küssa siis selles et ostsin 07-me ja lähemal uurimisel selgus et ploki kaanel selline märgistus: 21 BA(3) 2101 - 1003015
see peax olema siis 2101 moto ja 1300 vist? nii see oli üx asi
teisex mõõtsin üle rõhud silindrites kuna tekis kahtlus et klapid viskavad villast ..kaebus: moto pöörded ei lähe üle 4500 ja karpast viskab mingit auru (ilmselt kütuse segu) välja 4500 pöörde juures ja ja kostub selline iseloomulik lõrin.
nimelt rõhud üllatasid
1-11,1
2-10,9
3-10,9
4-10,8
minuarvates nõxa palju...?
1. kas karpast välja lendav "aur" võib olla nõrgad klapi vedrud ja/või kõrge surve põhjustatud?
2. ja mida võib muuta see kui 1.5 plokile on peale visatud 2101 kaas?
3. mille põhjustajax võib ülerõhk veel olla peale võimu languse?
Pane süüde õigeks, kontrolli kas kett on õiges hambas, küünlajuhtmed-küünlad ja muu selline teema vaheta, kui vajalik, karpa leotus-läbipuhumine ja seadete kontroll. Pole need nüüd küll nii kõrged surved et mingit auru karpast välja ajama hakkab. Klapid on sul korras.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: Trts
küssa siis selles et ostsin 07-me ja lähemal uurimisel selgus et ploki kaanel selline märgistus: 21 BA(3) 2101 - 1003015
see peax olema siis 2101 moto ja 1300 vist? nii see oli üx asi
teisex mõõtsin üle rõhud silindrites kuna tekis kahtlus et klapid viskavad villast ..kaebus: moto pöörded ei lähe üle 4500 ja karpast viskab mingit auru (ilmselt kütuse segu) välja 4500 pöörde juures ja ja kostub selline iseloomulik lõrin.
nimelt rõhud üllatasid
1-11,1
2-10,9
3-10,9
4-10,8
minuarvates nõxa palju...?
1. kas karpast välja lendav "aur" võib olla nõrgad klapi vedrud ja/või kõrge surve põhjustatud?
2. ja mida võib muuta see kui 1.5 plokile on peale visatud 2101 kaas?
3. mille põhjustajax võib ülerõhk veel olla peale võimu languse?
ette tänades: trts
See plokikaane värk on ükskõik mis peal on,natuke suurem kompressioon lihtsalt 01 kaanega.
Klapivedrud nüüd küll kindlasti nõrgaks ei jää ja tundub et klapid eriti läbi ei lase.
01 kaan tekitab just võimsuse väikse kasvu.
Minit ülerõhku pole,kõik täitsa normaalne.
Tee karpa korda,ma arvan et teise kambri kütuse düüs on umbes.
ei tõmba hinge kinni ja see lõrin tuleb just sellest et mootor loobib osaõhust karpast välja.. no ma hommikul proovin kas lääb käima või ei.. sest karpa on vinx vonx korras tegin otsast lõpuni puhtax mingit ilget jama oli täis..
180° kahtlus tekkis selle pärast et kui moto oli märgis andis jagaja sädet 4.-le mitte 1.-le
Keera väntvõlli 180 kraadi ja nüüd jagaja esimese pealspin
Tutvu mootori ehitusega;)
Mul imes jällegi jawa õhku väljalaskest sisse ja puhus karpast välja(üks pütt),kui valepoole kolb oli sees:spin:lol:sein
SEE EI SAA NELJATAKTILISEL OLLA.
kett on märgis
karpa puhastatud
tühikäigul töötab rahuldavalt
ja niikaua kui 2. klapp on kinni on kõik korras..
hetkest mil ka teine lahti läheb hakkab karpast välja viskama bentsumõlemast löörist...?
olen siin mõelnud ühest seinast teise.. - leidsin halli karva peast..