säästa kütuse pealt raha!!!

säästa kütuse pealt raha!!!

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

ja siis on just mõtekas piinu pikendada et tulevikus saaks kulud veel suuremad olema? :S

ei saa selle toote tagurpidi loogikast aru kahjuks...aga eks igale tootjale ole ostja olemas...aastaid tagasi oli netis müügil isegi DVD-rewinder...ju siis oli ostjaid :D

[Muudetud: 28-1-2009 uzzac]
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

Algselt postitas: uzzac
ja niimoodi hoitakse autosid viimase hingtõmbe äärel mingite näruste tabletiga?...tahaks küll sellist autot osta kellegi käest juu...
selle ülla mõttevälgatuse järgi võiks ju kõik inimesed oma paakidesse 76-te valada, laseme aga mootorid ruttu kotti, kaua nad ikka häälitsevad siin:D

kui on võimalus oma auto mootori eluiga pikendada, miks ei võiks siis seda teha!!! minul näiteks ei ole kuuriall mootoreid jalaga segada:D

INIMESED- te olete liiga umbusklikud

vanasti soojendati diiselkütust ka leeklambiga, et autot korralikult käima saada. Ärge ostke seda talvist kütust, pärast ei taha ju seda autot keegi ära osta:P
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Teine ring uute ohvritega? :lol
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

to rauds:

now you're just talkin out of you *ss...mootorid on mõeldud ikka vastava küttega sõitma mitte mingi sega lögaga mida keegi kusagil on proovinud ja mul tuttava tuttava tuttav on sellest julmalt kasu saanud tagasisidest täiega asja üles haibivad...kui see mingi mega maailmaparandaja on siis way to go neile meestele kes selle välja mõtlesid...huippu miljonärid peaks nad sel juhul olema...seniks kuni keegi katsetas seda ja siis teadlikult jalga pedaalilt maas hoidis sest peab ju väiksem kulu tulema teema on nii vana et süda läheb pahaks selle lugemisest...


autofoorumite kasutajad võiks ikka veidi rohkem asjaga kursis olla kui uskuda mingeid linnamüüte et kui valad kassikust paaki saad nagu tegelt ka paagitäiega maakerale tiiru peale sõita...


ja see et ta eluiga pikendab on BS...see on piina pikendamine...kui on ettenähtud tehase poolt lets say 150k pealt mootori remont siis see tulebki kahjuks läbida sellise kilometraa?i korral mitte loota imeainele ja siis hambad ristis näiteks kepsu väljumist oodata või kompresiooni kadumist....


on olnud elu jooksul piisavalt kokkupuuteid igast erinevate juhtumitega et mitte sellist möga uskuma jääda ja ei taha et ka keegi kergeusklik seda teed läheks...

lõppudelõpuks ei ole auto omamine kunagi odav lõbu olnud ega saa seda ka kunagi olema...seega tuleb alati arvestada auto üldist kulumist ja vajadusel koheselt kulunud asi välja vahetada...see kehtib nii piduriklotside kui ka saalede puhul...piduriklotsidele sa ju ometi ei liimi tolmuks eraldunud fiktsioonkatet tagasi?
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

njah, bensiini kvaliteet on hea küll, aga seda ainult kuu aega, kui säilivusaeg ületab piiri, peale seda hakkab bensiini kvaliteet ikka järsult langema ja lõpuks ei ole enam kanistris bensiin vaid igasugused muud keemilised ühendid. Aga teemaga seoses ka midagi, mina usaldan Tiidu katseid ja omal kuskil neid imeasju katsetama hetkel kohe kindlasti ei hakka. Keemik ei ole, aga mehaanika poole pealt peaks ütlema, et mootori kasuteguri tõstmine ja kulumise vähendamine ainult ühe teguriga ei saa kahjuks olla reaalne ilma, et ilmneks mingeid kahjulike tegureid. Ei ole olemas head ilma halvata.
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

jahh,pärast ei taha mootor ilma käiagi,muutub veel mingiks tabletisõltlaseks:D Eetriga pidi olema ju nii,et kui talvel külmaga pidevalt paned,siis enam ilma ei tahagi hästi minna:P
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: Mikk
njah, bensiini kvaliteet on hea küll, aga seda ainult kuu aega, kui säilivusaeg ületab piiri, peale seda hakkab bensiini kvaliteet ikka järsult langema ja lõpuks ei ole enam kanistris bensiin vaid igasugused muud keemilised ühendid...
kuskohast sa sellise jutu nüüd võtsid? :O mul auto seisnud ikka kuude kaupa ja sama kütuse pealt ilusti käivitunud ja sõitnud...ennem 6 kuud pole küll midagi vaja põdema hakata

muruniiduki bensiin seisab ka üle talve garaazis ja kevadel oh imede ime ikak veel paneb masina tööle...

[Muudetud: 29-1-2009 uzzac]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul oli autos üle 3a. vana küte ja käis:rolleyes
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

kusjuures tuli meelde et isegi rinka pilli (mis kütuse suhtes väga pirtsakas on) olen kevadel valanud sügisest alles jäänud 98 sisse ja probleemideta 30 mintsa pärnu rinkal trennis kuuma andnud...
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

olgu uzzac!

kui sind ei huvita kütuse pealt kokkuhoidmine, ära siis sina seda teemat enam vaata eks. kes ise pole proovinud, see loomulikult ei taha aru saada, millest ta on ilma jäänud.

ma ei ole siin mingi diiler, ega sunni ju kedagi seda jama paaki toppima. arvate et ma ise algul uskusin sellese tootesse ??? igakord kui paagi täis lasin, arvutasin kütte kulu. üllatusin isegi.

muide äkki uzzac on ka tähele pannud et tänapäeva masinatel tihtilugu laguneb kere ennem laiali kui mootor- kui niivõtta siis pole ju vahet mis sa sinna paaki paned.

ja tahaks seda meest näha, kes lihtsa pedaali tallamisega hoiab maanteesõidul liitri kokku (mõistlikku kiiruse juures ma mõtlen). loeb ikka see, mis paagis loksub.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Loeb mootoriehitus ja seadistus...


Äkki see lisand ummistab pihustid(düüsid) ära ja ei lähegi enam kütet niipalju läbi:lol(kui see teeb küttekulu väiksemaks??:rolleyes)

[Muudetud: 29-1-2009 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: rauds
ja tahaks seda meest näha, kes lihtsa pedaali tallamisega hoiab maanteesõidul liitri kokku (mõistlikku kiiruse juures ma mõtlen). loeb ikka see, mis paagis loksub.
No mida te jaurate...
See lugupeetud kütuselisand annab väga väikese osa kütte kokkuhoiust, sest loeb ikkagi sõidustiil!

Näide: igapäevaselt liigun 1300 ccm mootoriga jaapanlasega, millel läbisõitu ca. 270000
Enamus liiklemist on linnas ning minu sõidustiili arvestades, on mul keskmine arvutuslik küttekulu 10l/100 km

Tegin ükskord katse ning sõitsingi võimalikult säästva sõidustiili reegleid silmas pidades paagitäie tühjaks.
Ja oh imet - arvutuslik kütusekulu tuli 7,1l / 100 km.
ja seda ilma mingite kapslite abita. Nii, et ei ole mõtet rääkida, et ei saa sõita normaalselt "peale tallamata". Saab, ning kui vähegi hallollust peas on, siis ette mõeldes ei olegi vaja "tallata", kuna piisavalt ette arvestades tuleb ajaline kokkuhoid võrreldes "tallamisega" sama. Ning oluline ei ole mitte see palju kütet kulub vaid see palju aega läheb. Kes kuidas kütuse ja aja suhte omale paika seab, on tema enda asi. Kütust on galonkades veel küll, aega sealt aga ei saa.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: rauds
ja tahaks seda meest näha, kes lihtsa pedaali tallamisega hoiab maanteesõidul liitri kokku (mõistlikku kiiruse juures ma mõtlen). loeb ikka see, mis paagis loksub.
No mida te jaurate...
See lugupeetud kütuselisand annab väga väikese osa kütte kokkuhoiust, sest loeb ikkagi sõidustiil!

Näide: igapäevaselt liigun 1300 ccm mootoriga jaapanlasega, millel läbisõitu ca. 270000
Enamus liiklemist on linnas ning minu sõidustiili arvestades, on mul keskmine arvutuslik küttekulu 10l/100 km

Tegin ükskord katse ning sõitsingi võimalikult säästva sõidustiili reegleid silmas pidades paagitäie tühjaks.
Ja oh imet - arvutuslik kütusekulu tuli 7,1l / 100 km.
ja seda ilma mingite kapslite abita. Nii, et ei ole mõtet rääkida, et ei saa sõita normaalselt "peale tallamata". Saab, ning kui vähegi hallollust peas on, siis ette mõeldes ei olegi vaja "tallata", kuna piisavalt ette arvestades tuleb ajaline kokkuhoid võrreldes "tallamisega" sama. Ning oluline ei ole mitte see palju kütet kulub vaid see palju aega läheb. Kes kuidas kütuse ja aja suhte omale paika seab, on tema enda asi. Kütust on galonkades veel küll, aega sealt aga ei saa.

