2101, erxx, 1972
2101, erxx, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Asi on niikaugel, et põhja alt keevitada enam midagi ei ole. Ja vana mastiks ka maha nühitud ning relaka traatharjaga roostes kohad üle käidud ja roostemuunur peale lastud.
Ja selline küsimus, et kas oleks mõtekas orig värv põhja alt ära eemaldada, kui plaanis on põhi happekrundiga ära värvida?
Värv iseenesest seal väga korralik kus roostes ei olnud.
Ja selline küsimus, et kas oleks mõtekas orig värv põhja alt ära eemaldada, kui plaanis on põhi happekrundiga ära värvida?
Värv iseenesest seal väga korralik kus roostes ei olnud.
Kui värv on täiesti korras ei näe küll mingit mõtet seda eemaldada ,peaasi on see ,et roostes kohta kuhugi krundi/värvi alla ei jääks.Algselt postitas: erxx
Ja selline küsimus, et kas oleks mõtekas orig värv põhja alt ära eemaldada, kui plaanis on põhi happekrundiga ära värvida?
Värv iseenesest seal väga korralik kus roostes ei olnud.
Aga suure töö oled ära teinud.Enda autol on ka roosteuss maias olnud niiet mul sarnane töö ees.
Respekt:rolleyes
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Uuendaks siis teemat väheke.
Põhi valmis. Põhja läks siis: happekrunt, suvaline krunt, et värvikiht paksem oleks, dinitrol ML ja mastiks. Peaks hea olema
Kes rohkem infot tahavad siis kasutasin:
Happekrunt Deebleri oma 258.- 1L
Dinitrol ML ~150.- 1L
Mastiks Motip ~150.- 1L



ML peal

mastiks

korralikum pagassi luuk

esiuksed on nii kaugel

[Muudetud: 9-6-2009 erxx]
[Muudetud: 9-6-2009 erxx]
[Muudetud: 10-6-2009 erxx]
Põhi valmis. Põhja läks siis: happekrunt, suvaline krunt, et värvikiht paksem oleks, dinitrol ML ja mastiks. Peaks hea olema

Kes rohkem infot tahavad siis kasutasin:
Happekrunt Deebleri oma 258.- 1L
Dinitrol ML ~150.- 1L
Mastiks Motip ~150.- 1L



ML peal

mastiks
korralikum pagassi luuk
esiuksed on nii kaugel
[Muudetud: 9-6-2009 erxx]
[Muudetud: 9-6-2009 erxx]
[Muudetud: 10-6-2009 erxx]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Reaktiivvarraste kinnitused.
Viimasel pildil olevad kronsteinid on vanematel autodel ümmarguste aukudega aga mingi aeg hakkati tegema ovaalsete aukudega. Kui nende kronsteinide alla jääb "määret" siis hakkavad nad liikuma kere suhtes. Sellest ka tagasilla ujumine. Olin kunagi püsti hädas,kere oli üleliia õlitatud.