SOLEXid, kõik inf siia :) <--KONKURENTSIVÕMELINE VENE KARPA

SOLEXid, kõik inf siia :) <--KONKURENTSIVÕMELINE VENE KARPA

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

automaattoore ilmselt ei toimeta, enne selle remonti palun tutvu kirjandusega, kuna oskamatusest on võimalik asi peeti keerata!

käega jõuga asja liigutada mäletamistmööda ei tohtinud!

[Muudetud: 8-10-2010 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Tannu78
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 28 Sept 2009 10:55
Asukoht: Järvamaa
Autod: Lada 21053

Postitus Postitas Tannu78 »

Aga kas keegi saaks äkki aidata, sest ise seda matsu ei jaga
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Sai ka solex peale panud karpasse läheb lausa 3 juhet vaakum voolikuid vist veel teist sama palju, markeerngiga 21053. proovisin käima panna külmalt töötas ilusti, sooja mootoriga tühikäiku enam pole ja mingi kalp hakkab plagisema. Siit siis paar küsimust, kas vaakum voolikuteskeemi ja muidu juhtmete skeemi millest healugeda on on ka kusagilt saada ning miks tühikäiku pole, juhtmed valesti?? Mingi aeg pilte ühest mustast kobakast mis ka kuhugi vahele käima peaks, otsatarvet se sellel ei tea.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Vaakumitest kõige alumine peaks olema jagaja, ülemised kaks on kütuseaurude tagastussüsteem koostöös absorberi süsteemiga. Ülemised vaakumid saad kenasti pisikese vooliku jupiga omavahel kokku panna..
Veel võib sul olla seal üks jäme lahtine ots - see läheb absorberi paaki - pead ka pimeda ette panema..

Kui solex on esiveolise mootori pealt pärit siis tuleb 1k õhudüüs vahetada tagaveolisele mõeldud düüsi vastu, et segu vahekorrad paigas oleks.
Kas paigaldasid siis koos aju ja lamdaga asja? Või mis sul neid klappe juhib?
Tühikäigu oma on kõige ülemine (düüs on esi ja tagaveolisel erinev) - sellel peab olema +12V kuni 2200rpm -ni (seda teeb üks 6 klemmiga väike plast karbike).
Kõige alumine on suurte koormuste ökonomaiseri solenoid, seda juhib aju.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

 
olaaf kirjutas:Vaakumitest kõige alumine peaks olema jagaja, ülemised kaks on kütuseaurude tagastussüsteem koostöös absorberi süsteemiga. Ülemised vaakumid saad kenasti pisikese vooliku jupiga omavahel kokku panna..
Veel võib sul olla seal üks jäme lahtine ots - see läheb absorberi paaki - pead ka pimeda ette panema...
Selge see siis tähendab, et seda aurude kogumis paaki pole vahele vaja panna?

 
olaaf kirjutas: Kui solex on esiveolise mootori pealt pärit siis tuleb 1k õhudüüs vahetada tagaveolisele mõeldud düüsi vastu, et segu vahekorrad paigas oleks.
Kas paigaldasid siis koos aju ja lamdaga asja? Või mis sul neid klappe juhib?
Tühikäigu oma on kõige ülemine (düüs on esi ja tagaveolisel erinev) - sellel peab olema +12V kuni 2200rpm -ni (seda teeb üks 6 klemmiga väike plast karbike).
Kõige alumine on suurte koormuste ökonomaiseri solenoid, seda juhib aju.
Solex on 05 pealt. Praegu pole veel lambdat paigaldanud, aga aju on muidu lambdaga, lambdaandur on ka täitsa olemas, lähiajal teen sellele koha leekari alla otsa kus 2 toru üheks lähevad. Kõik andurid saavad signaale ajust. Eraldi karbikesi ei ole.

