Sai veel vasak tiib pealt poolt ja tagapaneel ära värvitud.
2101, erxx, 1972
2101, erxx, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
No ega midagi siis, tuleb samamoodi teha, aga algul teen sellega, kuna oleks vaja plekkidele värv peale panna.Algselt postitas: hautz
Siia peale sa õiget autovärvi peale panna ei saa;)
Võib hakata ülesse sulatama pealmist värvi.
Ise tegin sama vea,aga panin viimase kihi krunti kahekomponentse.
Kahekomponentne ikka kõvasti kallim.
Mul maksis üle 1000 midagi.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Liivapritsiga lasen roostet maha ja värvi värvieemaldajaga, käsipritsiga on suht tülikas värvi maha ajada:D , täida kotti koguaeg.Algselt postitas: hautz
Aga ikka liivapritsiga puhastad?
Krt preab endale ka sebima liivapritsi:P,mul peaks 13 kg/cm3 rõhuga ikka edukalt puhastama.

Tartus mingis poes maksab käsiprits 980.- et sa teaksid:D ma sain soomest 250.- eest
[Muudetud: 29-8-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Keegi oskab öelda kuidas ukse kruvid/poldid (kuidas keegi harjunud ütlema) lahti saada? nii kõvasti kinni, et tavalise kruvikaga ei tee eriti midagi
Hautz hakkas oma tipptasemel relakatehnoloogiat seletama, aga äkki on mingi vähe inimlikum moodus neid lahti saada? 
Oleks vaja vana tiiva jäänused ukse juurest ära saada, et uus paika panna.
Endiselt ootan paremat tagatiiba, alumisi õõhthoobasid, ja tungi kohti, oleks vaja ka esiklaasi alumist raami või kuidas seda nimetatakse.
Sai veidike kooli kõrvalt aega leitud ja värvimistöödega tegeldud.
Krt valus auk esiklaasi ääres, aga nii kergelt nagu täna pole mul veel ükski klaas ära tulnud:D võtsin ülevalt äärest tihentist kinni ja tõmbasin küljest 





Oleks vaja vana tiiva jäänused ukse juurest ära saada, et uus paika panna.
Endiselt ootan paremat tagatiiba, alumisi õõhthoobasid, ja tungi kohti, oleks vaja ka esiklaasi alumist raami või kuidas seda nimetatakse.
Sai veidike kooli kõrvalt aega leitud ja värvimistöödega tegeldud.


- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Toda kuumutamis tehnikat olen minagi kuulnud:rolleyes. Aga siuke asi peaks ka aitama nagu löökkruvikeeraja ju. Ise pole küll kasutanud aga olen kuulnud, et pidi tõhus asi olema;).Algselt postitas: siim789
Mina sain ukse kinnitus kruvid lahti ainult niimoodi, et väikse gaasipõletiga lasin tuliseks ja siis külma vett peale. Pärast sai varrega kruvikaga lahti keeratud.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Ühel mossel, keerasime lihtsalt jõuga lahti need. Oli tööriistakomplekt vahetavate otsikutega kruvikeeraja, mille käepideme otsa veel risti pulga panna. Ainult võimalikult jäme/suur otsik tuleb leida selleks, mul oli PH4, selle suutsin puru keerata:(. Müügil olen ainult PH3 näinud:puzzled.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Sain lahti need kruvid, laenasin ühe suure kruvikeeraja mis ongi mõeldud sellisteks asjadeks, kannatab tugevat peale peksmitst ja on koht kust saab võtmega külje pealt keerata 
Nädalavahetusel eriti midagi ei jõudnudki teha(sai hautziga tähistatud vedike:D), vahetasin esiotsas selle vändaaguga tala ära, mis oli tänu karterikaitsele kõveraks läinud
[Muudetud: 7-9-2008 erxx]

Nädalavahetusel eriti midagi ei jõudnudki teha(sai hautziga tähistatud vedike:D), vahetasin esiotsas selle vändaaguga tala ära, mis oli tänu karterikaitsele kõveraks läinud

[Muudetud: 7-9-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Keevitasin esiklaasi all nurgas augu kinni ja veel veidi timmitud.

ei hakanud tervet plekki keevitama, sest muidu jäeb niiskus ja kondents sinna äärde ja karpi sisse pidama ja sealt keevitada ka kehva, varsti puurin teisele poolte otsa ka augud et vesi sisse pidama ei jäeks.

veidike värvimist

proovisin plekke külge niisama
ilus vaadata:D.. kui ilm kuivemaks kunagi läheb siis keevitan külge ka.. praegu ei saa sest vaja osad kohad värvida aga õhuniiskus 24/7 100% ja garaazi kui sellist kohta pole 

[Muudetud: 10-9-2008 erxx]
ei hakanud tervet plekki keevitama, sest muidu jäeb niiskus ja kondents sinna äärde ja karpi sisse pidama ja sealt keevitada ka kehva, varsti puurin teisele poolte otsa ka augud et vesi sisse pidama ei jäeks.
veidike värvimist
proovisin plekke külge niisama


[Muudetud: 10-9-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Kuidas neid katuse äärtes olevaid liiste ilusti kätte saada?
Esipaneel nüüd siis külge keevitatud, põhi dinitrol ML'iga kaetud ja siit sealt roostet eemaldatud, sai ka väheke krunditud.
Endiselt olen huvitatud alumistest õõtshoobadest, tungi kohtadest ja parempoolsest tagatiivast.


[Muudetud: 14-9-2008 erxx]
Esipaneel nüüd siis külge keevitatud, põhi dinitrol ML'iga kaetud ja siit sealt roostet eemaldatud, sai ka väheke krunditud.
Endiselt olen huvitatud alumistest õõtshoobadest, tungi kohtadest ja parempoolsest tagatiivast.
[Muudetud: 14-9-2008 erxx]
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Keegi oskab öelda kuidas need klaasipesu pihustid või mis iganes küljest käivad?
Vahepeal, siis olen värvinud pagasniku põhja ära ja kapoti alt poolt ja mastiksiga ära teinud esitiiva alla jäeva osa, vana koorsin nii palju maha kui sain ja lasin dinitrol ml'i peale.
Homme kui aega peaks olema, siis kakun juhiukse küljest ja eemaldan vana tiiva jäänused korralikult ära ja vb hakkan uusi tiibu külge keevitama ja teen pilte ka kui meelde jäeb
[Muudetud: 23-9-2008 erxx]
Vahepeal, siis olen värvinud pagasniku põhja ära ja kapoti alt poolt ja mastiksiga ära teinud esitiiva alla jäeva osa, vana koorsin nii palju maha kui sain ja lasin dinitrol ml'i peale.
Homme kui aega peaks olema, siis kakun juhiukse küljest ja eemaldan vana tiiva jäänused korralikult ära ja vb hakkan uusi tiibu külge keevitama ja teen pilte ka kui meelde jäeb

[Muudetud: 23-9-2008 erxx]