LisaHP-d õhust

LisaHP-d õhust

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

Ma ei usu et kn'i filtri panemine suurt midagi enam juurde annab.

aga korpuse serva mahalõikamine küll.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Siimule! kust sa selle toru ja õhukoguja välja tood? radikakõrvalt eriti ei mahu ja osaliselt radika ette pannes võib vesi äkki keema minna! (ka jääb see suht nõme) Kas kapoti peal olevatest õhuavadest ei saa õhku õhupuhastisse orgunnida(kui suuremad õhukogujad peale panna, õp.kaas teisipidi keerata ja sinna torud tsurada??? (Ise plaanin sinna kompressorit)
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Siimule! Ette radika kõrvale see õhutoru ei mahu ja koos panniga hakkab radika jahutamist segama! kas kapotipeal olevatest õhuvõtu avadest ei saaks toru tuua (paned suuremad õhukogujad,keerad õhupuhasti kaane ringi ja tsurad toru otsa! (klapp kah vahele) Ise plaanin kompressori moodi asjandust!!!
v
vvc
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vvc »

Rämedal sellest scoobist praktilist tolku ei olnud. Kuna scoobi all mingit suunamist õhupuhastisse polnud vaid oli ainult, lahtisteservadega puhasti.
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

No see on nüüd küll mõneti üllatav, et radika kõrvalt õhutoru panna ei saa. Pole eriti selle pilguga kapoti alla vaadanud, aga kas nt sellest kohast, kus signaalid asetsevad ei saa tuua (lisaauk esipaneeli). Teine võimalus (kui tõepoolest ei saa) on teha kapoti esiosasse kiirendusaugud ja lehter selle taha surada. Kui panna õk. korpuse torust otse toru edasi peaks see ju tulema kapoti hingede lähedale. Vot sellesse kohta tuleks siis auk lõigata.

http://www.ladaclub.hu/tuning/ramair/ramair_en.htm

Ungari Ladatimmijate kogemusi sel teemal. JA 01 saab peldikutoru ka iluvõre taha tuua (väidetavalt - vt link)



[Edited on 16-5-2002 by Siim]
n
Nimetu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 24 Mär 2002 22:40
Asukoht: Harjumaa

Õhufilter

Postitus Postitas Nimetu »

Lõikasin nüüd õhufiltri karbil küljed ära, et mootor rohkem õhku saaks. Aga nüüd teeb õhufilter sellist imeliku sisinat. Kas peabki nii olema, või tõmbab ta kuskilt filtri ja kaane vahelt õhku sisse ja sellepärast sisiseb.
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Tulemus peaks tegelt selline olema:
The idle system's sounds are much more louder, and at full throttle it gives a nice "throat (barrel) sound". Acceleration is better over 3500RPM.
Endal ka plaanis lähipäevil õhufiltri ümrist tiba hõrendada.
n
Nimetu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 24 Mär 2002 22:40
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Nimetu »

See kõrgete pööretel tekkiva heli jutt on täitsa õige. Selline mõnus mürin tekkis kohe.
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Ja kuidas kiirenduse paranemisega lood on? Mis sul autol mootoriks on?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kui veel racing koonus külge aretada, siis on kõrgetel pööretel ikka ilgelt lahe imuheli. Koonus paneb sissimetava õhu pöörisesse sellepärast.

Lada sisselase ongi originaalis nii kinni poodud, et kui isegi sellise väikese modifikatsiooni teeb (käib plekikääridega kopsiku kallal) siis on tunda, kuidas mootor hingama hakkab.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Nii, nüüd siis mul ka autol õhufiltri korpus servade võrra napim. Tulemused on head. See, mida Nimetu peab imelikuks sihinaks on väga mõnus õhuimemise heli ja ei tulene üldsegi sellest, et õhk kuskilt filtri ja kaane vahelt läbi läheb. Kihvt on see, et vajutad gaasi - tuleb sisin, lased gaasi lahti - sisin läinud. Väga kõrgetel pööretel on mootori hääl madalam. Tühikäigu helide kohta ei oska öelda - minu arust on nad ikka sama valjud. Kiirendus paranes tuntavalt (ent mitte maagiliselt palju) - 1.2 sel stockil - just vahemikus 0 - 70, edasi läheb kõik sama uimaselt kui muidu.
Kes nüüd aru ei saanud, mis sisinaga on tegu võiksid vaadata/kuulata Getaway in Stockholmi videot - seal susisesid Supra/911 ikka omajagu. :lol

