2101, erxx, 1972
2101, erxx, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Pole tükk aega teemat uuendanud..
Kuna auto esiotsa ei olnud tükk aega vaadanud, siis sain väga ebameeldiva üllatuse osaliseks, värvi vahelt on rooste täpid välja tulnud, kas on värv liialt õhuke peal või roostemuundur ei teinud piisavalt head tööd, aga see on positiivne selles suhtes, et nüüd näha kust ei ole asi hea saanud ja otsustasin terve auto happekrundiga üle tõmmata, et edaspidi ebameeldivaid üllatusi välitida.
Niisiis pagassi osa on nüüdseks ära keevitatud ja olen valikselt uste kallale asunud, ühel uksel ukseplekk ära eemaldatud.


[Muudetud: 8-2-2009 erxx]
Kuna auto esiotsa ei olnud tükk aega vaadanud, siis sain väga ebameeldiva üllatuse osaliseks, värvi vahelt on rooste täpid välja tulnud, kas on värv liialt õhuke peal või roostemuundur ei teinud piisavalt head tööd, aga see on positiivne selles suhtes, et nüüd näha kust ei ole asi hea saanud ja otsustasin terve auto happekrundiga üle tõmmata, et edaspidi ebameeldivaid üllatusi välitida.
Niisiis pagassi osa on nüüdseks ära keevitatud ja olen valikselt uste kallale asunud, ühel uksel ukseplekk ära eemaldatud.
[Muudetud: 8-2-2009 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Täna tõstsin autot vähe küllili.
Tungiga enam jebida ei julge, telliskivi virn lendas juba korra ümber, vedas et tugi mis all oli, mis vastu pidas 10 cm lennule.
Õhtu poole rahvast rohkem, siis tõstab kästsi küllili.


Veel avastasin väga ebameeldiva asja
Tagaosas 2 mõra sees, ilmselt need tulnud sellest paugust mis auto saanud on, miks muidu seda tagaosa nii kõvasti lapitud on.
Keegi aru saab, siis pildilt näha:

[Muudetud: 4-3-2009 erxx]
Tungiga enam jebida ei julge, telliskivi virn lendas juba korra ümber, vedas et tugi mis all oli, mis vastu pidas 10 cm lennule.
Õhtu poole rahvast rohkem, siis tõstab kästsi küllili.
Veel avastasin väga ebameeldiva asja

Tagaosas 2 mõra sees, ilmselt need tulnud sellest paugust mis auto saanud on, miks muidu seda tagaosa nii kõvasti lapitud on.
Keegi aru saab, siis pildilt näha:
[Muudetud: 4-3-2009 erxx]
pole küll kindel aga arvan ,et tehases oli kere nende peal..Algselt postitas: erxx
Keegi oskab öelda milleks see roosaga märgitud organ vajalik on?
kui poest ostsin uue sisemise karbi poole koos tungikohaga siis neid küll enam küljes polnud.
nt endal on ühed ?iguli pukid vms. mis sinna alla käivad
pildil all paremas nurgas natuke näha
[Muudetud: 5-3-2009 lada]

Mul olid nendesse kronsadesse kunagi nõukaaegsete aluplekist logarite kinnitused paigaldatud. Samamoodi nagu neid ette kinnitati.
Ainult jah, et nad kukkusid mingi hetk koos logaritega sealt ära:D
Siin need haaratsid ise siis ongi:
Ainult jah, et nad kukkusid mingi hetk koos logaritega sealt ära:D
Siin need haaratsid ise siis ongi:

Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Selline küsimus, et kas tagapiduri regulaatori ülesannet oleks võimalik asendada mõne muu jubinaga?
Tahaks ristivarda kerepoolsele kinnitusele mingit tugevndust keevitada, aga see regulaator jääb jalgu ning see korjab ka igast rääma sinna ja siis jääb niiskus vahele.
Ilma tekkib jälle selline effekt, et tagapidurid võtavad ennem, kui esimesed.
Tahaks ristivarda kerepoolsele kinnitusele mingit tugevndust keevitada, aga see regulaator jääb jalgu ning see korjab ka igast rääma sinna ja siis jääb niiskus vahele.
Ilma tekkib jälle selline effekt, et tagapidurid võtavad ennem, kui esimesed.