99 protsenti kopikalistest sõidab ilma võimuta. Väga hästi saab hakkama. Võimuga muidugi parem.Algselt postitas: ToM
Aga avaldage oma arvamust selle ... pidurivõimu ... kuidas ilma hakkama saab?
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
C
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
mõni räägib et see võimu külge aretamine 15 minuti töö, et vaja mõned augud juurde puurida ja ongi kõik, teised räägivad et peab tuleseina lõikuma jne.
kuidas asi tegelikult on?
kuidas asi tegelikult on?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
No 15 minutiga puurib mõned augud küll valmis. Kas nad siis ka õige koha peal on, seda ei tea. Aukudesse peab midagi sisse ka panema ....
Kui ma hakkaks oma autole panema võimendit, siis arvestaks ikka päevaga. Kes tahab tehku (rääkigu) 15 mindiga.
Kui ma hakkaks oma autole panema võimendit, siis arvestaks ikka päevaga. Kes tahab tehku (rääkigu) 15 mindiga.
C
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Aga kas see jutt vastab tõele (ei tea kust kõrvu jäänud), et ilma võimendita on pedaali tunnetus parem/täpsem?
m'kay
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
pidurivõimu jaoks pole yhtegi auku vaja juurde puurida ega midagi lõikuda
kõik käib "bolt-on" põhimõttel
vaja ainult võimu, võimendiga piduritega auto pedaalide komplekti (minuteada oli miski erinev võimuga ia ilma võimuta pedalboxil) ja kohta kuhu võimust tulev vaakumvoolik ühendada
ning kontrolli, et piduritorud ikka piisava pikkusega on(võimendi ühendamisel nihkub pumba asukoht ca 15 cm ettepoole, seega tagapidurite magistraaltoru võib lühikeseks jääda)
15 mintsa võib kuluda inimesel, kes seda tööd teinud mitmeid kordi ja sedagi vaid kui tingimused on ideaalsed ehk juurdepääsu pedalboxile ei takista ei rool, roolivarras, põrandamatid ega istmed, kõik mutrid/poldid tulevad kenaste lahti ning kyljes on kollektor kuhu vaakumvoolikut saab otsa krudida - yhesõnaga ULME
mina arvestaksin siiski miinimum 3-4 tunniga
edit: gaasihoovastiku vahetuse vajalikkus läks täitsa meelest
[Muudetud: 9-5-2008 MUST KYTT]
kõik käib "bolt-on" põhimõttel
vaja ainult võimu, võimendiga piduritega auto pedaalide komplekti (minuteada oli miski erinev võimuga ia ilma võimuta pedalboxil) ja kohta kuhu võimust tulev vaakumvoolik ühendada

15 mintsa võib kuluda inimesel, kes seda tööd teinud mitmeid kordi ja sedagi vaid kui tingimused on ideaalsed ehk juurdepääsu pedalboxile ei takista ei rool, roolivarras, põrandamatid ega istmed, kõik mutrid/poldid tulevad kenaste lahti ning kyljes on kollektor kuhu vaakumvoolikut saab otsa krudida - yhesõnaga ULME
mina arvestaksin siiski miinimum 3-4 tunniga
edit: gaasihoovastiku vahetuse vajalikkus läks täitsa meelest

[Muudetud: 9-5-2008 MUST KYTT]
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
Krt mitte ei saa see võimendi nn bolt on olla
ise panin enda 01 ka võimendi,pedaalid ja kollektori ning ainult 1 polt sobis pedaali kinnitus auku,ülejäänud 3 tuli aga relakaga maha lõigata ja uued 3 auku puurida.Ennem muidugi sobitasin seda pedaali süsteemi tükk aega sinna,et kõik õige ja sirge jääks!tagapiduri magistraal toru ei jää lühikeseks midagi seda lihtsalt tuleb tõmmata ettevaadlikult veidike edasi.Aega võttis mul see umbes 3 tundi.

