2101, ToM, 1973
2101, ToM, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Uputatud variant on jah kenam.Kroomrõngad saad ka
lihtsalt.Kui sul on liigne spido või tahhomeeter,siis haruta
see kroomrõngas ettevaatlikult ära.Näpitsatega tasakesi
painuta valtsiäär sirgeks.Nüüd lukusoone kohalt lõikad
tüki välja,painutad näpuvahel parajaks ja liimid paika.Minu
näidis on lihtsalt läbipaistva kleeplindiga koos.

lihtsalt.Kui sul on liigne spido või tahhomeeter,siis haruta
see kroomrõngas ettevaatlikult ära.Näpitsatega tasakesi
painuta valtsiäär sirgeks.Nüüd lukusoone kohalt lõikad
tüki välja,painutad näpuvahel parajaks ja liimid paika.Minu
näidis on lihtsalt läbipaistva kleeplindiga koos.

Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Tulin ka vahepeal selle idee peale ja proovi variant on ka valmis juba. Väga hea jääb:spinAlgselt postitas: arvi100
Uputatud variant on jah kenam.Kroomrõngad saad ka
lihtsalt.Kui sul on liigne spido või tahhomeeter,siis haruta
see kroomrõngas ettevaatlikult ära.Näpitsatega tasakesi
painuta valtsiäär sirgeks.Nüüd lukusoone kohalt lõikad
tüki välja,painutad näpuvahel parajaks ja liimid paika.Minu
näidis on lihtsalt läbipaistva kleeplindiga koos.
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
tuli mõte hakta rallyt sõitma, võtsin tagumise originaal siksi bumperi maha, sinna keevitasin krotsteinid külge et saaks panna uue stange a see tuli meelde et ükspäev lugesin teiste teemasi sealt sain teada seda. a üks asi veel, kas keegi tiab et bmw suunatuled lähevad siksile 1:1 külhe?:puzzled

lähemalt ka:D:D

ma ei tia mulle meeldib üks sõber arvas ka et nii on parem kui enne.esistange on ka olemas selle paneme homme külge. a üks asi tuli veel meele sel ajal ma eelmist lauset trykkisin silla võtsin ka alt ära, opel astra kui tagasild tuleb uazi vedrud vict

lähemalt ka:D:D

ma ei tia mulle meeldib üks sõber arvas ka et nii on parem kui enne.esistange on ka olemas selle paneme homme külge. a üks asi tuli veel meele sel ajal ma eelmist lauset trykkisin silla võtsin ka alt ära, opel astra kui tagasild tuleb uazi vedrud vict
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Nojah, aprilli nali oli see eelmine post tõesti, oma stiilitunnet pole ma veel minetanud....
Aga läheme natuke tõsisemate teemade juurde. Masin sai külili keeratud, et tagumist poolraami natuke lappida. Põhi oli juba enne selline kahtlane, hakkasin kruvikeerajaga ühte kohta sorkima....järgnes relakas. Mastiksi all varjasid end ikka päris jubedused.Sellist jubedust ei saanud niisama jätta, enamus topeltplekki on ära lõigatud nüüdseks ja kere ootab keevitust. Järgmised pildid kuuluvad valdkonda, kuidas MITTE remontida keret. Topeltplekk pole mingi lahendus:(









Lahe


Paras hunnik saasta

Pealt poolt on ta ju ilus.... kahju lausa et ma ta ostsin. Eks lasingi end ilusal pealispinnal ära petta...

Aga noh, eks katsume ära keevitada. Esipidurid olen vahepeal kokku saanud, el. aknapesuri panin peale, el. süsteemi harutasin tööle (kojamehed, tuled jne ). huh:P Varsti aasta juba omatud seda masinat, peab hakkama tänavale tulemise peale mõtlema. Ebameeldivalt kõrge kindlustusmakse on mul muidugi, kuna sai ta enda nimele vormistatud:o

Aga läheme natuke tõsisemate teemade juurde. Masin sai külili keeratud, et tagumist poolraami natuke lappida. Põhi oli juba enne selline kahtlane, hakkasin kruvikeerajaga ühte kohta sorkima....järgnes relakas. Mastiksi all varjasid end ikka päris jubedused.Sellist jubedust ei saanud niisama jätta, enamus topeltplekki on ära lõigatud nüüdseks ja kere ootab keevitust. Järgmised pildid kuuluvad valdkonda, kuidas MITTE remontida keret. Topeltplekk pole mingi lahendus:(









Lahe


Paras hunnik saasta

Pealt poolt on ta ju ilus.... kahju lausa et ma ta ostsin. Eks lasingi end ilusal pealispinnal ära petta...

Aga noh, eks katsume ära keevitada. Esipidurid olen vahepeal kokku saanud, el. aknapesuri panin peale, el. süsteemi harutasin tööle (kojamehed, tuled jne ). huh:P Varsti aasta juba omatud seda masinat, peab hakkama tänavale tulemise peale mõtlema. Ebameeldivalt kõrge kindlustusmakse on mul muidugi, kuna sai ta enda nimele vormistatud:o
m'kay
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
edu keevitustöödel
vaata selle kindlustusega on nii, et lada nende silmis selline auto, mis naljalt õnnetust ei põhjusta (mootori võimsus) . Kui võtaksid esimeseks autoks midagi, millel on rohkem kui 150kW (parandage, kui eksin) siis oleks kindlustus ikka väga kõrge
vaata selle kindlustusega on nii, et lada nende silmis selline auto, mis naljalt õnnetust ei põhjusta (mootori võimsus) . Kui võtaksid esimeseks autoks midagi, millel on rohkem kui 150kW (parandage, kui eksin) siis oleks kindlustus ikka väga kõrge

Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
vot,vot, sama asi juhtus mulAlgselt postitas: ToM
Pealt poolt on ta ju ilus.... kahju lausa et ma ta ostsin. Eks lasingi end ilusal pealispinnal ära petta...

edu sulle ja tee kenasti valmis, saad suvel hea tsillimise masina:P
EDIT: kirjavigad:D
[Muudetud: 14-4-2009 corrado]
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Mjah. Ütleme et võibolla on natuke, aga päike paistab juba ja pole hullu. Kahjuks pole mul isiklikku autoteenindust kodus (isegi garaazi pole:P).Algselt postitas: carl93
Natuke jama pole seal porimülkas ehitada ja teha?
Kes ei taha teha, otsib vabandusi, kes tahab, leiab võimalusi.
Keevitama tuleb mul sõber, ise pole veel proovinud (pole aparaati ka endal)
Aga see kere on jubedus ruudus minu jaoks. Ükspäev oli tõsine mõte vanarauda ära saata või rallikaks teha. "Leidur Leod" (nii kutsun ma selle masina eelmisi remondimehi:D) on põhjaliku kapitaal remondi ikka teinud kerele:( Kohati on ka mingi neetimise teema, topelt plekk igal pool, tagumised koopad on üle käidud (selle käigus on ära rikutud ka tagmised turvavööde kinnitus kohad keres, mis nüüd vaja taastada).
Oleks siis roostetanud tehaseplekk, aga ei

Selle kindlustuse kohta - mul andis netikalkulaator kõige odavamaks variandiks 1,5 tuhat krooni poole aasta eest. Firma oli ka selline, et pole varem kuulnudki...
m'kay