Tore oleks kui küsimus oleks esitatud võimalikult täpselt.
Mingi Voshodi mootorit ei ole mõtet ladafoorumis arutlema hakata...
Kas tegemist on kahetaktilise või neljataktilise mootoriga?
Kui külmalt töötab hästi ja soojenedes "nõrkeb", siis tundub, et küttesegu on liiga rikas. Vaata üle küünalde värvus - arvatavasti on need tahmased, kuid peaksid olema ilusad kohvipruunid. Kui nii on, siis alusta vea otsimist karburaatorist - ummistunud õhudüüs, lekkiv ujukinõel võivad sellist viga põhjustada.
Reguleeri klapid,võimalik et mõnel on vahe väikseks jäänud ja soojaga jätab klapi natuke irvakile.Mõõda soojal mootoril silindri surved ära,mis siis näitab.
Kahtlustan eelkõige karburaatorit. Kui ei tahma ja vahele ei jäta, on segu liiga lahja. Reguleerimata klapid eriti minekut ei mõjuta. Ja kui on klapivahed paigast ära, peaks tühikäigu ebaühtlus tunda olema.
Proovisin toore klapiga ja läks hullemaks nüüd sai siis karpa lahti lõhutud ja ära puhastatud.Nüüd aga uus probleem kui järsult kaasi anda sureb lihtsalt välja.JA kui kaasi lahti lased kostuvad paugud summutis.
Nii probleem mul selline, et autol pole madalal pöördel peaegu ültse jõudu! Vahepeal koonerdas ültse kätte ära polnud mingit minegut ega midagi ei võtnud pööret ka üles lörises nagu oleks piirajas... Milles võib asi olla?
Peaks mainima, et kui ta "piirajas" oli jäin teeäärde seima, siis ootasin mingi minuti ja jõud, minek kõik olid tagasi... Mootori temp. oli normis... Viimane kord tiirul käies hakkas auto liikuma alles, kuskil 2500-3000/rpm juures... Kõik vead tekkisid iseenesest peale nädala pikkust seismist...