küsimus mootori tuunimise kohta..

küsimus mootori tuunimise kohta..

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

küsimus mootori tuunimise kohta..

Postitus Postitas Trts »

küssa siis selles et ostsin 07-me ja lähemal uurimisel selgus et ploki kaanel selline märgistus: 21 BA(3) 2101 - 1003015
see peax olema siis 2101 moto ja 1300 vist? nii see oli üx asi
teisex mõõtsin üle rõhud silindrites kuna tekis kahtlus et klapid viskavad villast ..kaebus: moto pöörded ei lähe üle 4500 ja karpast viskab mingit auru (ilmselt kütuse segu) välja 4500 pöörde juures ja ja kostub selline iseloomulik lõrin.
nimelt rõhud üllatasid
1-11,1
2-10,9
3-10,9
4-10,8
minuarvates nõxa palju...?

1. kas karpast välja lendav "aur" võib olla nõrgad klapi vedrud ja/või kõrge surve põhjustatud?
2. ja mida võib muuta see kui 1.5 plokile on peale visatud 2101 kaas?
3. mille põhjustajax võib ülerõhk veel olla peale võimu languse?

ette tänades: trts ;)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

01 kaas 1,5 mootril pole midagi paha, pigem hea. 01 kaanel on nõksa kõrgem surveaste kui laialtlevinud 011 kaanel.
m'kay
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Pane süüde õigeks, kontrolli kas kett on õiges hambas, küünlajuhtmed-küünlad ja muu selline teema vaheta, kui vajalik, karpa leotus-läbipuhumine ja seadete kontroll. Pole need nüüd küll nii kõrged surved et mingit auru karpast välja ajama hakkab. Klapid on sul korras.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: Trts
küssa siis selles et ostsin 07-me ja lähemal uurimisel selgus et ploki kaanel selline märgistus: 21 BA(3) 2101 - 1003015
see peax olema siis 2101 moto ja 1300 vist? nii see oli üx asi
teisex mõõtsin üle rõhud silindrites kuna tekis kahtlus et klapid viskavad villast ..kaebus: moto pöörded ei lähe üle 4500 ja karpast viskab mingit auru (ilmselt kütuse segu) välja 4500 pöörde juures ja ja kostub selline iseloomulik lõrin.
nimelt rõhud üllatasid
1-11,1
2-10,9
3-10,9
4-10,8
minuarvates nõxa palju...?

1. kas karpast välja lendav "aur" võib olla nõrgad klapi vedrud ja/või kõrge surve põhjustatud?
2. ja mida võib muuta see kui 1.5 plokile on peale visatud 2101 kaas?
3. mille põhjustajax võib ülerõhk veel olla peale võimu languse?

ette tänades: trts ;)
See plokikaane värk on ükskõik mis peal on,natuke suurem kompressioon lihtsalt 01 kaanega.
Klapivedrud nüüd küll kindlasti nõrgaks ei jää ja tundub et klapid eriti läbi ei lase.

01 kaan tekitab just võimsuse väikse kasvu.
Minit ülerõhku pole,kõik täitsa normaalne.

Tee karpa korda,ma arvan et teise kambri kütuse düüs on umbes.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

silindrisurvetel pole viga midagi,

mure peitub ilmselt jagajas ning karburaatoris - lase mõnel asjatundjal asi üle vaadata..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Postitus Postitas Trts »

ok tänx võran karpa aatomitex ja kontrollin süüte üle :) ja loodan parimat
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Mul 05-e mootoril surved 13-ne juures ;)
Kus see lõrin on?
Karburaatoris? Seal on see täiesti normaalne heli pöörete tõstmisel.

[Muudetud: 17-7-2008 Indy]
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Postitus Postitas Trts »

mis moto sul on?
mul 03-e 1,5 ja 01 ploki kaas..

siis avastasin veel sellise asja et .. on võimalik et jagaja on 180kraadi valesti peal??
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: Trts
mis moto sul on?
mul 03-e 1,5 ja 01 ploki kaas..

siis avastasin veel sellise asja et .. on võimalik et jagaja on 180kraadi valesti peal??
Kui oleks 180° valesti siis mootor ei käivituks.
P.S.Mootor, rihmaga 1,3
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Vahet pole mis mootor ,surved peaks kõigil enamvähem võrdsed olema.

Ma arvan, et pöördeid andes tõmbab mootoril lihtsalt hinge kinni.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Postitus Postitas Trts »

ei tõmba hinge kinni ja see lõrin tuleb just sellest et mootor loobib osaõhust karpast välja.. no ma hommikul proovin kas lääb käima või ei.. sest karpa on vinx vonx korras tegin otsast lõpuni puhtax mingit ilget jama oli täis..:o
180° kahtlus tekkis selle pärast et kui moto oli märgis andis jagaja sädet 4.-le mitte 1.-le
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Keera väntvõlli 180 kraadi ja nüüd jagaja esimese peal:o:spin

Tutvu mootori ehitusega;)


Mul imes jällegi jawa õhku väljalaskest sisse ja puhus karpast välja(üks pütt),kui valepoole kolb oli sees:spin:lol:sein
SEE EI SAA NELJATAKTILISEL OLLA.

Siis võib sul nukkvõll paigast ära olla:rolleyes

[Muudetud: 17-7-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
k
kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

Postitus Postitas kaspar »

Sul on nukk valesti peal, nukk on varajane siis sellisel juhul. Arvatavasti on paar hammast valesti.
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
t
Trts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 12 Juul 2008 08:34
Asukoht: lääne-eesti
Autod: Lada

Postitus Postitas Trts »

kett on märgis
karpa puhastatud
tühikäigul töötab rahuldavalt
ja niikaua kui 2. klapp on kinni on kõik korras..
hetkest mil ka teine lahti läheb hakkab karpast välja viskama bentsumõlemast löörist...?
olen siin mõelnud ühest seinast teise.. - leidsin halli karva peast..:D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ilmselt läheb segu liiga lahjaks 2k kasutusele tulles...

kui karpat puhastasid, kas õhudüüsi alt segukaevu ka välja võtsid?
kas 2k kütusekanalist õhk läbi käis?
mis düüsid sees on?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta