2101, erxx, 1972

2101, erxx, 1972

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Mootoriruum vanast värvist puhastatud, roostet ära nühitud ja krunditud.
Sai veel vasak tiib pealt poolt ja tagapaneel ära värvitud.

Pilt

Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kle mis grunti sa kasutad?

Ikka kahe komponentne?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: hautz
Kle mis grunti sa kasutad?

Ikka kahe komponentne?
Kahe komponentne?
Ma ei tea:puzzled peaks see sama olema mida sa kasutasid.

Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Siia peale sa õiget autovärvi peale panna ei saa;)
Võib hakata ülesse sulatama pealmist värvi.
Ise tegin sama vea,aga panin viimase kihi krunti kahekomponentse.

Kahekomponentne ikka kõvasti kallim.
Mul maksis üle 1000 midagi.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: hautz
Siia peale sa õiget autovärvi peale panna ei saa;)
Võib hakata ülesse sulatama pealmist värvi.
Ise tegin sama vea,aga panin viimase kihi krunti kahekomponentse.

Kahekomponentne ikka kõvasti kallim.
Mul maksis üle 1000 midagi.
No ega midagi siis, tuleb samamoodi teha, aga algul teen sellega, kuna oleks vaja plekkidele värv peale panna.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Aga ikka liivapritsiga puhastad?
Krt preab endale ka sebima liivapritsi:P,mul peaks 13 kg/cm3 rõhuga ikka edukalt puhastama.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: hautz
Aga ikka liivapritsiga puhastad?
Krt preab endale ka sebima liivapritsi:P,mul peaks 13 kg/cm3 rõhuga ikka edukalt puhastama.
Liivapritsiga lasen roostet maha ja värvi värvieemaldajaga, käsipritsiga on suht tülikas värvi maha ajada:D , täida kotti koguaeg. :D
Tartus mingis poes maksab käsiprits 980.- et sa teaksid:D ma sain soomest 250.- eest

[Muudetud: 29-8-2008 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Keegi oskab öelda kuidas ukse kruvid/poldid (kuidas keegi harjunud ütlema) lahti saada? nii kõvasti kinni, et tavalise kruvikaga ei tee eriti midagi :puzzled Hautz hakkas oma tipptasemel relakatehnoloogiat seletama, aga äkki on mingi vähe inimlikum moodus neid lahti saada? ;)
Oleks vaja vana tiiva jäänused ukse juurest ära saada, et uus paika panna.
Endiselt ootan paremat tagatiiba, alumisi õõhthoobasid, ja tungi kohti, oleks vaja ka esiklaasi alumist raami või kuidas seda nimetatakse.
Sai veidike kooli kõrvalt aega leitud ja värvimistöödega tegeldud. :sein Krt valus auk esiklaasi ääres, aga nii kergelt nagu täna pole mul veel ükski klaas ära tulnud:D võtsin ülevalt äärest tihentist kinni ja tõmbasin küljest :D

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Mina sain ukse kinnitus kruvid lahti ainult niimoodi, et väikse gaasipõletiga lasin tuliseks ja siis külma vett peale. Pärast sai varrega kruvikaga lahti keeratud.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: siim789
Mina sain ukse kinnitus kruvid lahti ainult niimoodi, et väikse gaasipõletiga lasin tuliseks ja siis külma vett peale. Pärast sai varrega kruvikaga lahti keeratud.
Toda kuumutamis tehnikat olen minagi kuulnud:rolleyes. Aga siuke asi peaks ka aitama nagu löökkruvikeeraja ju. Ise pole küll kasutanud aga olen kuulnud, et pidi tõhus asi olema;).
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Ühel mossel, keerasime lihtsalt jõuga lahti need. Oli tööriistakomplekt vahetavate otsikutega kruvikeeraja, mille käepideme otsa veel risti pulga panna. Ainult võimalikult jäme/suur otsik tuleb leida selleks, mul oli PH4, selle suutsin puru keerata:(. Müügil olen ainult PH3 näinud:puzzled.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Kui mitte kuidagi ei tule, olen keevitanud ka poldi otsa. See ajab üksjagu uksepoldi kuumaks ja poldipeaga kordades lihtsam keerata. On ka uksepolt lihtsalt maha puuritud...:puzzled


[Muudetud: 6-9-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Sain lahti need kruvid, laenasin ühe suure kruvikeeraja mis ongi mõeldud sellisteks asjadeks, kannatab tugevat peale peksmitst ja on koht kust saab võtmega külje pealt keerata ;)
Nädalavahetusel eriti midagi ei jõudnudki teha(sai hautziga tähistatud vedike:D), vahetasin esiotsas selle vändaaguga tala ära, mis oli tänu karterikaitsele kõveraks läinud :kuri

[Muudetud: 7-9-2008 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Keevitasin esiklaasi all nurgas augu kinni ja veel veidi timmitud.

Pilt

ei hakanud tervet plekki keevitama, sest muidu jäeb niiskus ja kondents sinna äärde ja karpi sisse pidama ja sealt keevitada ka kehva, varsti puurin teisele poolte otsa ka augud et vesi sisse pidama ei jäeks.

Pilt


veidike värvimist

Pilt


proovisin plekke külge niisama :D ilus vaadata:D.. kui ilm kuivemaks kunagi läheb siis keevitan külge ka.. praegu ei saa sest vaja osad kohad värvida aga õhuniiskus 24/7 100% ja garaazi kui sellist kohta pole :(

Pilt

[Muudetud: 10-9-2008 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Kuidas neid katuse äärtes olevaid liiste ilusti kätte saada?
Esipaneel nüüd siis külge keevitatud, põhi dinitrol ML'iga kaetud ja siit sealt roostet eemaldatud, sai ka väheke krunditud.
Endiselt olen huvitatud alumistest õõtshoobadest, tungi kohtadest ja parempoolsest tagatiivast.

Pilt

Pilt

[Muudetud: 14-9-2008 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Keegi oskab öelda kuidas need klaasipesu pihustid või mis iganes küljest käivad?

Vahepeal, siis olen värvinud pagasniku põhja ära ja kapoti alt poolt ja mastiksiga ära teinud esitiiva alla jäeva osa, vana koorsin nii palju maha kui sain ja lasin dinitrol ml'i peale.

Homme kui aega peaks olema, siis kakun juhiukse küljest ja eemaldan vana tiiva jäänused korralikult ära ja vb hakkan uusi tiibu külge keevitama ja teen pilte ka kui meelde jäeb ;)

[Muudetud: 23-9-2008 erxx]
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Parem esitiib sai külge ;)

Mastiksiga sai veidi möllatud.

Pilt


vasak küljekarp on päris kobe ;) väheke roostet on aind peal

Pilt


Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kapott nüüd üleni krunditud?(ka alumine äär)

Õige krunt peal?

[Muudetud: 23-9-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Algselt postitas: hautz
Kapott nüüd üleni krunditud?(ka alumine äär)

Õige krunt peal?
Ülemine pool kruntimata ja alumist serva täna ei viitsinud teha...
ei ole õige.. korrosiooni vastane krunt.. pärast läheb õige peale

[Muudetud: 23-9-2008 erxx]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Ega jah peidetud kohtadesse pole kallist vaja üldse tegelt (kui ei lähe kallist kattevärvi peale);)(ustesisemus,põhi jne.)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta