21011, escapen, 1981 -| MÜÜA |-

21011, escapen, 1981 -| MÜÜA |-

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

BBS-id nad on jah, markeeringut küll ei tea, aga õhku peavad ikka jah.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Sellele kohale varuosaplekki vms. pole saada?
on ikka, midagi 1300.- kanti jäi mul kahe esimese poolraami hind .
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: apsu
Sellele kohale varuosaplekki vms. pole saada?
on ikka, midagi 1300.- kanti jäi mul kahe esimese poolraami hind .
Ma ei ole küll moodsate hindadega kursis, aga rõve kirves tundub. Selle raha eest said ainult põhjaalla käivad jupikesed ja karbikesed? :cool:
m'kay
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: ToM
Ma ei ole küll moodsate hindadega kursis, aga rõve kirves tundub. Selle raha eest said ainult põhjaalla käivad jupikesed ja karbikesed? :cool:
Aasta alguse poole ostsin veerennist selle põhjapleki kus üks karp ja tungikoht küljes oli ning see maksis 120.-
Pilt
Sellele ostsin veel juurde pikitala ja see maksis alla 100.-
Vb apsu mõtles neid talasi mis mootoriruumi lähevad:
Pilt
Need on kindlasti kallimad aga 1300.- on ikka ulme.
ps. pilt laenatud jukii teemast.
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Suure hirmuga mõtlesin, et projekt läheb liig kulukaks varsti, kuid selline mõte kadus kui keldrist välja toodud jupp päevavalgust nägi.

Pilt

Keevitajaga rääkisin ka täna, kuid kahjuks teeb ta keevitustöid ainult ettevalmistatud juppidega. Nüüd vaja ise vormima ja lõikuma hakata. Kas tükid peavad olema nagu puzle jupid mis sobib täpselt auku või tuleb teha nn"paik" aukudele peale, kus ääreplekid kattuvad??

[Muudetud: 9-6-2009 escapen]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: escapen
Keevitajaga rääkisin ka täna, kuid kahjuks teeb ta keevitustöid ainult ettevalmistatud juppidega. Nüüd vaja ise vormima ja lõikuma hakata. Kas tükid peavad olema nagu puzle jupid mis sobib täpselt auku või tuleb teha nn"paik" aukudele peale, kus ääreplekid kattuvad??
Ma vahetaksin sinu asemel keevitajat. Selline plärts-mürts sell stiilis "liigutage autot, mina värvin" ei kõlba koera hänna alla kah mitte. :regan Elagu omas mullis edasi, kui nii kõva mees on, et valmista talle detailid ka veel ette, tema ainult siristab.

Ääreplekke pole kasulik kattuma sättida. Tekib kirutud topeltplekk ning nende servade all algab varsti korrosioonipoiss elama.
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Nüüd küsimus: kui kasutada kallutusraudu, peab mootorist mahlad välja laskma? Kui ei, siis võib seista keeratud asendis päevi?
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: escapen
Nüüd küsimus: kui kasutada kallutusraudu, peab mootorist mahlad välja laskma? Kui ei, siis võib seista keeratud asendis päevi?
Ei pea. Mina küll ei ole lasknud. Oht on et õlivarda vahelt võib tulla (mul ei ole juhtunud), küll on mul hakanud roolikarbist välja jooksma. Siis seisis ta küll päris pikka aega külili, paari päevaga ehk midagi hullu ei juhtu.
m'kay
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Esiklaasi eemaldamisel olin natuke äkiline ja katki ta läks. Oligi teine kriibitud ja kehvake. Ladadel kõik esiklaasid ikka ühesugused?
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: escapen
Esiklaasi eemaldamisel olin natuke äkiline ja katki ta läks. Oligi teine kriibitud ja kehvake. Ladadel kõik esiklaasid ikka ühesugused?
Tagavedustel on jah samad.
m'kay
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Sai ikkagi otsustatud, et tagapõll ei kõlba ja välja ma ta saagisin. Selle tulemusena tuli välja, et vasaku tagatiiva ots ikka suht läbi ussitanud, seega oleks vaja uus panna. Nüüd küsimus ongi selline, et kas tingimata peab panema uue tiiva, või saab kuidagi tiiva nt. risti pooleks ajada ja uus tükk külge? Kui raskeks osutub asja siledaks saamine?
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Rattakoopa äär on kena. Logarid all olnud ja kõvasti kahurimääret ka peal olnud. Just see tiiva tagumine ots kus need kumerused ja liitub tagapõllega, kole roostetanud. Aga ok, eks näeb siis mis saab.
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Ei lähe ta kusagile lainesse kui mõistlikult teha. Punktitad iga 1cm järgi kinni. Üks punkt ühte kohta, teine teise (et plekk saaks jahtuda ja kõveraks ei tõmba), pärast käiad keevituse maha ja pahteldad ära. Parema tulemuse saamiseks tuleks tõesti tiib ära vahetada. Nii vahetades tuleks väga minimaalselt plekki vahetada, et ei peaks pikalt üle tiiva keevitama.
Muide ühe tagatiiva esimese otsa ma pean ära võtma, tagumise otsa ma võin sulle väikse raha eest müüa. Uus tiib muide. ;)

