uurimist ja koputamist ei olnud just kõige parem vaatepilt nähtavale:regan.
Kõigepealt siis tagavararatta alune:
Pilt
Pilt
Ning siis tuli selline jama nähtavale, vasak pool:
Pilt
Parem pool:
Pilt
Ega muud nüüd polegi kui see et see kandiline põhjaplekk läheb terves tükis vahetusse:
Pilt
Aga taladega ma veel vaatan mis teen...vasakpoolse isegi leidsin vanadest varudest aga kas täiesti terve tala ära vahetan, seda pole veel otsustanüd..äkki ainult küljed sealt kus rooste läbi on söönud.

Selline asi juhtus veel et kui eelmine kord auto garaa?ist välja ajasin siis kuna salongiradikat küljes polnud, sai ilma veeta sõidetud ning hakkas õli plokikaane tihendi vahelt tulema..noh eks see tihend oligi vana ja tahtis vahetust.
Sellega seoses on ka seesugune asi et eelmine suvi sai vist lohakalt tehtud see kapotialune ja juba rooste kobrutab värvialt, võibolla võtan siis mootori hoopiski maha ja teen siis kõik korralikult ära seekord.

Eks siis lähen lähipäevadel veerenni ja vaatan kas pagassi põhja neil saadaval on...kui kellegil just koheselt pakkuda pole.:D...aa ja uksekruvid tuleks ka ära osta et saaks enne värvitöid vahed paika ajada.
Nüüd tuleb jälle natuke puhata ja asju koguda, ostan vist krunti ja pahtlit veel juurde sest seda sai ainult proovi pärast eelmine kord ostetud...miskit hermeetikut kah vist, küsiks seda ka et millega need esiakna ja kapotivahelise vaod peaks ära tegema..kas tavaline hermeetik sobib või on vaja midagi teistsugust? sain aru et pahtel mõraneb seal ära ja seda siis sinna ei pane, tahaks lihtsalt natuke normaalsemaks neid vahesid saada sest praegu on need liiga sügavad ja ei jääks eriti ilus kui sedasi jätta.
Kõik kriitika ja soovitused on oodatud!:D
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Oleks endalgi keevitus omast käest võtta, oleks kõik hulka lihtsam. Muidu tubli töö. Jätka pildiseeriat samas vaimus :)
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Kui sa veits kannatad oodata... Siis mul jäi 06-e tagapõll ja bagassi põhi vedelema ! Võin lähipäevil üle vaadata... Ja väikese sümboolse raha eest sulle need toimetada, kui tln asud ! :) Ideepoolest veel isegi tagavara ratta alune plekk ja bensupaagi alune plekk olemas ja ka mõlema poole tagumised tungi kronsad, mille sa just ühe uued oled pannud !
Ehk leian need nüüd ülesse !
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: grimes
Kui sa veits kannatad oodata... Siis mul jäi 06-e tagapõll ja bagassi põhi vedelema ! Võin lähipäevil üle vaadata... Ja väikese sümboolse raha eest sulle need toimetada, kui tln asud ! :)
Pagassi põhjast oleks küll huvitatud kui korralik on...tagapõllega on selline lugu et ma ei teagi mis ma temaga teen.
Pilt
See kuhu punased nooled näitavad ,sealt on kõik roostes..mitte midagi läbivat pole aga ligi ka ei pääse sinna et rooste minema lasta mingi kettaga ,see krdi äär on seal ees mis stange vahele jääb ,mingi iluasi ta on vist.:D
Muidu asun Tallinnas jah, täpsemalt mustamäel.
Algselt postitas: grimes
Ideepoolest veel isegi tagavara ratta alune plekk ja bensupaagi alune plekk olemas ja ka mõlema poole tagumised tungi kronsad, mille sa just ühe uued oled pannud !
Ehk leian need nüüd ülesse !
Tagavararatta alune plekk sai juba mõnda aega tagasi poest ostetud.
Pilt
Bensupaagi alune plekk oli minule üllatuseks korralik:spin...tagumised tungikronsad on mul juba mõlemal pool uued..vaata paarkümend pilti tagasi:lol.
Äkki räägib siis u2us edasi.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Vahepeal on selline mõte pähe tulnud ,et vaatasin siin ringi ja leidsin paar teemat:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 005&page=2
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid14916
Nendega seoses tuli selline mõte ,et kui uuematel 06tel nagunii neid ääri pole siis võiks vist minagi need eemaldada kuna nende ja kere vahelt roostet nagunii täielikult kätte ma ei saaks.Pilti kah siis nendest kohtadest millest räägin:
