21061, lada, 1981

21061, lada, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tervist
Olen saanud nädalavahetustel autoga tegeleda ehk läbiroostetanud plekki eemaldanud.Tükiaega olen õppinud keevitamist igasuguse vanametalli peal ja täna jõudsin auto keevitamiseni.Ilus ei saanud aga tugev sai küll, keevitusõmblus tuli mõnest kohast küll natuke kõrge ja ebaühtlane aga need kohad tegin üle ja kõik sai kenasti kinni.
Terve selle nurga ehitasin ise tehtud tükkidest kokku.
[img=640x480]http://ladaklubi.ee/foorum/images/pildi ... 795f76.jpg[/img]
Jalgealuse tüki jõudsin seekord ainult kinni punktida.
[img=640x480]http://ladaklubi.ee/foorum/images/pildi ... 990c38.jpg[/img]
Viimistlemist vajab veel mõni koht aga ise olen igatahes rahul...sai hea ja tugev nurk tehtud.:spin

[Muudetud: 31-5-2009 lada]
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Mind näiteks huvitab, kelle lada kere oli kõige rohkem läbi, kas erxx-i või lada oma?
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Üks pilt veel kanalis olles tehtud:
[img=640x480]http://ladaklubi.ee/foorum/images/pildi ... 1eded9.jpg[/img]
Eks nüüd hakkan eksamitega tegelema ja vahest jõuan auto juures ka veel midagi näppida aga suurem ehitamine algab peale kooli lõppu (18.juuni).;)

[Muudetud: 31-5-2009 lada]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Tere jälle.
Sain auto juurde ja siristasin selle kinni punktitud pleki korralikult külge:
Pilt
Ja altpoolt ka:
Pilt
Olen proovinud küll erinevate voolutugevuste ja traadikiirustega aga järjest ei kannata ikka keevitada, koguaeg kas põletab augu läbi või jääb lihtsalt pinna peale ega sulata üldse kinni...aga pole viga, vähemalt saab halvasti läinud kohad üle teha ja kõik saab tugevalt kinni ning asi edeneb vaikselt.:spin
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

mul koolis keevitus õpetaja ütles et pideva keevitusega ei tohigi auto keret keevitada. et punktid järjest. et pidevat keevitust ei ole kuskil autokerel
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Ja põhimõtteliselt nii ongi... keevisõmblus tekitab pingeid, mis kohe välja ei pruugi tulla ja seetõttu tehakse ka väga lühikesi õmblusi teatud järjekorras ja suunas.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Seda ma tean,et järjest ei olegi võimalik sellise pleki peal keevitada, sest tõmbab pinged sisse ja hakkab väänduma, ma keevitangi sedasi, et väike lõik erinevatest kohtades, et plekk saaks maha jahtuda.
Aga ma rääkisin järjest keevitamisest nende punkide vahelt, kus pikkus u 3-4 cm on...kõige paremini sain keevitusõmblust kontrollida kui tegin hästi lühikesi lõike (nagu punkt-punkti otsa) ning selle tehnikaga saab lõpuks kõik edukalt kinni "sulatatud".Kõige rohkem häiribki mind see,et vahest põletab augu läbi aga sealsamas ei lähe üldse läbi pleki.
Ega see keevitamine nii lihtne olegi, aga tasapisi läheb oskus paremaks ja auto edeneb vaikselt.:spin
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kõige põhilisem on see ,et ei jäetaks topelt plekki.
Mul lähevad autol terved jalgealused ja sisemised ja välimised karbid vahetusse ja kindlasti teen pideva keevisõmbluse. Sinna ,kus vahe sees ,võib niiskus vahele ronida, sellepärast punktimine ei meeldi ja kõik punktimised katsun üle keevitada.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: hautz
Kõige põhilisem on see ,et ei jäetaks topelt plekki.
Mul lähevad autol terved jalgealused ja sisemised ja välimised karbid vahetusse ja kindlasti teen pideva keevisõmbluse. Sinna ,kus vahe sees ,võib niiskus vahele ronida, sellepärast punktimine ei meeldi ja kõik punktimised katsun üle keevitada.
Topelt plekki ei jätagi kuskile ja õmblus tuleb ikka pidev, mingit vahet ma nendel punktidel ei jäta st sulatan nad üksteise külge ning keevisõmblus tuleb sama nagu pidev, lihtsalt näeb välja erinev...ega ma siis mingit nalja siin tee, sedasi tuleks vesi tuppa kui sellist jama teeks.:D
c
ConanTM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Juul 2006 22:01
Asukoht: kuressaare
Autod: vaz2102

