SOLEXid, kõik inf siia :) <--KONKURENTSIVÕMELINE VENE KARPA

SOLEXid, kõik inf siia :) <--KONKURENTSIVÕMELINE VENE KARPA

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

kui teine auk ei taha avaneda siis võibolla on vedru zitaseks läinud ja see ei jõua enam yht konksu, mis haagib esimese ja teise augu avamise mehhanismi kokku, avada, et puhasta ära ja vaata et miskit metalliväsimist ei esineks

ise kunagi kogesin sama probleemi ning installeerisin siis eraldi kruvi, et mõlemad lahti tuleks, aga hiljem avastasin selle päris kavala nõksu

bimetallist tuleb miski hoob mis soojenedes-paisudes avaldab survet ning siis lükkab miski tõkestaja vahele mis rakendab siis mõlemad siibrid gaasipedaali vajutamisel

:)

sry et segane jutt väheke, ehk aitab
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Lisan ühe pdf formaadis manuaali - 15mb

http://195.150.240.2/~ladaklub/tuning/solex/solex.zip
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Tere solexi fännid!

Mul selline mure, et äkki kellelgi leidub düüsi, mis käib peadoseersüsteemi elektrilise klapi otsa. mõõduks siis 0,85

Poes ainult 0,4 0,41 jms.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

see elektriline klapp on ju ainult tühikäigu jaoks;)
ostsid siis sõida
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: põletaja
see elektriline klapp on ju ainult tühikäigu jaoks;)
Ei ole! Enamus variantidel on tõesti ainult tühikäigu klapid, kuid digi Solexil, see mis mul on, sellel on kaks klappi üks tühikäigu, teine peadoseeri jaoks, kui ei usu tule vaata ;)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

vana hea teema aga küsimus lihtne:kas keegi oskab soovitada kohta kus saaks selle solexi reguleeritud(kaasa arvatud CO)

tegu siis 21073-.... markeeringuga ja asub 1.7 mootoriga Niva peal

Soovitav piirkond oleks Harjumaa

kas on mõtet sellise murega Lada eestisse minna?
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Ülevaatuspunktid peaks sellega hakkama saama
ostsid siis sõida
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: Alex
vana hea teema aga küsimus lihtne:kas keegi oskab soovitada kohta kus saaks selle solexi reguleeritud(kaasa arvatud CO)

tegu siis 21073-.... markeeringuga ja asub 1.7 mootoriga Niva peal

Soovitav piirkond oleks Harjumaa

kas on mõtet sellise murega Lada eestisse minna?
Äkki täpsustad karpa marki. Kui tegemist pole 21073 - kurat teab midagi veel - 62 (kuigi minuni jõudnud materjalide järgi ei tohiks sellist olla!), siis saavad sellega vast enamus autoteenindusi, kus natuke karbussi näppida osatakse, hakkama. Lada Eestisse võid minna küll, ainult ma ei tea, kuidas Tallinnas on, aga Tartus pole neil ühtegi elektroonikal põhinevat aparaati peale made in china kella mehaaniku käepeal. Ehk maakeeli, CO pannakse heal juhul lõhna, mitte aga millegi täpsema järgi paika. Samas käitus minu "mehaanikute hirm - Solex" peale seda täitsa korralikult. Ülevaatuspunktid aitavad ehk CO osas, aga kas auto peale seda ka normaalselt käib ma nii kindel poleks.

Kui sul on aga - 62 indeksilõpuga karpa, millel kõik võimalikud vidinad küljes, siis seda ei oska ükski teenindus paika panna - kui mõne sellise leiad, ütle mulle ka, annan neile personaalse auhinna ja hakkan edaspidi ainult seal käima.

Ehk teil päälinnas on paremad autotundjad teenindustes tööl, aga Tartu ja selle ümbruse kogemused on igatahes sellised
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

saan seda marki täpsustada ilmselt alles järgmine nädal kuna täna läks auto värvimisse.Aga ropp oli sõita mööda linna kui mootor töötab ainult kas tühikäigul või toores täiesti välja tõmmatud.
m
mcleo
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mcleo »

avastasin selle teema just õigel ajal :D nimelt omal kah jamad karpaga. eile oli probleem, et enam käima ei läinud. ainult bena voolas sisselaskekollektori alt torust välja. mõtlesin, et nõel ei pea ... maha võttes sain aru, et nõelaga kõik ok. otsisin kõiksugu andmeid ujuki taseme kohta. asjatult :puzzled sai teist siis paar kolm milli madalamaks väänatud. asi peale tagasi ja ei mingit käivitumist. küünalde maha võtmisel selgus, et küünla vahed põlenud 1.2 mm peale ja tahmased kah. täna uued küünlad peale ja käib. aga seda vaid toore peale tirimisel. kui toores maas siis tühikäik jube madal. juurde keerates pöörded tõusid kuid mingi aja pärast jälle kadunud. sai siis väike ring männiku karjääride vahel tehtud ja tagasi tulles männiku teele keerates andis asi täitsa otsad. jõud olematu. proovisin toorega sain tööle ja nii tlna tagasi.
abi olen saanud lugedes : http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/dvig ... /index.htm
ja http://solex.by.ru/index.htm
ilmselt asi ujuki tasemes ja ka tühikäigu klapi kehvas kontaktis.
samas küsin kas kellegil on veel 1,7 mootoril 21083 solex? andmetest olen lugenud, et see justkui 1,5 mootorile ?
m
mehike
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mehike »

