säästa kütuse pealt raha!!!

säästa kütuse pealt raha!!!

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Algselt postitas: zero_cool
Priidic
paarist tbl ei sa max tulemist
max tulemuse saad alles siis kätte kui sa oled 3 paagitäit maha sõitnud !
aga kiirendus läheb paremaks ja võimsust tuleb juurde ja kütusekulu väheneb aga max tulemust kohe ei sa .aga kui sul on kompuuter peal siis on väga lihtne arvutada palju auto kütust kokku hoidnud on .
aga mul pole ka kahju paari tbl anda tausta kuna alati leiab mingi lahenduse :)
olen neid tabletiteemasid lugenud, tean, et paar paagitäit tuleb sõita, enne kui "toimima" hakkab, aga kahjuks pole Ladal komput peal.

õnneks Lada paak ongi ca 40L


ja ma olen nõus oma masina peal neid tablette katsetama, annad mulle 3-4 tbl ja ma sõidan 3-4 paaki tühjaks (see võtab muidugi natuke aega)

kiiremini saaks nii: teeme 1 tabletiga 40L kütust, ja katsetame Olaafi väljakäidud idee järgi?
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

mõttetu püramiid skeem ilmselt jälle.

nii ongi

[Muudetud: 4-8-2008 Priidic]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis krdi moodi see asi ikkagi töötama peaks?
ladal ei sõltu kütuse kvaliteedist mootori seaded!

Eriti kahtlane on see mitme paagi läbisõitmine kui jutt on lisandist kütusele, mis kaasaegses autos millel kütuse tagasivool, koheselt seguneb...
effekt peaks tulema kohe peale segunemist.

kütusesääst saab tulla ainult kütuse energeetilise väärtuse tõstmisel.
arvestades 1 pisike tablett ja 40L kütet :puzzled:rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
zero_cool
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Apr 2008 10:52
Asukoht: tartu
Autod: kuna esimene auto oli lada :D

Postitus Postitas zero_cool »

olaaf
3 paaki tuleb maha sõita sellepärast et saada max kokkuhoid aga se hakkab varem juba mõjuma aga max tulemust kohe ei sa !
kui sa lugesid toote lisainfot siis seal saad selle-kohta infot .
v
versus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 19 Juul 2004 22:57
Asukoht: tallinn/haapsalu
Autod: =O=

Postitus Postitas versus »

Ma saan aru, et sa pead selle tableti põhimõtteliselt mootori põlemiskambri seintele ja klappidele "põletama", alles siis hakkab see tööle. Selge on see, et 1L bensust jääb väheks.

Asjal siiski on mingit jumet minuarust.

zero_cool, kui infole lähemal seisev, võiks seda katalüütilist efekti lähemalt seletada mis seal toimub?
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: zero_cool

+mootor käib vaiksemalt

mis te arvate sellest tootest ?
kas keegi kasutab seda toodet ?
Milles,see mootori vaiksem käimine seisneb kas selles,et mootor käib nii vaikselt et mootor ei töötagi,kuna tablett pani bensukanalid kinni :D :D :D
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
z
zero_cool
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Apr 2008 10:52
Asukoht: tartu
Autod: kuna esimene auto oli lada :D

Postitus Postitas zero_cool »

Algselt postitas: vs
Ma saan aru, et sa pead selle tableti põhimõtteliselt mootori põlemiskambri seintele ja klappidele "põletama", alles siis hakkab see tööle. Selge on see, et 1L bensust jääb väheks.

