Küsimus bmw e30 1.8 automaatkastiga r4 mootori kohta?
Küsimus bmw e30 1.8 automaatkastiga r4 mootori kohta?
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Küsimus bmw e30 1.8 automaatkastiga r4 mootori kohta?
Tere, olen siin palju teemasi läbi lugenud ning ei ole jõudnud ikkagi selleni, et on kirjutatud et bmw käigukasti tunnel tuleb ladale keevitada kui thad ladale bmw mootorit panna , ning soovitatav oli ka bmw gardaan, kuid kas keegi oskab öelda kuidamoodi bmw mootori kinnitused lada esisillaga kokku lähevad?... kas nad sobivad siis ideaalselt et sellet juttu pole tehtud või tuleb ise ikka midagi ümber teha?
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Mis seal ülejäänud nii keerulist ikka on:D salongi soendus... bensupump,... midagi väga keerulist ma ei näe.. tagasild no se üks asi,,, käigukasti tunnel pole ka mingi probleem, ja gardaan olemas.. no ma saaks terve bmw mis on nag ülimalt kõva paugu ülekatusepand... salongi ennast ikke väga ära ei mahuta... ja sealt saaks kõiksugu vidinaid.. aga sellekohta ei oska ma kl öelda kas se m10on:D
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siis tee käsitööna uus sillatala - ega ta ei pea ju seal olema ja sellise kujuga...
konstrueerid uue vajadusel.
usu mind - see kõik tundub sulle praegu arvuti taga kerge, kuid korralikult tehes enne jõule sa valmis ei saa -kui siiski.
doonormootor tuleks ka üle vaadata - vahetada vähemalt klapisääretihendid, üle vaadata õlipump ja saaled ning silindrite olukord...
kardaani sa samuti niisama lihtsalt ei keevita - vaja on piisavat täpsust
samas soovitan ma tulevikule mõeldes kohe teha 2 kardaani
konstrueerid uue vajadusel.
usu mind - see kõik tundub sulle praegu arvuti taga kerge, kuid korralikult tehes enne jõule sa valmis ei saa -kui siiski.
doonormootor tuleks ka üle vaadata - vahetada vähemalt klapisääretihendid, üle vaadata õlipump ja saaled ning silindrite olukord...
kardaani sa samuti niisama lihtsalt ei keevita - vaja on piisavat täpsust
samas soovitan ma tulevikule mõeldes kohe teha 2 kardaani
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Algselt postitas: fheisis
Oskust ja tahtmist on !!!... mian ei näe midagi keerulist, mis se sillda vahetada on, gardaani kinnitused juurde keevitada,, käigukasti tunneli ümber keevitamine, soendus ,, kinnitused mootorile,,, bensupump, el systeem pole mingi näitaja..
Irw...mida Sa hädaldad siis siin, kui mitte midagi keerulist ei ole, siis oleks ehk valmis juba või mis?

Kui millegi taha toppama jääd, siis tule ja küsi...