2101, erxx, 1972

2101, erxx, 1972

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

ei tea mind ei häirinud. piduri osad kõik uued. Rehv peab ka all olema mitte mingi pastel.

Muidugi võid ju soeatda ka pidurirõhuregulaatori salongi endale. saad käsitisi reguleerida.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul võtsid kõik rattad korraga ju.Vahet küll ei teinud.
Tagapidurid olid natuke trummlist kaugemale regullitud.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Njaa, pigem võib probleeme tulla üv-d tehes (rahvas räägib...)
m'kay
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: hautz
Mul võtsid kõik rattad korraga ju.Vahet küll ei teinud.
Tagapidurid olid natuke trummlist kaugemale regullitud.
Õrnalt vajutades oli ikka tunda küll.
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

kaugel masin on? vahepeal midagi muutunud?
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Asi on niikaugel, et põhja alt keevitada enam midagi ei ole. Ja vana mastiks ka maha nühitud ning relaka traatharjaga roostes kohad üle käidud ja roostemuunur peale lastud.

Ja selline küsimus, et kas oleks mõtekas orig värv põhja alt ära eemaldada, kui plaanis on põhi happekrundiga ära värvida?
Värv iseenesest seal väga korralik kus roostes ei olnud.
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Vaadates seda meeletut tööd, võib masina juba uueks lugeda.
Igatahes edu ja jaksu edaspidiseks :)

[Muudetud: 24-4-2009 Ervn]
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: erxx
Ja selline küsimus, et kas oleks mõtekas orig värv põhja alt ära eemaldada, kui plaanis on põhi happekrundiga ära värvida?
Värv iseenesest seal väga korralik kus roostes ei olnud.
Kui värv on täiesti korras ei näe küll mingit mõtet seda eemaldada ,peaasi on see ,et roostes kohta kuhugi krundi/värvi alla ei jääks.
Aga suure töö oled ära teinud.Enda autol on ka roosteuss maias olnud niiet mul sarnane töö ees.
Respekt:rolleyes
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Happekrundi alla minuteada võib rooste jääda vms?:rolleyes

Aga tänud ;)
Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

Postitus Postitas marzer »

Algselt postitas: erxx
Happekrundi alla minuteada võib rooste jääda vms?:rolleyes

Aga tänud ;)
Ei usu et võib.:puzzled Kui, siis ainult imeõrn rebane.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Happekrunt minuteada ongi selle mõttega, et sealt rooste enam edasi ei tule.
Nii olen mina aru saanud, kui siit foorumist lugeda nt soovitusid kuidas põhja üle teha.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Pool põhja krunditud, teine pool saab siis, kui tolle osa relaka traatharjaga üle käin.
Asi on siis nii kaugel :

Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Niisiis.. Ülejäenud põhi sai puhastatud, võtsin reaktiivvarda kinnituse põhja küljest ära ja sealt alt oli mäda, niiet sai veel keevitada. Liivapritsiga sai raskesti ligipääsetavad kohad ära puhtaks tehtud. Happekrunt sai ka selga lastud, aga mõned kohad tahaksid veel üle laskmist.

Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Suveks valmis? ;)

Oleks siis kaks kopikat juures elvas liiklemas;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Vaatab kuidas rahakott lubab :D

Võimalik on, siis teeks valmis kindlasti.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Uuendaks siis teemat väheke.

Põhi valmis. Põhja läks siis: happekrunt, suvaline krunt, et värvikiht paksem oleks, dinitrol ML ja mastiks. Peaks hea olema ;)
Kes rohkem infot tahavad siis kasutasin:
Happekrunt Deebleri oma 258.- 1L
Dinitrol ML ~150.- 1L
Mastiks Motip ~150.- 1L

Pilt

Pilt

Pilt

ML peal

Pilt

mastiks

Pilt

korralikum pagassi luuk

Pilt

esiuksed on nii kaugel

Pilt

[Muudetud: 9-6-2009 erxx]

[Muudetud: 9-6-2009 erxx]

[Muudetud: 10-6-2009 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Tagasild töödeldud ja värvitud.
Traatharjaga ajasin roostet ja muud jama maha, panin roostemuunduri peale, keevitasin ühe "uue" vedrualuse, siis hammerite krunt (edasise roostetamise vastu) ja värv.

Pilt

Pilt

Pilt


[Muudetud: 10-6-2009 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Veidi rooste eemaldamise ja värvimisega tegeldud.
Ustel hammerite krunt ja mõnes kohas värv peal. (krunt sai otsa :) )
Tagasilla saab ka lähipäevil alla visata ja auto ratastele tagasi.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Reaktiivvarraste kinnitused.

Postitus Postitas SexSix »

Viimasel pildil olevad kronsteinid on vanematel autodel ümmarguste aukudega aga mingi aeg hakkati tegema ovaalsete aukudega. Kui nende kronsteinide alla jääb "määret" siis hakkavad nad liikuma kere suhtes. Sellest ka tagasilla ujumine. Olin kunagi püsti hädas,kere oli üleliia õlitatud.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

See nüüd küll hea uudis ei olnud ;)
Mul terve põhi mastiksit ja dinitorl ML'i täis.
Peab teise veel ümarate aukudega otsima. :rolleyes
Vasta