Asjal siiski on mingit jumet minuarust.

zero_cool, kui infole lähemal seisev, võiks seda katalüütilist efekti lähemalt seletada mis seal toimub?
MGP-Cap
1) Moodustab põlemiskambri pindadele (kolvi peadele, klapi peadele, klapi pesadele, süüteküünaldele jne) mikroskoopilise katalüütilise kihi.
2) Puhastab mootori põlemisjääkidest ja vähendab nõe kogunemist süüteküünaldele, kolvidele, kolvirõngastele ja klappidele.
3) Asendab pliid (kaitseb klappe), mida ei leidu euronormidele vastavas bensiinis ja tõstab kütuse oktaanarvu 0,5-1 ühikut.
4) Katalüütiline efekt kiirendab kütuse põlemist töötakti algfaasis, mille tulemusena tõuseb mootori võimsus, vähendab mootori temperatuur ja rõhk, eemaldab silindrist põlemisjäägid, mis pärsivad mootori tööd.
5) Pikendab süüteküünalde ja süütepoolide, summutisüsteemide ja heitgaaside katalüsaatori tööiga.
6) Vähendab detonatsiooni, järelkäimist ja jääkainete poolt põhjustatud paukumist tänu vähenenud tahmajääkidele ja tõusnud oktaanarvule.
7) Soodustab sujuvamat mootori tööd ja pikendab selle eluiga.
8) Vähendab õhku paiskuvate süsihappegaaside kogust.
z
zero_cool
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Apr 2008 10:52
Asukoht: tartu
Autod: kuna esimene auto oli lada :D

Postitus Postitas zero_cool »

Algselt postitas: Alfist
Algselt postitas: zero_cool

+mootor käib vaiksemalt

mis te arvate sellest tootest ?
kas keegi kasutab seda toodet ?
Milles,see mootori vaiksem käimine seisneb kas selles,et mootor käib nii vaikselt et mootor ei töötagi,kuna tablett pani bensukanalid kinni :D :D :D
mootor käib sellepärast vaiksemalt ,et hõõrdumine väheneb ja mootor töötab kergemalt e. pehmemalt .kuidas keegi seda sõnastada soovib :)
tbl lahustub täielikult !
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ma ei tea kes tarkpead selle kena heade omaduste loetelu on koostanud, aga vigu on selles nigu sigu, nagu öeldakse.

Väheneb rõhk ja samas suureneb võimsus.
Vähe vastu töötavad need omadused teineteisele või mis?. Kas polnud mitte nii, et mida suurem suurem rõhk kolvile, seda rohkem pauerit?
Muidugi targu on jäetud märkimata, et mis rõhk see ikkagi väheneb...

Pikendab ... süütepoolide tööiga.
Kuidas mõjutab kütus süütepooli tööd?
Einoh, kui on nii intelligentne elektri-, süüte-, ja toitesüsteemiga tegemist, kus arvuti jagab ära, et nüüd on tangitud sellise või teise oktaanarvuga/kvaliteediga kütust ja käseb süütepoolil pisut võimu maha võtta, siis loomulikult.
Minu kõrvu või lugemisulatusse pole aga sellise varustustasemega masinat veel jõudnud.

Asendab pliid, mida ei leidu euronormidele vastavas kütuses.
Pliid sisaldav kütus n.ö. "korjati müügilt" tema keskkonnaohtliku toime tõttu.
Mida tegi plii automootoris? - Eelkõige toimis klapisäärte määrdena ja segava faktorina ladestas oma rokakihi sisselaskekanalitesse ning kolbidele ja põlemiskambritesse.
Kas nüüd pliivaba bensiiniga sõites jäävad klapisääred määrimata? Olge mureta, iga bensiin on piisavalt rasvane, et kõik oleks OK ja toimiks, sest vastasel juhul oleksid klapisääred varsti omadega õhtal.
Kellel on need läbi kulunud, andku teada, eriti diislite omanikud, sest seal käib läbi sisselskeklapi ainult õhk, ilma määriva kütuseta :P.

Kütus nüüd küll hõõrdumist ei vähenda. Selle ülesande peab ikka õli ära tegema. Iseasi on muidugi kütusepumba ja pihustitega, kui on kasutada selline masin, aga nende sõlmede hõõrdumise vähendamine on niivõrd marginaalne, et seda nüüd silmnähtavalt küll jälgida ei suudaks.

