21011, escapen, 1981 -| MÜÜA |-
21011, escapen, 1981 -| MÜÜA |-
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Aasta alguse poole ostsin veerennist selle põhjapleki kus üks karp ja tungikoht küljes oli ning see maksis 120.-Algselt postitas: ToM
Ma ei ole küll moodsate hindadega kursis, aga rõve kirves tundub. Selle raha eest said ainult põhjaalla käivad jupikesed ja karbikesed?![]()

Sellele ostsin veel juurde pikitala ja see maksis alla 100.-
Vb apsu mõtles neid talasi mis mootoriruumi lähevad:
Need on kindlasti kallimad aga 1300.- on ikka ulme.
ps. pilt laenatud jukii teemast.
- escapen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
- Asukoht: muhu
- Autod: 21011
- Kontakt:
Suure hirmuga mõtlesin, et projekt läheb liig kulukaks varsti, kuid selline mõte kadus kui keldrist välja toodud jupp päevavalgust nägi.

Keevitajaga rääkisin ka täna, kuid kahjuks teeb ta keevitustöid ainult ettevalmistatud juppidega. Nüüd vaja ise vormima ja lõikuma hakata. Kas tükid peavad olema nagu puzle jupid mis sobib täpselt auku või tuleb teha nn"paik" aukudele peale, kus ääreplekid kattuvad??
[Muudetud: 9-6-2009 escapen]

Keevitajaga rääkisin ka täna, kuid kahjuks teeb ta keevitustöid ainult ettevalmistatud juppidega. Nüüd vaja ise vormima ja lõikuma hakata. Kas tükid peavad olema nagu puzle jupid mis sobib täpselt auku või tuleb teha nn"paik" aukudele peale, kus ääreplekid kattuvad??
[Muudetud: 9-6-2009 escapen]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ma vahetaksin sinu asemel keevitajat. Selline plärts-mürts sell stiilis "liigutage autot, mina värvin" ei kõlba koera hänna alla kah mitte.Algselt postitas: escapen
Keevitajaga rääkisin ka täna, kuid kahjuks teeb ta keevitustöid ainult ettevalmistatud juppidega. Nüüd vaja ise vormima ja lõikuma hakata. Kas tükid peavad olema nagu puzle jupid mis sobib täpselt auku või tuleb teha nn"paik" aukudele peale, kus ääreplekid kattuvad??

Ääreplekke pole kasulik kattuma sättida. Tekib kirutud topeltplekk ning nende servade all algab varsti korrosioonipoiss elama.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ei pea. Mina küll ei ole lasknud. Oht on et õlivarda vahelt võib tulla (mul ei ole juhtunud), küll on mul hakanud roolikarbist välja jooksma. Siis seisis ta küll päris pikka aega külili, paari päevaga ehk midagi hullu ei juhtu.Algselt postitas: escapen
Nüüd küsimus: kui kasutada kallutusraudu, peab mootorist mahlad välja laskma? Kui ei, siis võib seista keeratud asendis päevi?
m'kay
- escapen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
- Asukoht: muhu
- Autod: 21011
- Kontakt:
Sai ikkagi otsustatud, et tagapõll ei kõlba ja välja ma ta saagisin. Selle tulemusena tuli välja, et vasaku tagatiiva ots ikka suht läbi ussitanud, seega oleks vaja uus panna. Nüüd küsimus ongi selline, et kas tingimata peab panema uue tiiva, või saab kuidagi tiiva nt. risti pooleks ajada ja uus tükk külge? Kui raskeks osutub asja siledaks saamine?
Ei lähe ta kusagile lainesse kui mõistlikult teha. Punktitad iga 1cm järgi kinni. Üks punkt ühte kohta, teine teise (et plekk saaks jahtuda ja kõveraks ei tõmba), pärast käiad keevituse maha ja pahteldad ära. Parema tulemuse saamiseks tuleks tõesti tiib ära vahetada. Nii vahetades tuleks väga minimaalselt plekki vahetada, et ei peaks pikalt üle tiiva keevitama.
Muide ühe tagatiiva esimese otsa ma pean ära võtma, tagumise otsa ma võin sulle väikse raha eest müüa. Uus tiib muide.
Andreas
[Muudetud: 12-7-2009 Suska]
Muide ühe tagatiiva esimese otsa ma pean ära võtma, tagumise otsa ma võin sulle väikse raha eest müüa. Uus tiib muide.