mul oli täpselt samasugune probleem aint 1.5 mootoril - edasi läks ainult sidurit libistades
m
mcleo
Suletud kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mcleo »

ei viitsinud enam jamad ostsin uue ja kärab. see kord siis ka 1,7 mootorile. vana tahab ilmselt täiiega puhastamist ja remondi komplekti siis töös .... see on esialgu arvamus ;)
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

No siin näiteks http://www.hot.ee/pinkslips/Solex
Joonised avanevad teksti sees olevatelt linkidelt

Või siis siin, üldse ei pea otsimagi!
http://www.hot.ee/avatarovs/karbuss/solex/solex.htm

Või näiteks siit:
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/dvigatel/karb/solex/index.htm

Või hoopis siit:
http://solex.by.ru/

Kõik lingid leitud siitsamast teemast ning aega läks ainult 1 minut. ;)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kas kellelgi on kunagi sellist jama ka esinenud, et paned hommikul masina käima, ei taha tühikäigul hästi käija, kipub välja surema, teed väikese tiiru, käib enam vähem, kuigi tühikäigupöörded suht madalad, kui temp jõuab kusagil 50 kraadini, peale sõitu (foori taga seistes jne) siis viskab lühikeseks ajaks tühikäigu maru kõrgele (ca 2000 juurde) peale seda hakkab jälle alla tulema, kusagil 60 kraadist alates töötab kõik ilusti. Tühikäik 1000 pööret ja stabiilne.

Tegemist siis -62 markeeringulõpuga karpaga, millel automaattoores, elektrooniline peadoseerimine ning välisõhuga seotu vaakumiga käivitussüsteem selle viimase termini õigsuses pole just kindel, aga tegemist siis vaakumi põhjal toimiva käivitussüstemiga, mis temp klapi abil ühendab vaakumkambri välisõhuga ning lülitab süsteemi sooja ilmaga välja.

Kui kellelgi on kogemusi, võiks neid jagada, mida reguleerisite ja kuidas veast lahti saite?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Oskab keegi öleda mitu mm peab olema
Karpa - mitte elektroone 08 oma.

1. Ujuki vabakäik:
2. Ujuki kaugus kaanest, kui ujukid ripuvad.
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Ma formuleerisin küsimuse valesti, kuid sain ka pool vastust:

Max kaugus on järelikult 8mm.

Kui suur on minimaalne kaugus, siis kui ujukid on taeva poole keeratud?

Ma tahaks täna karpa kokku panna ja autole küle krudida.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: IceStorm
Ladaklubi enda kodul järgnev fail:
http://www.ladaklubi.ee/cms/content/art ... lmar/1.jpg

Ehk aitab!
Selle tabeli võid siin heaga ära unustada, kuna jutt käib Solex karpadest, mis ehituselt hoopis teised, seega ka reg andmed teised!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

Mis mõtte vale?

Ainu õige koht küsida kuidas regullida 08 karpat!!!

Mess kas sa oskad midagi öelda ?

Mul on andmed aint 62 lõpuga karpa kohta.
m
Mike
Foorumi kasutaja
Postitusi: 81
Liitunud: 28 Apr 2002 11:13
Asukoht: Tallinn
Autod: Subaru Forester 116kW
Kontakt:

Postitus Postitas Mike »

"Jäätorm" mine pane ise läbu maha ja peida oma tabelid ära.
Siiin räägitakse ikka SOLEX karpast.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Mul täpsed andmed puuduvad. Siiani on ujuki värk kuidagi tunde järgi pandud ning töötanud on ka enam vähem. Viimane kord sai ujuki tase pandud paika joonisel 2-90 http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/dvigatel/karb/solex/s4_3.htm#reg_hh näidatud jublaka abil. Samas ujuki maksimaalset avatud olekut sellega paika ei pane. Seda pole ma kunagi ka puutunud, on nii nagu ta minu kätte sattudes juba oli.

Mida see maksimaalne avatud olek üldse mõjutab, sellist situatsiooni, kus ujuk on maksimaalselt põhja vajunud ei tohikski ju minu meelest tekkidagi.

Teoreetiliselt peaks ujuki andmed neil kõigil karpadel samad olema, sest ses osas on nad ju identsed, mida keerulisem modifikatsioon, seda rohkem lisavidinaid, põhiosad on ikka üsna samad. Vähemalt nii olen mina sellest aru saanud.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Vasta