------------------

Ja lõpuks.
Kas te ise kah teate, mida tangite? Mina küll ei tea.
Me ei tea, mis sitta on lisatud meil müüdavatesse V Poweritesse, Ultratesse või Clean Systemitesse.
Lisaks on poest võimalik osta veel igatsuguseid superkeemiaid toitesüsteemi paremaks, puhtamaks, jamidakõike veel X-efektiivsemaks tööks.
Nüüd ilmusid need kuradima belletid välja.
Kas kõik see keemia omavahel kuidagi tülli ei lähe?
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

No mina seda sodi enda autole siis ka ei paneks,kui mulle garanteeritakse,et kui mootor tänu sellele oma töölepingu üles ütleb,ostetakse mulle uus mootor.Ühesõnaga sellist juttu ei tasu uskuda,sest pole olemas,ühtegi sellist vahendit mis bensukulu märgatavalt vähendaks.Bensukulu vähendamiseks aitab ainult oma parempoolne jalg,mida ei pea nii tugevasti pedaalile suruma,püüdke seda jalga ikka vaos hoida:rolleyes:D:D

[Muudetud: 9-4-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Miks mõeldakse välja ja müüakse mõttetuid mittetöötavaid asju?

Sest alati leidub inimesi, kes neid ostavad.

[Muudetud: 9.4.2008 Raxo]
z
zero_cool
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Apr 2008 10:52
Asukoht: tartu
Autod: kuna esimene auto oli lada :D

Postitus Postitas zero_cool »

Algselt postitas: Raxo
Miks mõeldakse välja ja müüakse mõttetuid mittetöötavaid asju?

Sest alati leidub inimesi, kes neid ostavad.

[Muudetud: 9.4.2008 Raxo]
miks sa ni kindel oled et se ei tööta ja on mõtetu toode
kui sul ei ole 400 kroonist kahju et seda toodet osta ja testida ,ja kui se ei tööta siis tule ja kritiseeri !
aga eks igal inimesel on oma arvamus :)
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

400,- eest saaks samahästi(või isegi lihtsamini) kütet osta...
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vähekene arvutusi
Võtsin auto keskmiseks küttekuluks 8l sajale(minu 02 kulu suvel)
Ühe liitri bensiini 95 hinnaks 16 eek
Paagi suurus 40l

Paagitäie maksmus:

Ilma tabletita 640.-
Tabletiga 680.-

Lubati kütusesäästu KUNI 20%. Võtsin keskmise ehk 10%
Eeldatav küttekulu tabletiga siis 7,2l sajale.

Järelikult saab 680 krooni eest sõita umbes 556 kilomeetrit ja 640 krooni eest umbes 500 km.

Kilomeetrikulu tabletiga 1,22kr ja tabletita 1,28kr.

AGA lugedes seda: Viimane kolmandik andis 10,7% kütuse säästu. Kõik need olid vanemad karburaatoriga autod, mis olid ette nähtud pliibensiini kasutamiseks. See tõestab toote toimimist isegi ebaefektiivselt töötavate vanade suurte mootoritega (keskmine kütuse kulu enne katset 21,6l/100 km).

Kui küttekulu oli enne umbes 22 liitrit, siis sealt 2,2 liitrit maha saada pole probleem(sõidustiiligagi saavutatav). Küll aga kui enne on küttekulu 8l sajale, siis kuidas sealt saab ühtäkki pea liitri maha?

Lõppkokkuvõtteks ütleks, et tabletid ei ole ühe inimese jaoks õiged asjad. Kui säästule orienteeritud, siis tasuks mõelda sõidustiilile ja teistele kulu suurendavatele teguritele. Tablette ostku need, kes kõrge küttekulu tagamaadesse süveneda ei viitsi ja rahakott liialt suur.

Üks mõte veel. Kui see toode nii tõhus on, miks seda näiteks tanklaketid ei müü ja propageeri. Kui toime tõepoolest nii imepärane oleks, siis kõva reklaamiga saaks selle asja müügi käima ajada(seda juhul kui asi toimib). Raha voolaks ja sellid saavad rikkaks.

Pange parem suhkrut paaki, kui suur tahtmine midagi sinna peale ettenähtud kütuse panna. Suhkur annab inimesele energiat, ju annab autole ka.

