
21013, fheisis, 1974a
21013, fheisis, 1974a
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Vot selle töömahukohta ma nüüd küll midagi öelda ei oska... kui sellel sildil karbipeal se kirjas on siis võin sulle öelda kui karbi üles olen leidnud aga kui ei ole siis ei oka ma sulle küll midagi öelda:)... aga no sõelad ja asjad on sees niiet päris tavaline iluasi ta küll poel sest tagumiseks pütiks ongi se sama pütt , ja hääl on päris terav ja kerge 

-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Lähipäevadel hakkan nüüd kruntima nign siis saab veel uusi pilte ning palju põnevaid vidinaid on kah ostetud!...aga tekkis küsimus selline et tagaklaas sai ära võetud,ja ära tuli ta nagu lupsti aga nüüd hakkasin vaatama et seda tihendi serva ei ole kohe kuidagi võimalik sinna sissepoole servataha kinni saada:flaming
et oskab keegi seletada midagi:D? ... olen näind et mingit mõga pani ikskord iks vanamees vahele sinna et se kergemini läheks aga ei mina ei tea kuda ta selle sinna selle mögagagi pani:mad:

-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
4-5 liitrit tundub küll liiga palju,minu teada peaks sedaan kerega ladal värvi minema kuskil 3 liitri kanti:)Algselt postitas: visible
Kuskil 4-5 liitriga umbes võid arvestada sõiduauto värvimisel.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ise ostsin ka 3 purki sama Saolini,ning ka kõvendit,sest ilma selleta ei taha see värv kuidagi ära kuivada,kui sa pärast ahju masinat ei vii;),ühesõnaga kui masin pärast ahju ei lähe,siis peaks ikka Sadolini kõvendit ka ostma,ning ka spets Sadolini lahustit.
Edu!:)

Edu!:)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selle kõvendi lisamisel peab suht ettevaatlik olema - ise värvisin sadoliniga siseplekke ning vahekorras 4:1 ja 5:1 tõmbas sisuliselt matiks,
nitra-a nitrolahustiga oli tulemus veel matim
sadolini enda lahustiga oli tulemus palju siledam ning ka miski läige tekkis, kõvendit sai siis miski 10:1 pandud
suuremad numbrid siis värvi osa
[Muudetud: 13-8-2008 olaaf]
nitra-a nitrolahustiga oli tulemus veel matim
sadolini enda lahustiga oli tulemus palju siledam ning ka miski läige tekkis, kõvendit sai siis miski 10:1 pandud
suuremad numbrid siis värvi osa
[Muudetud: 13-8-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
ilma kõvendita ta ei kuivagi sul ära. kõvendi on see mis teeb värvi nn kõvaks. ise olen küll sadolinile tavalist lahustit pannud ja värv on ilusti läikunud. 2a hiljem tahtis poleerimist kuna alles siis oli matiks tuhmunud. aga Sadolin on täitsa raiskamine küll. mõned kopikad juurde ja laeva/veoki värv peale, tulemus palju parem. uuemad nn veoka värvid on juba osad ka lakialused ja täitsa hea hinnaga.
aga kaua me enam üldse sadoliniga värvida saame, poolteist aastat. 2010 on kõik vesialuselised ja Sadolinil vist sedasorti värve pole, vähemalt odava otsa omi mitte..
aga kaua me enam üldse sadoliniga värvida saame, poolteist aastat. 2010 on kõik vesialuselised ja Sadolinil vist sedasorti värve pole, vähemalt odava otsa omi mitte..
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Ei tasu kõike kah uskuda!Igatahes värvisin endal volga kapotialuse ilma kõvendita ära ja raibe kuivas oma 2 nädalat:sein.Eile tõmbasin katuse üle niimoodi,et lahustit ei pannud vaid kõvendit nii palju,et parajalt vedel/paks ja kui olin katuse värvimisega ühest otsast teise jõudnud hakkas juba kenasti kuivama.;)Kui küsida tohib siis millega värvid üldse kas püstoli või rulliga?Viimase puhul pole lahustit vaja kasutada ja võib selle lahustiga rahumeeli herilasi tappa.Algselt postitas: fheisis
no aga kui potsikupeal on kirjas et kuivab 24h miks ta siis ära ei peaks kuivama?