Andreas
[Muudetud: 12-7-2009 Suska]
- escapen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
- Asukoht: muhu
- Autod: 21011
- Kontakt:
Otsustasin siiski terve tiiva ära vahetada, kui raske see ikka on.


Nüüd vaja ainult uut tiiba oodata ja tagaosa komplekteerimine võib alata.
edit: Saabus ka päev millal minu õuele jõudis korralik keevitus. Esimesed sortsud tehtud ja asi tõotab tulla paljulubav. Siiski oli see mul esimene kord üldse keevitada, kellelgi huvitavat lugemist keevitamise kohta pole?
[Muudetud: 22-12-2009 escapen]


Nüüd vaja ainult uut tiiba oodata ja tagaosa komplekteerimine võib alata.
edit: Saabus ka päev millal minu õuele jõudis korralik keevitus. Esimesed sortsud tehtud ja asi tõotab tulla paljulubav. Siiski oli see mul esimene kord üldse keevitada, kellelgi huvitavat lugemist keevitamise kohta pole?
[Muudetud: 22-12-2009 escapen]
- escapen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
- Asukoht: muhu
- Autod: 21011
- Kontakt:
UUENDUS:
Roostes kohad välja lõigatud ja uus asemele pandud.


Uus tiib küljes

Vahetusse läheb ka pagasipõhi:


Hetkeseis

AA, ja see küsimus ka, et orig. pagasipõhjal oli sumpa all pauna sees asbesti või midagi, ja keset põhja tugevdustala, on need tähtsad?
Selleks korraks kõik, varsti jälle midagi.
[Muudetud: 20-1-2010 escapen]
Roostes kohad välja lõigatud ja uus asemele pandud.


Uus tiib küljes

Vahetusse läheb ka pagasipõhi:


Hetkeseis

AA, ja see küsimus ka, et orig. pagasipõhjal oli sumpa all pauna sees asbesti või midagi, ja keset põhja tugevdustala, on need tähtsad?
Selleks korraks kõik, varsti jälle midagi.
[Muudetud: 20-1-2010 escapen]
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Mina isiklikult pole kunagi kuulnud, et pagasiruumipõhja enda küljes oleks kuskil asbesti olnud. Tundub kuidagi loogikavastane.Algselt postitas: escapen
AA, ja see küsimus ka, et orig. pagasipõhjal oli sumpa all pauna sees asbesti või midagi, ja keset põhja tugevdustala, on need tähtsad?
Põhja tugevustala on ikka vajalik. See toestab põhjaplekki keskelt, et suure koormuse all ta nõrkuma ei hakkaks ning lohku ei vajuks nagu pehme tomat.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Kas see on nii kõigil erinevatel lada modifikatsioonidel või on see ainult 01 ning teiste vanemate mudelite lõbu?Algselt postitas: zajetz
pagassi põhjal sumpapüti kohal on küll kahe pleki vahel ladal aspest plaat.
[Muudetud: 20/1/2010 zajetz]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- escapen
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 19 Mär 2008 14:58
- Asukoht: muhu
- Autod: 21011
- Kontakt:
Täna panin plekid enamvähem paika ja pitskruvidega kinni. Probleem aga selles, et ei tea kui kõrgele või madalale tagapõll kinni keevitada. Sättisin mis ma sättisin õigeks asja ei saanudki. Kruvisin luugi ka peale. Kas seda peab proovima koos luugi tihendiga? On ehk Ziguli raamatus mingied mõõtmeid, jooniseid?