probleem 1600 mootoriga

probleem 1600 mootoriga

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

probleem 1600 mootoriga

Postitus Postitas france2 »

Probleem seisneb selles, et silindrisse tuleb õli. Praeguseks on selgund, et õli tuleb ülevalt. Klapisääre tihendid uued samuti k ajuhtpuksid ning klapid. Kust see õli tuleb?Tuleb siis 4 ja 2 silindrisse.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

plokikaane tihend on terve....
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

on terve ja mis see sinna puutub kuna ei ole mootoril ju sellist takti kus ta õli suruks sisselaske klapist sisse.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Klapi sääred ikka mõõdus olid?
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärast veabki silindrisse õli.

[Muudetud: 30-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Algselt postitas: logman
Klapi sääred ikka mõõdus olid?
no ülejäänud toimivad ju siis ikka olid
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Aga vaata, mota nullkahe teemast sulle üks lõik lugemiseks:
Algselt postitas: motamees
Panen kirja oma seiklused mootori remondil. Äkki on kellegil midagi õpetlikku saada....
Klapi juhtpuksid lõin välja ja hakkasin uut komplekti sisse panema.
Sisse lüües selgus et kaks juhtpuksi ei mahu spetsrakisesse mida löömaks kasutasin. Olid mõõdust väljas. Panin poodi ja vahetasin puksid ümber.
Klappide suhtes oli mind hoiatatud, et need ei vasta tihtilugu mõõdule. Võtsin siis mikromeetri poodi kaasa ja hakkasin mõõtma klapisääri. Mõõt peab olema 8mm. Esimeses poes olid enamus 1- 2 sajandikku väiksemad. Mõni veel rohkem. Läksin teise poodi. Sealsed klapid olid 25 eek tükist odavamad ja 5 sajandikku alamõõdulised. Võtsin siis esimesest poest 6 klappi . Kõik 1 sajandik alamõõdulised (see on normaalne). Ülejäänud 2 klappi saan reedel kui tuleb uus ports. Seal siis jälle valimisvõimalus.
Kui te omale poest ladale midagi ostate siis tuleb ikka mõõte kontrollida. Täpsete tööde puhul võib ikka asi väga mööda minna.
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: france2
Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.
No kui see uus mootor siis ma arvan,et sa ei sõitnud mootorit korralikult sisse ning hakkasid kohe paarutama.Kui mootorit korralikult sisse ei sõida siis rikub mootori ära!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Algselt postitas: Alfist
Algselt postitas: france2
Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.
No kui see uus mootor siis ma arvan,et sa ei sõitnud mootorit korralikult sisse ning hakkasid kohe paarutama.Kui mootorit korralikult sisse ei sõida siis rikub mootori ära!
Mootor töödanud kokku võibolla 1h tühikäigul nii et ise seda küll ära rikkuda ei saand ma ise kahtlustan et logman-il võib õigus olla ja klappid ei ole mõõdus.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Nii kirjeldan siis täpselt mis toimub. Kui mootor sai kokku ja töölepandud selgus et ajab sinist. tühikäigul ajas rohkem kui tuuridega. Mootor seejärel seisis kuskil 4 kuud nüüd võtsin lahti ja selgus et 4 ja 2 silinder on õlised eriti 4 silinder 2 silindris oli natuke õli. 4 silindri kolb oli täiesti puhas ja läikis vastu 2 silinder nii puhas ei olnud. Ülejäänud tahmased nagu ikka. Klappe ära võttes selgus, et sisselaske klapid mõlemal silindril õlised ja 4 silindri sisselase oli jube õline. Teadmiseks veel et pead on maha freesitud ja ka kanaleid suurendatud. peaks vist kogu info olema.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Nn "simmerling":selle vedru võtan alati ära ja lahti keeran ka.Uuesti keeran kokku suurema keerdude arvuga.On juhuseid,vedru tuleb lahti,ei hoia piisava pingega tetaili ümber.Klapisääre tihend ju ka simmerling.
r
roolilatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Dets 2007 12:13
Asukoht: võrumaa
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas roolilatt »

Äkki on õlirõngad kinnijäänud või ära kulunud.
Põline rallikrossi fänn:D
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Algselt postitas: roolilatt
Äkki on õlirõngad kinnijäänud või ära kulunud.
loeks äkki teema ikka läbi ka ! Enne kui postitad!:sein
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui sa juba selle sisselaske klapi lahti võtsid ,mis seisus siis see juhtpuks ja klapisääretihend olid?. Kui klapisääretihend liiga sügavale lüüa,siis surub kah ääred lahti ja õli pääseb sisse tulema ja kui juhtpuks kah selline lohvga on ,siis nii saabkli klapp õliseks. Veel võib õli tulla kui näiteks karterituulutusest mingil põhjusel õli karburaatorisse oleks sattunud. Tund aega tühikäigul töödanud mootor pole kah päris sisse sõitnud ,kui mõelda õlirõngaste peale.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

tänaseks veel selgund et klapid ei ole kah kõigeparemad sai ostetud uued puksid ja klapid loksuvad neis. poes sai proovitud uue klapiga andis ikka sisse suruda teist kuid minu omad kodus nagu lopsti ja loksuvad.
Vasta