Postitus Postitas ConanTM »

aitab ka see kui hiljem mõlemalt poolt õmblused hermeetikuga üle tõmmata
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: ConanTM
aitab ka see kui hiljem mõlemalt poolt õmblused hermeetikuga üle tõmmata
Missuguseid hermeetikuid täpselt kasutada? Äkki oskad mõned hermeetikute nimed anda?
c
ConanTM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Juul 2006 22:01
Asukoht: kuressaare
Autod: vaz2102

Postitus Postitas ConanTM »

Ise tegin sellega 02 ukse ära,kui minu mälu ei peta siis see oli Soudali kaubamärgiga ja nimetus oli vist Car Sealer,väga kallis ka vist ei olnud.

[Muudetud: 8-6-2009 ConanTM]
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

on kohe spetsiaalsed kerehermeetikud olemas. :P
vedel metall on ka variant, kuid toppida seda siis sissepoole.
Lujaa laatua Lada :)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Dinitroli kerehermeetik;) Olen ka seda kasutand ja täitsa hea asi. Jääb kõvasti eelnevalt töödeldud pinna peale.
100 ringis oli üks tuub.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: hautz
Dinitroli kerehermeetik;) Olen ka seda kasutand ja täitsa hea asi. Jääb kõvasti eelnevalt töödeldud pinna peale.
100 ringis oli üks tuub.
Kas näiteks midagi sellist?
http://www.rivor.ee/web/?f=epood3&tootj ... de_id=1718
Üks küsimus on mul kah:
[img=640x480]http://ladaklubi.ee/foorum/images/pildi ... 3bd49a.jpg[/img]
Mis selle äärega tegema peaks?
Üks võimalus on, et keevitan uue tüki sinna kuskohast see ära on roostetanud või siis teine võimalus on see, et eemaldan rooste ja keeran selle ääre pagassipõhja alla...nii oleks vist kõige ilusam ja ega see midagi otstarbelist seal nagunii ei tee.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: lada
Kas näiteks midagi sellist?
http://www.rivor.ee/web/?f=epood3&tootj ... de_id=1718
Sama jh

Neidvalget,halli ja musta värvi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

enda autol lõikasin selle ääre üldse ära. http://www.haagissuvila.ee/kopikas/gall ... G_2742.jpg
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: zajetz
enda autol lõikasin selle ääre üldse ära. http://www.haagissuvila.ee/kopikas/gall ... G_2742.jpg
Ma arvan, et ära ei lõika aga eemaldan rooste ja keeran ääre pagasniku alla.Siis peaks hea jääma.
Varsti saan tegelema hakata, kool lõpeb 18.ndal ja siis hakkan autoehitusega pihta.;)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ära ära küll painuta seda, sest siis varsi kaob ta sealt ise ära.Sinna tekiks niiskuse otsene kogumiskoht ja varsti see äär roostetaks lihtsalt alt ära.
Plaan enda masinal ka ära lõigata ,kuna originaaliski hull niiskuse kogumis koht ja tuuletakistus ka ,kuna pagassipõhi ju ülevalpool.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: hautz
Ära ära küll painuta seda, sest siis varsi kaob ta sealt ise ära.Sinna tekiks niiskuse otsene kogumiskoht ja varsti see äär roostetaks lihtsalt alt ära.
Kui ei painuta, eks siis lõikan ära.
Täna sain juhuse läbi auto juurde ja keevitasin natuke tagumist otsa:
Pilt

Peale roostemuundurit sai natuke krundiga mökerdatud:
Pilt
Pilt
Need kohad teen kindlasti krundiga veel üle lihtsalt et paksem kiht jääks...kui kõik keevitus/värvitööd ära tehtud saan siis lasen kindlasti karpidesse ja taladesse roostetõrje õlisid/vedelikke.

[Muudetud: 16-6-2009 lada]
Vasta