Kui praegu autot käivitasin ei läinud ilma gaasi andmata käima, peale pisukesttuuritamist läks ilusti tööle ja jäi umbes 2200 rpm juurde. Praegu mõtlen kuidas tagasi voolu teha. Logmani postituses oli üks soleksi õpetus, seal oli kütusevoolikule kolmik vahele pandud mõtlesin ka nii teha.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Tühikäigu sain aga jubedalt lonkab, tühikäigu sain kruvides üht suuremat sorti välja ulatuvat plastikust kruvi.

Küsimusi tuli ka juurde, mis värvi juhe peaks minema tühikäigu düüsi ja mis värvi ökonomiserisse, sest ükskõik kumbat pidi neid pannes, lonakab samamoodi ilma hakkab ära surema. Düüsidest nii palju, et ülemine oli 50 ja alumine 95.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no ühel on pidev + peal, teisele tekib +ainult suurte koormustega, kui sul lamdat taga pole võib asi vabalt mingist avariirezhiimis töötada praegu.
solexil on all nurgas veel plastikuga kaetud auk, kust keeratakse tühikäigu segu kvaliteeti.
Tühikäiku solexil reguleerides peab silmas pidama, et 1k peadoseerimisüsteemist kütet juba tilkuma ei hakka (= drosseli lõõr liiga lahti) kui tilgub ei saagi korralikult paika asja..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

sealt täitsa tilkus jep, iga natukese aja tagant.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis pead seda plast kruvi niikaua väljapoole keerama kuni enam ei tilgu - ja alt keerad siis segu kvaliteeti (kütust tühikäigu kanalisse) juurde - sealtsamast käib ka CO reguleerimine.
Süüde vaata ka üle, see võiks ikka normaalselt varane olla - enamasti kõigil üsna hiliseks seatud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Keerasin siit kruvi nr 3 ja see on ühtlasi ka ainuke kruvi mida seal keerata saab, rohkem pole lihtsalt. :puzzled

carb.JPG-thumb.jpg
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Pildil numbrite 2 ja 3 vahel alusplaadis on ava - selle põhjas on tühikäigu segu kvaliteedi kruvi! Kruvikeeraja pidi olema mitte laiem kui 4mm kuskil 2cm sügavusel on kruvi - ja pea meeles, et seda kruvi jõuga põhja ei keerata!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Selge, tänud. ;)
a
Alvaaro
Foorumi kasutaja
Postitusi: 9
Liitunud: 20 Jaan 2011 00:59
Asukoht: Viljandi mk Tarvastu vald Vanausse küla Nõgese tal
Autod: lada nova 2105
Kontakt:

Postitus Postitas Alvaaro »

Tervist, minul on ka sama mure sama karburaatori ja vaakumsüsteemiga lada kohta, kas kuskilt saaks mingit joonist või juhendit, kuidas peaksid need vaakumvoolikud olema ja mis süsteemiga need vaakumpaagiga ühendatud ? :)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Ma sooviks ka teada kuhu tuleks ühendad koormusanduri vaakum? ja mis võib viga olla kui check engine tuli põleb. Kõik düüsid tiksuvad ilusti, lambda töötab, ajus sees tundub kõik korras.
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Kas stock differ peab vastu,kui panna 1,6mootorile sierra 2,8solex karpa?

Suured tänud juba ette ära:)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Ei näe põhjust miks ei peaks, tule sealt nii suuri jõunumbreid, et midagi juhtuma hakkaks. Kui midagi siis poolteljed võivad minna, aga sedagi ei usu...
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Eelmise mootoriga rikkus difri ära:mad:
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

 
kriss-sten kirjutas:Eelmise mootoriga rikkus difri ära:mad:
diferentsiaali rikkusid oma sõiduvõtetega ära, või oli sõlm mehhaaniliselt väsinud. Täiesti töökorras lada karpa asemele fordi karpa paigaldamine mingeid suuri jõunumbreid juurde üksi ei tooda...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Eks proovin peale siis:P
Vasta