PS: Viimast tegevust ei soovita oma auto peal proovida.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: zero_cool
miks sa ni kindel oled et se ei tööta ja on mõtetu toode
kui sul ei ole 400 kroonist kahju et seda toodet osta ja testida ,ja kui se ei tööta siis tule ja kritiseeri !
aga eks igal inimesel on oma arvamus :)
Haaraks kinni sellest postitusest.
Mitte, et mul oleks midagi selle toote vastu. Ei - kes tahab, see proovib.
Aga mõtlema panevad need sõnad "kui ei ole 400-st kroonist kahju..." ja link, mille postitas Priidic ( http://www.hot.ee/fuelfreedomin/index.html ).
Nii link, kui tootja koduleht, mille annab AVSK on kuidagi omavahel seotud. Ei tea kuidas ja miks?
No seda on küll raske arvata :D

Meenuvad ühe ärimehe kuldsed sõnad miljonäriks saamise kohta:
Osta miljon ühekroonist kalakonksu ja müü need kaks krooni tükk maha.
a
arvejomm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
Autod: Traktor tüüpi Mondeo

Postitus Postitas arvejomm »

tegelt on asi nii; logman ütles (kes tahab see proovib). ma olen proovinud läbi aegade igasugu saasta oma masinates. ja siiamaani on lubatud tulemuste tasemel olnud vaid üks ja sedagi minu hinnangul vaid 59% ulatuses. on olemas saarlased: minu austus mehele kes tegi loomkatseid(tegin ka ise kuna ei uskunud) kuid 99*% vahenditest mida pakutakse laiatarbekaubana on vaid "vaimne" väärtus
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Tabletimüük sarnaneb www.amway.com müügiskeemile.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Kuidas see teema pealkiri oligi?

Postitus Postitas SexSix »

Kõige suurem bensiinikulu kokkuhoid (rahaline) tuleb Teie parema jala tööst.Tuleb sõita rahulikult (mis sest et mõni kohe närviliseks läheb nagu viimases Top Ger saates , kui Porsche keeldus käivitumast praami peal!).Sõites tuleb püüda näha mis toimub Teist eespool , et vältida pidurdamist.Näiteks kolonnist möödasõidul ei pidurda ma kui reastun tagasi kuhugi kolonni keskele (teiste autode vahele).Kiirenda "peenega" (igal autol on mingi kindel pedaali asend kus on kõige parem kiirenduse ja bensiinikulu vaheline suhe).Ühtlase kiirusega sõidul on ka mingi kindel pedaaliasend kus on kõige parem kiiruse ja bensiinikulu vaheline suhe.Kahjuks on see kiirus erinev üldisest liiklusvoolust (kõik see jutt käib mehaanilise karburaatoriga VAZ-ide,LADA-de kohta).
z
zero_cool
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Apr 2008 10:52
Asukoht: tartu
Autod: kuna esimene auto oli lada :D

Postitus Postitas zero_cool »

Algselt postitas: arvejomm
tegelt on asi nii; logman ütles (kes tahab see proovib). ma olen proovinud läbi aegade igasugu saasta oma masinates. ja siiamaani on lubatud tulemuste tasemel olnud vaid üks ja sedagi minu hinnangul vaid 59% ulatuses. on olemas saarlased: minu austus mehele kes tegi loomkatseid(tegin ka ise kuna ei uskunud) kuid 99*% vahenditest mida pakutakse laiatarbekaubana on vaid "vaimne" väärtus
kui sa oled igasugust saasta proovund ja need ei toiminud
siis mina soovitan sulle et proovi mpg-caps ka ära !ja seda sa juba kahetsema ei pea
z
zero_cool
Foorumi kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Apr 2008 10:52
Asukoht: tartu
Autod: kuna esimene auto oli lada :D

Postitus Postitas zero_cool »

Algselt postitas: Indy
Tabletimüük sarnaneb www.amway.com müügiskeemile.
ta sarnaneb jah mingilmääral aga
meie marketing on palju parem !!!
Vasta