Mis on viga kui soojalt kaob jõud.

Mis on viga kui soojalt kaob jõud.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Mis on viga kui soojalt kaob jõud.

Postitus Postitas Nukkvõll »

Probleem siis selles et külmalt läheb nagu loom aga soojalt umbes ühe kõigu jagu jõudu vähem.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mootoris survet on ikka?(ikka silindrites ,mitte karteris)

Mul oli voshoodil sma asi,viga on silindris ,mis ei aidanud survet tekitada....


Mõõda kõigepeakt komprekas ära.

[Muudetud: 18-2-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Postitus Postitas Nukkvõll »

Ma ise mõtlen ka et äkki rõngad läbi
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Tore oleks kui küsimus oleks esitatud võimalikult täpselt.
Mingi Voshodi mootorit ei ole mõtet ladafoorumis arutlema hakata...:P
Kas tegemist on kahetaktilise või neljataktilise mootoriga?
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Postitus Postitas Nukkvõll »

tegu on siksi 1,6 mootoriga
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kas karterituulutusest tuleb suitsu?
Milline on soojalt õlirõhk?
Kompressioonimõõtmisest oli juba eelnevat soovitus...

[Muudetud: 18-2-2008 Indy]
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kes klapid reguleeris?Ja millal?
56506878
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Postitus Postitas Nukkvõll »

Mõõtsin kopi ära oli 13 aga plokikaant on 1,5 mm maha lastud.Klappid on regullitud sügisel.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tooreklapi pealetõmbamine ei paranda asja?
mis värvi elektrood ja mis markeeringuga süüteküünlad on?
kontrolli ka kus tekib süüteküünlal säde.

[Muudetud: 19-2-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Kui külmalt töötab hästi ja soojenedes "nõrkeb", siis tundub, et küttesegu on liiga rikas. Vaata üle küünalde värvus - arvatavasti on need tahmased, kuid peaksid olema ilusad kohvipruunid. Kui nii on, siis alusta vea otsimist karburaatorist - ummistunud õhudüüs, lekkiv ujukinõel võivad sellist viga põhjustada.
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Postitus Postitas Nukkvõll »

Küünlad on ilusad pruunid ja tahhokas jookseb põhja.Aga käik sees minna ei jõua.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

nukkvõll on ikka õigesti peal? süüde õige?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Reguleeri klapid,võimalik et mõnel on vahe väikseks jäänud ja soojaga jätab klapi natuke irvakile.Mõõda soojal mootoril silindri surved ära,mis siis näitab.
56506878
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

Kahtlustan eelkõige karburaatorit. Kui ei tahma ja vahele ei jäta, on segu liiga lahja. Reguleerimata klapid eriti minekut ei mõjuta. Ja kui on klapivahed paigast ära, peaks tühikäigu ebaühtlus tunda olema.

Proovi tooreklapiga mängida.
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Postitus Postitas Nukkvõll »

Proovisin toore klapiga ja läks hullemaks nüüd sai siis karpa lahti lõhutud ja ära puhastatud.Nüüd aga uus probleem kui järsult kaasi anda sureb lihtsalt välja.JA kui kaasi lahti lased kostuvad paugud summutis.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kiirenduspump ei tööta
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
n
Nukkvõll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Jaan 2008 16:14
Asukoht: võrumaa
Autod: Mazda323f

Postitus Postitas Nukkvõll »

kiirenduspump töötas.Ja õhuklapiga töötab mootor hästi
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Nii probleem mul selline, et autol pole madalal pöördel peaegu ültse jõudu! Vahepeal koonerdas ültse kätte ära polnud mingit minegut ega midagi ei võtnud pööret ka üles lörises nagu oleks piirajas... Milles võib asi olla?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süüde või karpa :wow
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Peaks mainima, et kui ta "piirajas" oli jäin teeäärde seima, siis ootasin mingi minuti ja jõud, minek kõik olid tagasi... Mootori temp. oli normis... Viimane kord tiirul käies hakkas auto liikuma alles, kuskil 2500-3000/rpm juures... Kõik vead tekkisid iseenesest peale nädala pikkust seismist...:puzzled
Vasta