LisaHP-d õhust
LisaHP-d õhust
Siimule! kust sa selle toru ja õhukoguja välja tood? radikakõrvalt eriti ei mahu ja osaliselt radika ette pannes võib vesi äkki keema minna! (ka jääb see suht nõme) Kas kapoti peal olevatest õhuavadest ei saa õhku õhupuhastisse orgunnida(kui suuremad õhukogujad peale panna, õp.kaas teisipidi keerata ja sinna torud tsurada??? (Ise plaanin sinna kompressorit)
No see on nüüd küll mõneti üllatav, et radika kõrvalt õhutoru panna ei saa. Pole eriti selle pilguga kapoti alla vaadanud, aga kas nt sellest kohast, kus signaalid asetsevad ei saa tuua (lisaauk esipaneeli). Teine võimalus (kui tõepoolest ei saa) on teha kapoti esiosasse kiirendusaugud ja lehter selle taha surada. Kui panna õk. korpuse torust otse toru edasi peaks see ju tulema kapoti hingede lähedale. Vot sellesse kohta tuleks siis auk lõigata.
http://www.ladaclub.hu/tuning/ramair/ramair_en.htm
Ungari Ladatimmijate kogemusi sel teemal. JA 01 saab peldikutoru ka iluvõre taha tuua (väidetavalt - vt link)
[Edited on 16-5-2002 by Siim]
http://www.ladaclub.hu/tuning/ramair/ramair_en.htm
Ungari Ladatimmijate kogemusi sel teemal. JA 01 saab peldikutoru ka iluvõre taha tuua (väidetavalt - vt link)
[Edited on 16-5-2002 by Siim]
Õhufilter
Lõikasin nüüd õhufiltri karbil küljed ära, et mootor rohkem õhku saaks. Aga nüüd teeb õhufilter sellist imeliku sisinat. Kas peabki nii olema, või tõmbab ta kuskilt filtri ja kaane vahelt õhku sisse ja sellepärast sisiseb.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kui veel racing koonus külge aretada, siis on kõrgetel pööretel ikka ilgelt lahe imuheli. Koonus paneb sissimetava õhu pöörisesse sellepärast.
Lada sisselase ongi originaalis nii kinni poodud, et kui isegi sellise väikese modifikatsiooni teeb (käib plekikääridega kopsiku kallal) siis on tunda, kuidas mootor hingama hakkab.
Lada sisselase ongi originaalis nii kinni poodud, et kui isegi sellise väikese modifikatsiooni teeb (käib plekikääridega kopsiku kallal) siis on tunda, kuidas mootor hingama hakkab.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Noh õpime ungarlastelt jälle
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_nyitottlegszuro_en.html
http://www.ladaclub.hu/tuning/tuning_nyitottlegszuro_en.html
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Nii, nüüd siis mul ka autol õhufiltri korpus servade võrra napim. Tulemused on head. See, mida Nimetu peab imelikuks sihinaks on väga mõnus õhuimemise heli ja ei tulene üldsegi sellest, et õhk kuskilt filtri ja kaane vahelt läbi läheb. Kihvt on see, et vajutad gaasi - tuleb sisin, lased gaasi lahti - sisin läinud. Väga kõrgetel pööretel on mootori hääl madalam. Tühikäigu helide kohta ei oska öelda - minu arust on nad ikka sama valjud. Kiirendus paranes tuntavalt (ent mitte maagiliselt palju) - 1.2 sel stockil - just vahemikus 0 - 70, edasi läheb kõik sama uimaselt kui muidu.
Kes nüüd aru ei saanud, mis sisinaga on tegu võiksid vaadata/kuulata Getaway in Stockholmi videot - seal susisesid Supra/911 ikka omajagu.
[Edited on 1-6-2002 by Siim]
Kes nüüd aru ei saanud, mis sisinaga on tegu võiksid vaadata/kuulata Getaway in Stockholmi videot - seal susisesid Supra/911 ikka omajagu.

[Edited on 1-6-2002 by Siim]
-
wwax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Autod: Ladasid enam pole
- Kontakt:
Kinnise kopsikuga töötas nagu kell, lahtisega enam mitte. Vaevalt et viga milleski muus on. KUI, siis võibolla selles et mul õhufilter liiga uus ja lasi liiga palju õhku karpasseOriginally posted by Nimetu
Minul töötas tühikäigul täiesti ilusti, nii et sul wax viga äkki mingis muus osas.


- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
krrrrrrrr
mul papi ei lubanud ära lõigata seda kuradi äärt... et mingi filter läheb sitta täis. vtu jooksku peaga vastu seina. aga ta ütles, et mis pidi hoopis parema matsu andma, kui suunad külma õhuvoolu juurdepääsu karpasse, st et nagu turbodel, paned radika vahele või midagi sellist. siinkohal tundub Siim'u idee olevat suht hea, viies mingi toru vms radika juurde ja tuua sellega õhk filtrini
aga ma ise mõtlen, et kui kiirendad kohapealt, siis õhku ju ei puhu sisse, alles siis kui suurem hoog sees hakkab puhuma, nii et võta nüüd kinni kuidas parem? ja see ram air ei ole ka üldse paha mõte. sest kui lihtsalt ümbert ära lõigata, see annab ka juurde, aga pealetulev õhk on soe, mis ei ole eriti hea, kui saaks selle õhu veel külmaks oleks super ma arvan, muidugi võite vastu vaielda, selle jaoks foorum ongi, et lõpuks kõige parem kokku ehitada
nii et mõtlemist kui palju! Head suve jätku teile!:spin
[Edited on 5.6.2002 by berg]



[Edited on 5.6.2002 by berg]
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Selline asi on siiski tähendatav (no mitte just eriti, aga tiba ikka), et kui klapp lahtipoole tõmmata läheb paremini edasi (sooja mootoriga). Aga see vahe ei ole kuigi suur - siiski tiba vängem võiks see benasegu olla küll. Õhufiltri uudsuses tühikäigu jampsimine küll ei seisne - mul ka tutikas filter - probleemi pole. Võibolla on sul korpuse vahel kusagil mingid pilud, kust õhk sisse vuugab või on nt pingeregulaator (?) nässus - siis hakkavad pöörded kõikuma/tuled plinkima jne.
[Edited on 6-6-2002 by Siim]
[Edited on 6-6-2002 by Siim]