Andreas

[Muudetud: 12-7-2009 Suska]
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Otsustasin siiski terve tiiva ära vahetada, kui raske see ikka on.

Pilt


Pilt

Nüüd vaja ainult uut tiiba oodata ja tagaosa komplekteerimine võib alata.

edit: Saabus ka päev millal minu õuele jõudis korralik keevitus. Esimesed sortsud tehtud ja asi tõotab tulla paljulubav. Siiski oli see mul esimene kord üldse keevitada, kellelgi huvitavat lugemist keevitamise kohta pole?

[Muudetud: 22-12-2009 escapen]
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

UUENDUS:

Roostes kohad välja lõigatud ja uus asemele pandud.

Pilt

Pilt

Uus tiib küljes
Pilt


Vahetusse läheb ka pagasipõhi:
Pilt

Pilt

Hetkeseis
Pilt


AA, ja see küsimus ka, et orig. pagasipõhjal oli sumpa all pauna sees asbesti või midagi, ja keset põhja tugevdustala, on need tähtsad?
Selleks korraks kõik, varsti jälle midagi.

[Muudetud: 20-1-2010 escapen]
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Algselt postitas: escapen

AA, ja see küsimus ka, et orig. pagasipõhjal oli sumpa all pauna sees asbesti või midagi, ja keset põhja tugevdustala, on need tähtsad?
Mina isiklikult pole kunagi kuulnud, et pagasiruumipõhja enda küljes oleks kuskil asbesti olnud. Tundub kuidagi loogikavastane.

Põhja tugevustala on ikka vajalik. See toestab põhjaplekki keskelt, et suure koormuse all ta nõrkuma ei hakkaks ning lohku ei vajuks nagu pehme tomat.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

pagassi põhjal sumpapüti kohal on küll kahe pleki vahel ladal aspest plaat.

[Muudetud: 20/1/2010 zajetz]
Kasutaja avatar
Rannamäe
Foorumi kasutaja
Postitusi: 152
Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 21061 '99 & 21063 '84

Postitus Postitas Rannamäe »

Algselt postitas: zajetz
pagassi põhjal sumpapüti kohal on küll kahe pleki vahel ladal aspest plaat.

[Muudetud: 20/1/2010 zajetz]
Kas see on nii kõigil erinevatel lada modifikatsioonidel või on see ainult 01 ning teiste vanemate mudelite lõbu?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Täna panin plekid enamvähem paika ja pitskruvidega kinni. Probleem aga selles, et ei tea kui kõrgele või madalale tagapõll kinni keevitada. Sättisin mis ma sättisin õigeks asja ei saanudki. Kruvisin luugi ka peale. Kas seda peab proovima koos luugi tihendiga? On ehk Ziguli raamatus mingied mõõtmeid, jooniseid?
Kasutaja avatar
escapen
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
Asukoht: muhu
Autod: 21011
Kontakt:

Postitus Postitas escapen »

Endal suht sarnased kohad nagu all pildil, läbiv rooste ja nii. Kuidas selle puhul toimida? On sinna mingit plekki müüa või tuleb tiivad välja vahetada? Mul rohkem esipõlle ja tiiva liitumiskohas mäda.

Pilt
Pilt laenatud -speedmaker- teemast.
Vasta