2101, erxx, 1972

2101, erxx, 1972

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah. Need plekid seal porilapakate jaoks.
Kipuvad ära roostetama..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Liitekohad(ja topeltpleki kohad) vaja kerehermetsiga üle tõmmata,siis ei mädane;)

Krt mul vaja ka uued porlapasid külge panna:lol
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Ma mõtlesin, et pagassi osa peaks happekrundiga üle tegema, siis pole enam muret roostega, värvile kaitse peale ja siis peaks hea olema.
Keegi oskab öelda palju happekrundi liiter umbes maksta võib?
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Pole tükk aega teemat uuendanud..
Kuna auto esiotsa ei olnud tükk aega vaadanud, siis sain väga ebameeldiva üllatuse osaliseks, värvi vahelt on rooste täpid välja tulnud, kas on värv liialt õhuke peal või roostemuundur ei teinud piisavalt head tööd, aga see on positiivne selles suhtes, et nüüd näha kust ei ole asi hea saanud ja otsustasin terve auto happekrundiga üle tõmmata, et edaspidi ebameeldivaid üllatusi välitida.
Niisiis pagassi osa on nüüdseks ära keevitatud ja olen valikselt uste kallale asunud, ühel uksel ukseplekk ära eemaldatud.


Pilt

Pilt

[Muudetud: 8-2-2009 erxx]
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

viimase pildi peal keevitus ikka suht "käkk".Aga tore ,et teed.
carl-steven berg
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: carl93
viimase pildi peal keevitus ikka suht "käkk".Aga tore ,et teed.
Kus täpsemalt see "käkk" on?:D
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

tiiva ja põlle liitumis koht või see mingi mastiks?
carl-steven berg
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Roostemuundur, on selline vibalik. Niiske ilmaga läheb vedelaks ja korjab saasta külge.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Vähe soojema ilmaga kannatab autoga ka tegeleda ;)
Niisiis kakkusin tagasilla alt ära, ja avastasin, et see kolksumine mis tagasillas oli ei olnudki difri viga, hoopis kardaanirist on koomas.
Nüüd ilmselt läheb siis põhja puhastamiseks.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Täna tõstsin autot vähe küllili.
Tungiga enam jebida ei julge, telliskivi virn lendas juba korra ümber, vedas et tugi mis all oli, mis vastu pidas 10 cm lennule.
Õhtu poole rahvast rohkem, siis tõstab kästsi küllili.

Pilt

Pilt

Veel avastasin väga ebameeldiva asja :(
Tagaosas 2 mõra sees, ilmselt need tulnud sellest paugust mis auto saanud on, miks muidu seda tagaosa nii kõvasti lapitud on.
Keegi aru saab, siis pildilt näha:

Pilt

[Muudetud: 4-3-2009 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Küllili ta saigi.
Homme relakale terashari otsa ja tuld.
Kellegil ideid kuidas auto õigesse asendisse tagasi saada, kui põhi valmis? :D
Kuradi Ülo Äri võib oma kummipuksid, sarniiri katted jne põlema panna :sein
Õõtshoova kummikatetel on lõhe sees, mitte enam mõra. :kuri

Pilt

Pilt

[Muudetud: 4-3-2009 erxx]
u
uve6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 31 Juul 2007 18:03
Asukoht: Elva
Autod: 2x Lada 08,2x Luaz969M,A4 b6 S-line

Postitus Postitas uve6 »

Ilus töö:D
Ülo Äri see teada koht juba.
Kõik asjad uued ja just tehasest(soojad veel):D
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Keegi oskab öelda milleks see roosaga märgitud organ vajalik on?
Minuarust täiesti mõtetus seal, kogub ainult niisukust ja soola seal, et ikka auto paremini rooste läheks.

Pilt
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: erxx
Keegi oskab öelda milleks see roosaga märgitud organ vajalik on?
pole küll kindel aga arvan ,et tehases oli kere nende peal..
kui poest ostsin uue sisemise karbi poole koos tungikohaga siis neid küll enam küljes polnud.
nt endal on ühed ?iguli pukid vms. mis sinna alla käivad
pildil all paremas nurgas natuke näha

[Muudetud: 5-3-2009 lada]Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

No siis läheb homme sinna relakas sisse ;D
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mul olid nendesse kronsadesse kunagi nõukaaegsete aluplekist logarite kinnitused paigaldatud. Samamoodi nagu neid ette kinnitati.

Ainult jah, et nad kukkusid mingi hetk koos logaritega sealt ära:D

Siin need haaratsid ise siis ongi:Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Uuendaks siis teemat.
Nii palju kui vahepeal vaba aega on olnud nii palju olen autot teinud.

Keevitustööde käigus on nii palju ebameeldivaid asju välja tulnud ja need aega võtnud.
Näiteks midagi sellist, vanale plekile uus peale keevitatud ja alt kõik täiesti mäda:sein :

Pilt

Hetkeseis, siis selline:

Pilt


Pilt


Pilt
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Selline küsimus, et kas tagapiduri regulaatori ülesannet oleks võimalik asendada mõne muu jubinaga?
Tahaks ristivarda kerepoolsele kinnitusele mingit tugevndust keevitada, aga see regulaator jääb jalgu ning see korjab ka igast rääma sinna ja siis jääb niiskus vahele.

Ilma tekkib jälle selline effekt, et tagapidurid võtavad ennem, kui esimesed.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

minu autol pole seda tükki mitu aastat olnud ja ei häiri.
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: zajetz
minu autol pole seda tükki mitu aastat olnud ja ei häiri.
Tagapidurite varem võtmine ei häri ka mitte talvel?
Näiteks hautz'il jäärajal viskas kässari effekti pidurdades.
No muidugi on ka variant taga vähe kulunud osad panna. :rolleyes
Vasta