SOLEXid, kõik inf siia :) <--KONKURENTSIVÕMELINE VENE KARPA
SOLEXid, kõik inf siia :) <--KONKURENTSIVÕMELINE VENE KARPA
Sai ka solex peale panud karpasse läheb lausa 3 juhet vaakum voolikuid vist veel teist sama palju, markeerngiga 21053. proovisin käima panna külmalt töötas ilusti, sooja mootoriga tühikäiku enam pole ja mingi kalp hakkab plagisema. Siit siis paar küsimust, kas vaakum voolikuteskeemi ja muidu juhtmete skeemi millest healugeda on on ka kusagilt saada ning miks tühikäiku pole, juhtmed valesti?? Mingi aeg pilte ühest mustast kobakast mis ka kuhugi vahele käima peaks, otsatarvet se sellel ei tea.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Vaakumitest kõige alumine peaks olema jagaja, ülemised kaks on kütuseaurude tagastussüsteem koostöös absorberi süsteemiga. Ülemised vaakumid saad kenasti pisikese vooliku jupiga omavahel kokku panna..
Veel võib sul olla seal üks jäme lahtine ots - see läheb absorberi paaki - pead ka pimeda ette panema..
Kui solex on esiveolise mootori pealt pärit siis tuleb 1k õhudüüs vahetada tagaveolisele mõeldud düüsi vastu, et segu vahekorrad paigas oleks.
Kas paigaldasid siis koos aju ja lamdaga asja? Või mis sul neid klappe juhib?
Tühikäigu oma on kõige ülemine (düüs on esi ja tagaveolisel erinev) - sellel peab olema +12V kuni 2200rpm -ni (seda teeb üks 6 klemmiga väike plast karbike).
Kõige alumine on suurte koormuste ökonomaiseri solenoid, seda juhib aju.
Veel võib sul olla seal üks jäme lahtine ots - see läheb absorberi paaki - pead ka pimeda ette panema..
Kui solex on esiveolise mootori pealt pärit siis tuleb 1k õhudüüs vahetada tagaveolisele mõeldud düüsi vastu, et segu vahekorrad paigas oleks.
Kas paigaldasid siis koos aju ja lamdaga asja? Või mis sul neid klappe juhib?
Tühikäigu oma on kõige ülemine (düüs on esi ja tagaveolisel erinev) - sellel peab olema +12V kuni 2200rpm -ni (seda teeb üks 6 klemmiga väike plast karbike).
Kõige alumine on suurte koormuste ökonomaiseri solenoid, seda juhib aju.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Selge see siis tähendab, et seda aurude kogumis paaki pole vahele vaja panna?olaaf kirjutas:Vaakumitest kõige alumine peaks olema jagaja, ülemised kaks on kütuseaurude tagastussüsteem koostöös absorberi süsteemiga. Ülemised vaakumid saad kenasti pisikese vooliku jupiga omavahel kokku panna..
Veel võib sul olla seal üks jäme lahtine ots - see läheb absorberi paaki - pead ka pimeda ette panema...
Solex on 05 pealt. Praegu pole veel lambdat paigaldanud, aga aju on muidu lambdaga, lambdaandur on ka täitsa olemas, lähiajal teen sellele koha leekari alla otsa kus 2 toru üheks lähevad. Kõik andurid saavad signaale ajust. Eraldi karbikesi ei ole.olaaf kirjutas: Kui solex on esiveolise mootori pealt pärit siis tuleb 1k õhudüüs vahetada tagaveolisele mõeldud düüsi vastu, et segu vahekorrad paigas oleks.
Kas paigaldasid siis koos aju ja lamdaga asja? Või mis sul neid klappe juhib?
Tühikäigu oma on kõige ülemine (düüs on esi ja tagaveolisel erinev) - sellel peab olema +12V kuni 2200rpm -ni (seda teeb üks 6 klemmiga väike plast karbike).
Kõige alumine on suurte koormuste ökonomaiseri solenoid, seda juhib aju.
Kui praegu autot käivitasin ei läinud ilma gaasi andmata käima, peale pisukesttuuritamist läks ilusti tööle ja jäi umbes 2200 rpm juurde. Praegu mõtlen kuidas tagasi voolu teha. Logmani postituses oli üks soleksi õpetus, seal oli kütusevoolikule kolmik vahele pandud mõtlesin ka nii teha.
Tühikäigu sain aga jubedalt lonkab, tühikäigu sain kruvides üht suuremat sorti välja ulatuvat plastikust kruvi.
Küsimusi tuli ka juurde, mis värvi juhe peaks minema tühikäigu düüsi ja mis värvi ökonomiserisse, sest ükskõik kumbat pidi neid pannes, lonakab samamoodi ilma hakkab ära surema. Düüsidest nii palju, et ülemine oli 50 ja alumine 95.
Küsimusi tuli ka juurde, mis värvi juhe peaks minema tühikäigu düüsi ja mis värvi ökonomiserisse, sest ükskõik kumbat pidi neid pannes, lonakab samamoodi ilma hakkab ära surema. Düüsidest nii palju, et ülemine oli 50 ja alumine 95.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no ühel on pidev + peal, teisele tekib +ainult suurte koormustega, kui sul lamdat taga pole võib asi vabalt mingist avariirezhiimis töötada praegu.
solexil on all nurgas veel plastikuga kaetud auk, kust keeratakse tühikäigu segu kvaliteeti.
Tühikäiku solexil reguleerides peab silmas pidama, et 1k peadoseerimisüsteemist kütet juba tilkuma ei hakka (= drosseli lõõr liiga lahti) kui tilgub ei saagi korralikult paika asja..
solexil on all nurgas veel plastikuga kaetud auk, kust keeratakse tühikäigu segu kvaliteeti.
Tühikäiku solexil reguleerides peab silmas pidama, et 1k peadoseerimisüsteemist kütet juba tilkuma ei hakka (= drosseli lõõr liiga lahti) kui tilgub ei saagi korralikult paika asja..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siis pead seda plast kruvi niikaua väljapoole keerama kuni enam ei tilgu - ja alt keerad siis segu kvaliteeti (kütust tühikäigu kanalisse) juurde - sealtsamast käib ka CO reguleerimine.
Süüde vaata ka üle, see võiks ikka normaalselt varane olla - enamasti kõigil üsna hiliseks seatud..
Süüde vaata ka üle, see võiks ikka normaalselt varane olla - enamasti kõigil üsna hiliseks seatud..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Keerasin siit kruvi nr 3 ja see on ühtlasi ka ainuke kruvi mida seal keerata saab, rohkem pole lihtsalt. 
carb.JPG-thumb.jpg

carb.JPG-thumb.jpg
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Pildil numbrite 2 ja 3 vahel alusplaadis on ava - selle põhjas on tühikäigu segu kvaliteedi kruvi! Kruvikeeraja pidi olema mitte laiem kui 4mm kuskil 2cm sügavusel on kruvi - ja pea meeles, et seda kruvi jõuga põhja ei keerata!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
diferentsiaali rikkusid oma sõiduvõtetega ära, või oli sõlm mehhaaniliselt väsinud. Täiesti töökorras lada karpa asemele fordi karpa paigaldamine mingeid suuri jõunumbreid juurde üksi ei tooda...kriss-sten kirjutas:Eelmise mootoriga rikkus difri ära:mad:
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a