Pidurivõimendi paigaldamine 2101-le.
nonäed...üks väidab et pead puurima paar auku ja kruvi aind külge, teine jälle lõigub seal tuleseina nii et vähe pole:yllatunud:sein:P:DAlgselt postitas: Varblane
Krt mitte ei saa see võimendi nn bolt on ollaise panin enda 01 ka võimendi,pedaalid ja kollektori ning ainult 1 polt sobis pedaali kinnitus auku,ülejäänud 3 tuli aga relakaga maha lõigata ja uued 3 auku puurida.Ennem muidugi sobitasin seda pedaali süsteemi tükk aega sinna,et kõik õige ja sirge jääks!tagapiduri magistraal toru ei jää lühikeseks midagi seda lihtsalt tuleb tõmmata ettevaadlikult veidike edasi.Aega võttis mul see umbes 3 tundi.
ega enne vist teada ei saa kui ise ära ei proovi:puzzled
need kes väidavad et pidid lõikuma ja puurima kõvasti, äkki näitate pildimaterjali ka mida te seal lõikusite?
siis saab lõpuks teada milles asi et osad kruvivad lihtsalt külge ja teised lõhuvad pool autot ära:P
ja kuismoodi ja kuhu see vaakumvoolik käib? olen vist aru saanud et kuhugi kollektori külge vms?
siis saab lõpuks teada milles asi et osad kruvivad lihtsalt külge ja teised lõhuvad pool autot ära:P
ja kuismoodi ja kuhu see vaakumvoolik käib? olen vist aru saanud et kuhugi kollektori külge vms?
Kollektor tuleks ikkagi maha võtta sel juhul. Ega see alumiiniumi puru hiljem seal silindris kasuks küll ei tule.Algselt postitas: siksaator
To corrado:
Kui sealt kohast puurid augu läbi ja paned mingi torujupi sinna, siis peaks ka asja lahendatud saama;)
Kui nüüd nii mõelda, siis on lihtsam otsida 03 kollektor.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No siin ta on ... 15minti
. Piduritoru lühike ja kolle vaja ümber teha ja vaakumtoru vaja panna ja gaasihoovastik ümber teha ja ...
Vaadake kapoti alla ja mõelge. 01el on siduri- ja piduri peasilindrid kõrvuti väga väikse vahega (minu 02el igastahes olid). Võimendi membraanikorpus on aga oluliselt suurem. Ka jääb gaasihoovastiku üks osa membraanile ette. Võta või jäta.
Need, kes räägivad lühikesest ajast (15minti on igatahes muinasjutt), äkki neil on vaakumvõimendi valmidusega kered. 02 eksportmudelil oli võimendi peal.

Vaadake kapoti alla ja mõelge. 01el on siduri- ja piduri peasilindrid kõrvuti väga väikse vahega (minu 02el igastahes olid). Võimendi membraanikorpus on aga oluliselt suurem. Ka jääb gaasihoovastiku üks osa membraanile ette. Võta või jäta.

Need, kes räägivad lühikesest ajast (15minti on igatahes muinasjutt), äkki neil on vaakumvõimendi valmidusega kered. 02 eksportmudelil oli võimendi peal.
C
eino see 15 minti ei tasu tõsiselt võtta,see oli noh nii näiteks, lihtsalt et suht väikse ajaga,
piduritoru öeldi et pole lühike?
gaasihoovastiku saaks ka trossi peale ümber teha kui tarvis,praegu niikuinii sigull maal ja läheb suuremaks ehitamiseks, aga pmtslt ma uurin, vaatan
aga kas on mingit võimalust kontrollida võimendi korrasolekut enne kui peale installida?
piduritoru öeldi et pole lühike?
gaasihoovastiku saaks ka trossi peale ümber teha kui tarvis,praegu niikuinii sigull maal ja läheb suuremaks ehitamiseks, aga pmtslt ma uurin, vaatan
aga kas on mingit võimalust kontrollida võimendi korrasolekut enne kui peale installida?
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Minul ei jäänud piduritoru lühikeseks ning gaasihoovastik jäi ka ikka samaks ei tulnud seal midagi ringi teha,küll on kahju et mul digikat pole muidu oleksin nõus kõik uuesti laiali lammutama!Ise kasutasin 03 pedaale,võimendit ja kollektorit.01 ja 03/06 pedaalid ja kinnitus augud on erinevad ning ei lähe 1:1 aga 05/07 pedaalidest ega võimendist ei oska midagi rääkida ilmselt ikka sama mis 03/06.
[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]
[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]
[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]
[Muudetud: 6-5-2008 Varblane]