Küsimus bmw e30 1.8 automaatkastiga r4 mootori kohta?

Küsimus bmw e30 1.8 automaatkastiga r4 mootori kohta?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Küsimus bmw e30 1.8 automaatkastiga r4 mootori kohta?

Postitus Postitas fheisis »

Tere, olen siin palju teemasi läbi lugenud ning ei ole jõudnud ikkagi selleni, et on kirjutatud et bmw käigukasti tunnel tuleb ladale keevitada kui thad ladale bmw mootorit panna , ning soovitatav oli ka bmw gardaan, kuid kas keegi oskab öelda kuidamoodi bmw mootori kinnitused lada esisillaga kokku lähevad?... kas nad sobivad siis ideaalselt et sellet juttu pole tehtud või tuleb ise ikka midagi ümber teha?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Sobivad M10 mootori kinnitused täpselt niipalju, et ei sobi kohe kuidagi.
võta mõõdulint kätte kõigepealt ning mõõda kõikvõimalikud vahed ära ja siis näed enam vähem, kuhu miski punkt jääb.
Ning mootorikinnituste tegemine on mootorivahetuse juures see kõige väiksem asi
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Mis seal ülejäänud nii keerulist ikka on:D salongi soendus... bensupump,... midagi väga keerulist ma ei näe.. tagasild no se üks asi,,, käigukasti tunnel pole ka mingi probleem, ja gardaan olemas.. no ma saaks terve bmw mis on nag ülimalt kõva paugu ülekatusepand... salongi ennast ikke väga ära ei mahuta... ja sealt saaks kõiksugu vidinaid.. aga sellekohta ei oska ma kl öelda kas se m10on:D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no siis polegi probleemi, ära rohkem oota - saad campiks ehk valmiski veel :)
parem ei hakka sulle siin ette kirjutama mille kõigega sa võitlema pead teise mootori ja kasti paigaldamisel - hakka tegema!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põrr
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Juul 2008 15:47
Asukoht: eesti
Autod: s4

Postitus Postitas põrr »

Minu meelest pidi karteri ka motol ringi tegema:cul Ja se tähendab ka õlipumba modimist:cul
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kõike annab teha kui on aega, raha, oskusi ja tahtmist...;)

[Muudetud: 7-8-2008 Indy]
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Oskust ja tahtmist on !!!... mian ei näe midagi keerulist, mis se sillda vahetada on, gardaani kinnitused juurde keevitada,, käigukasti tunneli ümber keevitamine, soendus ,, kinnitused mootorile,,, bensupump, el systeem pole mingi näitaja..
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

karter on küll probleem:D! vihkan mootorite küljes olevate vidinate ümbertegemist,,
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis tee käsitööna uus sillatala - ega ta ei pea ju seal olema ja sellise kujuga...
konstrueerid uue vajadusel.

usu mind - see kõik tundub sulle praegu arvuti taga kerge, kuid korralikult tehes enne jõule sa valmis ei saa -kui siiski.
doonormootor tuleks ka üle vaadata - vahetada vähemalt klapisääretihendid, üle vaadata õlipump ja saaled ning silindrite olukord...

kardaani sa samuti niisama lihtsalt ei keevita - vaja on piisavat täpsust
samas soovitan ma tulevikule mõeldes kohe teha 2 kardaani
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
põrr
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 29 Juul 2008 15:47
Asukoht: eesti
Autod: s4

Postitus Postitas põrr »

Kõik on võimalik:) Isegi V8 istutatakse Ladale;)
m
meeskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 23 Apr 2008 14:43
Asukoht: raplamaa
Autod: lada ja Moskvic412

Postitus Postitas meeskala »

mul omal kodus sama mootor ja samad vdtinad ka!
olen ka seda asja uurind ja ma sain selgusele et see mootor istub mossele paremini peale kui ladale.
venelane ju tegi mosse bmw pealt maha!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: fheisis
Oskust ja tahtmist on !!!... mian ei näe midagi keerulist, mis se sillda vahetada on, gardaani kinnitused juurde keevitada,, käigukasti tunneli ümber keevitamine, soendus ,, kinnitused mootorile,,, bensupump, el systeem pole mingi näitaja..

Irw...mida Sa hädaldad siis siin, kui mitte midagi keerulist ei ole, siis oleks ehk valmis juba või mis? ;)
Kui millegi taha toppama jääd, siis tule ja küsi...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta