Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: ToM
Aga avaldage oma arvamust selle ... pidurivõimu ... kuidas ilma hakkama saab?
99 protsenti kopikalistest sõidab ilma võimuta. Väga hästi saab hakkama. Võimuga muidugi parem.
C
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas corrado »

mõni räägib et see võimu külge aretamine 15 minuti töö, et vaja mõned augud juurde puurida ja ongi kõik, teised räägivad et peab tuleseina lõikuma jne.
kuidas asi tegelikult on?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas motamees »

No 15 minutiga puurib mõned augud küll valmis. Kas nad siis ka õige koha peal on, seda ei tea. Aukudesse peab midagi sisse ka panema ....
Kui ma hakkaks oma autole panema võimendit, siis arvestaks ikka päevaga. Kes tahab tehku (rääkigu) 15 mindiga.
C
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas ToM »

Aga kas see jutt vastab tõele (ei tea kust kõrvu jäänud), et ilma võimendita on pedaali tunnetus parem/täpsem?
m'kay
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas Kytt »

pidurivõimu jaoks pole yhtegi auku vaja juurde puurida ega midagi lõikuda
kõik käib "bolt-on" põhimõttel
vaja ainult võimu, võimendiga piduritega auto pedaalide komplekti (minuteada oli miski erinev võimuga ia ilma võimuta pedalboxil) ja kohta kuhu võimust tulev vaakumvoolik ühendada ;) ning kontrolli, et piduritorud ikka piisava pikkusega on(võimendi ühendamisel nihkub pumba asukoht ca 15 cm ettepoole, seega tagapidurite magistraaltoru võib lühikeseks jääda)
15 mintsa võib kuluda inimesel, kes seda tööd teinud mitmeid kordi ja sedagi vaid kui tingimused on ideaalsed ehk juurdepääsu pedalboxile ei takista ei rool, roolivarras, põrandamatid ega istmed, kõik mutrid/poldid tulevad kenaste lahti ning kyljes on kollektor kuhu vaakumvoolikut saab otsa krudida - yhesõnaga ULME
mina arvestaksin siiski miinimum 3-4 tunniga



edit: gaasihoovastiku vahetuse vajalikkus läks täitsa meelest :puzzled

[Muudetud: 9-5-2008 MUST KYTT]
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas Varblane »

Krt mitte ei saa see võimendi nn bolt on olla :kuri ise panin enda 01 ka võimendi,pedaalid ja kollektori ning ainult 1 polt sobis pedaali kinnitus auku,ülejäänud 3 tuli aga relakaga maha lõigata ja uued 3 auku puurida.Ennem muidugi sobitasin seda pedaali süsteemi tükk aega sinna,et kõik õige ja sirge jääks!tagapiduri magistraal toru ei jää lühikeseks midagi seda lihtsalt tuleb tõmmata ettevaadlikult veidike edasi.Aega võttis mul see umbes 3 tundi.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: Varblane
Krt mitte ei saa see võimendi nn bolt on olla :kuri ise panin enda 01 ka võimendi,pedaalid ja kollektori ning ainult 1 polt sobis pedaali kinnitus auku,ülejäänud 3 tuli aga relakaga maha lõigata ja uued 3 auku puurida.Ennem muidugi sobitasin seda pedaali süsteemi tükk aega sinna,et kõik õige ja sirge jääks!tagapiduri magistraal toru ei jää lühikeseks midagi seda lihtsalt tuleb tõmmata ettevaadlikult veidike edasi.Aega võttis mul see umbes 3 tundi.
nonäed...üks väidab et pead puurima paar auku ja kruvi aind külge, teine jälle lõigub seal tuleseina nii et vähe pole:yllatunud:sein:P:D
ega enne vist teada ei saa kui ise ära ei proovi:puzzled
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

minu 02 sai võimu ilma yhtegi auku puurimata ja tuleseina lõikumata.
aru ma ei mõista, et mida te lõigute ja puurite
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

need kes väidavad et pidid lõikuma ja puurima kõvasti, äkki näitate pildimaterjali ka mida te seal lõikusite?
siis saab lõpuks teada milles asi et osad kruvivad lihtsalt külge ja teised lõhuvad pool autot ära:P

ja kuismoodi ja kuhu see vaakumvoolik käib? olen vist aru saanud et kuhugi kollektori külge vms?
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

pidurivõimendi vaakumvoolik kinnitub punase ringiga näidatud kohta;)

Pilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Pilt
ehk siis see?
või on selline auk kõigil kollektoritel ja täis mitte ple auk läbi? sest see on peal 01'l:D
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

01 -l (mootoril) pole seda kohta.

Pane teine kolle või tee see ümber;)
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

To corrado:
Kui sealt kohast puurid augu läbi ja paned mingi torujupi sinna, siis peaks ka asja lahendatud saama;)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: siksaator
To corrado:
Kui sealt kohast puurid augu läbi ja paned mingi torujupi sinna, siis peaks ka asja lahendatud saama;)
Kollektor tuleks ikkagi maha võtta sel juhul. Ega see alumiiniumi puru hiljem seal silindris kasuks küll ei tule.
Kui nüüd nii mõelda, siis on lihtsam otsida 03 kollektor.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ühesõnaga praegu on seal see kinnine auk jah? eks ma siis kaen millalgi teen ära, kuidas muidu veenduda et pidurivõim töötab?
pole nagu vana auto peal katsetusvõimalust
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

No siin ta on ... 15minti :rolleyes. Piduritoru lühike ja kolle vaja ümber teha ja vaakumtoru vaja panna ja gaasihoovastik ümber teha ja ...
Vaadake kapoti alla ja mõelge. 01el on siduri- ja piduri peasilindrid kõrvuti väga väikse vahega (minu 02el igastahes olid). Võimendi membraanikorpus on aga oluliselt suurem. Ka jääb gaasihoovastiku üks osa membraanile ette. Võta või jäta.;)
Need, kes räägivad lühikesest ajast (15minti on igatahes muinasjutt), äkki neil on vaakumvõimendi valmidusega kered. 02 eksportmudelil oli võimendi peal.
C
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

eino see 15 minti ei tasu tõsiselt võtta,see oli noh nii näiteks, lihtsalt et suht väikse ajaga,
piduritoru öeldi et pole lühike?
gaasihoovastiku saaks ka trossi peale ümber teha kui tarvis,praegu niikuinii sigull maal ja läheb suuremaks ehitamiseks, aga pmtslt ma uurin, vaatan

aga kas on mingit võimalust kontrollida võimendi korrasolekut enne kui peale installida?
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Minul ei jäänud piduritoru lühikeseks ning gaasihoovastik jäi ka ikka samaks ei tulnud seal midagi ringi teha,küll on kahju et mul digikat pole muidu oleksin nõus kõik uuesti laiali lammutama!Ise kasutasin 03 pedaale,võimendit ja kollektorit.01 ja 03/06 pedaalid ja kinnitus augud on erinevad ning ei lähe 1:1 aga 05/07 pedaalidest ega võimendist ei oska midagi rääkida ilmselt ikka sama mis 03/06.

[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]

[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

seoses sellega et kui kollektor maha võtta kas siis on uut tihendit ka vaja või võib näiteks vana tihendi panna ja silikoni vahele või pole midagi vaja?
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Kui vana katki siis poodi uue järele,kui terve siis mingit tavotti vahele ja kärab küll algul muiduge veidike tossab aga see pohlad.Silikooni ma ei paneks sinna vahele.
Vasta