[Edited on 1-6-2002 by Siim]
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Siim kuule, kui sa ääre maha lõikasid, kas mootor andis tunda ka, et segu on lahjemaks läinud või polnud karpat vaja kruttida?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Ei karpat ma küll ei kruttinud. Mootor andis tunda ainult nõndapalju, et hakkas paremini tööle - just 3000 + RPM juures (seda siiski ka neljanda käiguga).
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Minul ei tahtnud tühikäigul enam korralikult käia, kuna sai liiga palju õhku. Kruttisin igasugu karpa kruvisid, mis tulemust ei andnud, siis lõin käega ning keerasin tühikäigu lihtsalt kõrgemale :D Aga kõrgetel pööretel imeb küll väga laheda häälega õhku :)

[Edited on 4-6-2002 by wax]
n
Nimetu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 24 Mär 2002 22:40
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Nimetu »

Minul töötas tühikäigul täiesti ilusti, nii et sul wax viga äkki mingis muus osas.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by Nimetu
Minul töötas tühikäigul täiesti ilusti, nii et sul wax viga äkki mingis muus osas.
Kinnise kopsikuga töötas nagu kell, lahtisega enam mitte. Vaevalt et viga milleski muus on. KUI, siis võibolla selles et mul õhufilter liiga uus ja lasi liiga palju õhku karpasse :) Vana umbes filtriga peaks kindlasti paremini töötama, aga sel juhul ei saa kõrgetel pööretel nii palju õhku kui ma tahan :D
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

krrrrrrrr :mad: mul papi ei lubanud ära lõigata seda kuradi äärt... et mingi filter läheb sitta täis. vtu jooksku peaga vastu seina. aga ta ütles, et mis pidi hoopis parema matsu andma, kui suunad külma õhuvoolu juurdepääsu karpasse, st et nagu turbodel, paned radika vahele või midagi sellist. siinkohal tundub Siim'u idee olevat suht hea, viies mingi toru vms radika juurde ja tuua sellega õhk filtrini :) aga ma ise mõtlen, et kui kiirendad kohapealt, siis õhku ju ei puhu sisse, alles siis kui suurem hoog sees hakkab puhuma, nii et võta nüüd kinni kuidas parem? ja see ram air ei ole ka üldse paha mõte. sest kui lihtsalt ümbert ära lõigata, see annab ka juurde, aga pealetulev õhk on soe, mis ei ole eriti hea, kui saaks selle õhu veel külmaks oleks super ma arvan, muidugi võite vastu vaielda, selle jaoks foorum ongi, et lõpuks kõige parem kokku ehitada :) nii et mõtlemist kui palju! Head suve jätku teile!:spin

[Edited on 5.6.2002 by berg]
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
s
Siim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 179
Liitunud: 12 Mär 2002 09:54
Asukoht: Tartu
Autod: 1980 2101

Postitus Postitas Siim »

Selline asi on siiski tähendatav (no mitte just eriti, aga tiba ikka), et kui klapp lahtipoole tõmmata läheb paremini edasi (sooja mootoriga). Aga see vahe ei ole kuigi suur - siiski tiba vängem võiks see benasegu olla küll. Õhufiltri uudsuses tühikäigu jampsimine küll ei seisne - mul ka tutikas filter - probleemi pole. Võibolla on sul korpuse vahel kusagil mingid pilud, kust õhk sisse vuugab või on nt pingeregulaator (?) nässus - siis hakkavad pöörded kõikuma/tuled plinkima jne.

[Edited on 6-6-2002 by Siim]
Suletud