olgu, lihtne näide tangi 95-te, vaata palju sõita saad, ja tangi 98-t ja vaata uuesti palju sõita saad. suurem kütteväärtus=rohkem kilomeetreid (reegel)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Nii...ja mis Sa nüüd sellega öelda tahad, et kui hakkan "lennukiga" sõitma, siis ei võta üldse kütet?
Ma ei leia, et see on vabandus, kompenseerimaks oma rasket gaasijalga tablettidega.
Pigem on asja mõte selles, et kes on kõik ülejäänud nõudmised säästlikule sõiduviisile täitnud, saavad veel väikest "lisaboonust".
Aga samas kui ennem mitte-ülevaatuskõlblik auto, peale tablette saab korraga uueks ja uhkeks, siis see on ainult agoonia pikendamine.
Lootus pääseda remondiga ainult kuluosade vahetamisega, nagu rõngad saaled jne vs. soe terekäsi kepsult, või sulanud kolb koos rikutud hülsiga, siis pigem remondin mootorit, kui ootan hetke millal teepeale jään.

Nii et soovitan toote reklaampoliitika uuesti ja põhjalikult läbi mõelda, sest niikaua kui üritada toodet müüa reklaamiväärtuses mis on kooskõlas tarbijagrupi iseärasustega e. inimene kes ei taha, ei või, ei saa, ei suuda oma autot korras hoida, ning ostab mingit toodet, mis lubab kutsikat tantsima ja trummi lööma panna, siis täpselt sellele tasemele kogu toote müügiarendus ka jääb, ning varsti tuleb uue ja samasuguse, kuid värske kampaaniaga, tõrjutakse vana nimega sama toode turult ja nõiaring läheb edasi ja edasi ja edasi....

[Muudetud: 29-1-2009 PuZuP]
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

raudsi autos on lihtsalt see tihend läbi mis kõige olulisem on..sellistele need tabletid ka mõeldud on..

kas sinu arust rauds on liikluses rahulikud inimesed nõmedad või need kes "nõeluvad"?

ma suudan oma 2,5 106kw volvoga linnas nii 12L kui ka 8L hakkama saada...maanteel nii 6,9 (isiklikrekord) kui ka 8,0 ei ole teab mis keeruline saavutada...

[Muudetud: 29-1-2009 uzzac]
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

mul oli kunagi ford taurus 3,0 v6 ja tean väga hästi mis toimub paagis kui hoolega tallata. rahulikult sõites pold mulgi probleemi küttekuluga.

igatahes olen ma teie pessimismis nata pettunud. ma ei tulnud ju tegelikult siia toodet reklaamima. pole ma ju mingi diiler, ja mis kasu ma sellestki saaksin kui ma siin hoolega reklaamiks. kuna olin isegi algul suht umbusklik käisin heitgaase mõõtmas, arvestasin küttekulu igakord kui tankisin ja mis kõik, siis olid ju mul kohe täpsed andmed võtta. nigu oma auto peal saadu tulemusi näitasin, sain teiekäest kohe väikestviisi sõimata umbes et "mis solki ma reklaamin"

kui näiteks sina uzzac ütled näiteks et sina sõidad good yeari rehvidega, kas mina siis kakkan kohe neid hoolega maha tegema kuigi ma pole nendega ise kordagi sõitnud vist. raamatut ei hinnata kaante järgi!! igatahes jummala lahe "tagasiside" teil aitähh!

aga olgu, ma ei viidsi sel teemal enam rohkem vaielda: ammu teada tõde, et vanale koerale uusi trikke ei õpeta. küllap kehtib sama ka minukohta, aga ju ma poe siis veel piisavalt vana.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

austatud kaasfoorumlane sa paar posti tagasi ise ka viitasid nendele tablettidele kui jamale...seda enam ei saa ma su väite tõsiduses veelgi rohkem kindel olla...selge on see, et kasu on sellest prügist vähem kui kahju..

tasub hoolikalt kaaluda ennem selle mürgi tarvitamist...aga noh eks erand kinnitab reeglit
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: rauds
igatahes olen ma teie pessimismis nata pettunud. ma ei tulnud ju tegelikult siia toodet reklaamima. pole ma ju mingi diiler, ja mis kasu ma sellestki saaksin kui ma siin hoolega reklaamiks.

igatahes jummala lahe "tagasiside" teil aitähh!
Kui sa ei tegele selle jura müügiga, siis miks tahad sa meid veenda, et see on üdini positiivne asi? Ma saaks aru, et ühe korra kiidad, kuid sa hakkad siin vaidlema ja "tõestama". Kui sulle nii väga meeldib "imevahendit" paaki toppida, siis anna aga minna.

Mina ei leia ühtegi põhjust, et seda sodi oma autode paakidesse puistada.
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

olgu, ma tõesti ei viidsi enam, las siis naftabossid olla õnnelikud edasi ja ongi rahu maapeal.
Vasta