Pilt
Pilt
Pildid tehtud seekord kui auto garaa?ist välja ajasin ,selleks et teda teistpidi sinna sisse ajada..ning sellega seoses ka plokikaanetihendi juurest õli välja ajama hakkas.:ylbe
Ja veel üks pildike mõnest asjast mis veel juurde ostetud sai:
Pilt
Hetkel kõike vajalikku veel ei ostnud aga mõte oligi nüüd kõik seestpoolt ära teha (mootoriruum ,salong ,uksevahed ,pagasnik) ning värvida ja siis näen ära kuidas Sadoliniga välja tuleb..kui jääb ilus siis ostan juurde ja saab ka väljaspoolt sellega teha.
Varsti käin veerenni poes ka veel ära ning siis tuleb kogu selle kolaga maale minek.:D
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Hetkel siis linnas tagasi..ei olegi eriti palju teha saanud aga väike progress ikka on.
Kõigepealt sai siis selline asi ostetud:
Pilt
Seejärel hakkasin pagasnikut lammutama:
Pilt
tühjus:
Pilt
Varuratta aluse pleki vahel oli selline pigi taoline möga mida leidub ka teistes kohtades autol:
Pilt
Pilt
...no kui midagi sellist teha ,siis võiks vähemalt korralikult teha, mitte et paar kohta kogu auto peale ja ülejäänud osa olgu ilma igasugu kaitseta ja roostetagu läbi..seda ikka andis sealt eemaldada.
Siis leidis oma koha varuratta alune plekk:
Pilt
Järgmiselt eemaldasin sellelt talalt rooste poolt näritud kohad, kruntisin seespoolt, ja ehitasin uue asemele tükkidest:
Pilt
Pilt
Pilt
Siis sai kõrvalistujapoolsed uksed ühe roostes 03me küljest ära kruvitud ning need lasin haljaks..nähtavale tuli palju roostes kohti ja pahtlit, aga kuna paremat pole siis teen need korda.
Pilt
Vahepeal eemaldasin eest ja tagant poolt need ääred kuhu vahele rooste muidu koguneb:
Pilt
Siis üle pika aja edasi sain pagasnikus edasi tegeleda ja külge läks tala:
Pilt
Selleks oli vaja ka stange vahepeal külge panna ,et kaugus kerest paika ajada ja auk õige kohapeal oleks:
Pilt
Ning viimaks sai siis see põhi ka paika..täiesti külge ei jõudnud veel panna aga päris mitme punktiga sai erinevatest kohtadest kinni pandud:
Pilt
Raisku läks üle nädala aja sellega kui kõigepealt juhtus see ,et keevituse gaas sai otsa ja järjest 3 relakat otsad andsid...kahjuks see gaasi toomine polnud minu teha ja teistel ju aega maa ja ilm selle minu kiire asjaga.Igatahes nüüdseks on gaas kohal juba paar päeva ja 2 relakat pöörlevad jälle..praegu magama, kui miskit pähe tuleb või midagi toimub siis annan teada.:spin
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

sadoliniga jääb aluguses hea aga kiirelt pleegib värv ära. Kui koguaeg poleerida ja vahatada siis ei ole hullu.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: zajetz
sadoliniga jääb aluguses hea aga kiirelt pleegib värv ära. Kui koguaeg poleerida ja vahatada siis ei ole hullu.
Ma olen sedasi aru saanud jah...vahatada võin niipalju kui tahan aga kaua teda poleerida ei kannata vast...kui just 10 kihti ei pane.:D
Aga noh, kui ikka regulaarselt vahatan teda siis peaks kestma küll.:spin
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Laki võiks peale lasta, kui vähegi rahaliselt kannatab - kestab kauem küll. Kõvendina ei soovita kasutada Sadolini oma toodangut, pigem midagi muud suvalist.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: GTA
Laki võiks peale lasta, kui vähegi rahaliselt kannatab - kestab kauem küll. Kõvendina ei soovita kasutada Sadolini oma toodangut, pigem midagi muud suvalist.
Võibolla kuidagi tuleks välja see laki ostmine aga ega eriti ei kannata küll...teen kõik oma raha eest niiet varsti hakkab vaikselt väheks jääma teda juba.
Kõvendina kasutan sellist toodet: http://avsk.ee/tdetail.php?cat=72&de=1893
Pole veel proovida jõudnud kuidas sellise kõvendiga jääb aga no vähemalt seal poes soovitati seda..aga ega neid kunagi tea.:lol
a
altsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 13 Aug 2008 21:59
Asukoht: Viimsi
Autod: 21061 1.5 54kw, A6 2.8 142 kw

Postitus Postitas altsu »

Naaber värvis kah paar aastat tagasi oma sigulli sadoliniga.. Nüüd koorub juba maha ja on täiesti matiks pleekinud.
Aga loodame parimat:bouncing
Millal liikuma plaanid saada?:)
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

sa teed ikka kõvat tööd selle masinaga edu ka edaspidiseks:bouncing
l
LadaNiva
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 31 Dets 2007 19:29
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: Lada Niva'78 (kap rem. 2001)

Postitus Postitas LadaNiva »

Sadolin on paras õudus jah. Enda Niva on sellega värvitud, sisepinnad iusad, auto väljast aga pleekinud ja juba üsna tuhm. Eelmisel aastal sai auto Dinitroli toodangu lakiga üle tehtud ja isegi jäi talutav.

Aga igaljuhul jõudu!
Niva- see ongi vene ime!
t
TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

Postitus Postitas TimmThaler »

ehh , ma olen kokku värvinud neli liikurit sadolini toodanguga, kaks neist metallikut, ja ühegagi pole probleeme siiani:D metallikuga oli see jama et pidi hoolsama olema tahtis jooksma hakata, aga kui sia nipi kätte polnud probleemi, köige vanem asi on juba 5 aastat vana ja siiani läigib, pole kordagi vahatanud.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Hetkel siis linnas jälle...krdi hammas hakkas valutama ja kuna lõpuks magada ka enam ei lasknud siis otsustasin linna tulla ja arsti juures ära käia.
Hetke seis on selline ,et lootus veel on enne suve lõppu värv peale saada.
Pilti hetkeseisust seespoolt:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Peale selle on ka tagapõll üleni haljaks lastud ja ka tagatiibade alumised pooled..parema tagatiiva suutsin ma natuke nässu keerata kus oli vaja keevitada, küll keevitasin aeglaselt, nii et punkt ühte kohta ja punkt teise kohta aga ikka tõmbas sellise pinge sisse et tiib läks lainesse...õnneks sain enam-vähem õigeks asja haamriga ja eks siis ülejäänud nikerdab pahtliga.
Igatahes käin nüüd kiiresti arsti juures ära ja ostan traatharju juurde ning siis kiiresti tagasi tegutsema aja vastu.
A see ka tuli meelde et ainult üks relakas pöörleb veel...mis on kõige suurem ja raskem ning käib miski 6000p/min.
Võibolla ostan ühe väiksema ja kiirema ikka juurde sest selle suurega annab ikka neid asju seal teha.:P
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

Vaatasin su teemat ja muud ei oska öelda kui et kõva töö on tehtud ja palju on veel ees. Jõudu ja jaksu. Ei jõua ära oodata millal järgmine korralik 06 eesti teedel vurama hakkab.
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Postitus Postitas 03 »

Algselt postitas: Peep063
Vaatasin su teemat ja muud ei oska öelda kui et kõva töö on tehtud ja palju on veel ees. Jõudu ja jaksu. Ei jõua ära oodata millal järgmine korralik 06 eesti teedel vurama hakkab.
samad sõnad :spin
Kasutaja avatar
JUSTer-D
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 20 Dets 2007 19:51
Asukoht: Euroopa
Autod: Lada 2101, 04, 05

Postitus Postitas JUSTer-D »

Algselt postitas: 03
Algselt postitas: Peep063
Vaatasin su teemat ja muud ei oska öelda kui et kõva töö on tehtud ja palju on veel ees. Jõudu ja jaksu. Ei jõua ära oodata millal järgmine korralik 06 eesti teedel vurama hakkab.
samad sõnad :spin
Same words, good work and keep going! :wow
Pilt
Vasta