probleem 1600 mootoriga
probleem 1600 mootoriga
probleem 1600 mootoriga
Probleem seisneb selles, et silindrisse tuleb õli. Praeguseks on selgund, et õli tuleb ülevalt. Klapisääre tihendid uued samuti k ajuhtpuksid ning klapid. Kust see õli tuleb?Tuleb siis 4 ja 2 silindrisse.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärast veabki silindrisse õli.
[Muudetud: 30-12-2007 Alfist]
[Muudetud: 30-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Aga vaata, mota nullkahe teemast sulle üks lõik lugemiseks:
Algselt postitas: motamees
Panen kirja oma seiklused mootori remondil. Äkki on kellegil midagi õpetlikku saada....
Klapi juhtpuksid lõin välja ja hakkasin uut komplekti sisse panema.
Sisse lüües selgus et kaks juhtpuksi ei mahu spetsrakisesse mida löömaks kasutasin. Olid mõõdust väljas. Panin poodi ja vahetasin puksid ümber.
Klappide suhtes oli mind hoiatatud, et need ei vasta tihtilugu mõõdule. Võtsin siis mikromeetri poodi kaasa ja hakkasin mõõtma klapisääri. Mõõt peab olema 8mm. Esimeses poes olid enamus 1- 2 sajandikku väiksemad. Mõni veel rohkem. Läksin teise poodi. Sealsed klapid olid 25 eek tükist odavamad ja 5 sajandikku alamõõdulised. Võtsin siis esimesest poest 6 klappi . Kõik 1 sajandik alamõõdulised (see on normaalne). Ülejäänud 2 klappi saan reedel kui tuleb uus ports. Seal siis jälle valimisvõimalus.
Kui te omale poest ladale midagi ostate siis tuleb ikka mõõte kontrollida. Täpsete tööde puhul võib ikka asi väga mööda minna.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
No kui see uus mootor siis ma arvan,et sa ei sõitnud mootorit korralikult sisse ning hakkasid kohe paarutama.Kui mootorit korralikult sisse ei sõida siis rikub mootori ära!Algselt postitas: france2Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Mootor töödanud kokku võibolla 1h tühikäigul nii et ise seda küll ära rikkuda ei saand ma ise kahtlustan et logman-il võib õigus olla ja klappid ei ole mõõdus.Algselt postitas: AlfistNo kui see uus mootor siis ma arvan,et sa ei sõitnud mootorit korralikult sisse ning hakkasid kohe paarutama.Kui mootorit korralikult sisse ei sõida siis rikub mootori ära!Algselt postitas: france2Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Nii kirjeldan siis täpselt mis toimub. Kui mootor sai kokku ja töölepandud selgus et ajab sinist. tühikäigul ajas rohkem kui tuuridega. Mootor seejärel seisis kuskil 4 kuud nüüd võtsin lahti ja selgus et 4 ja 2 silinder on õlised eriti 4 silinder 2 silindris oli natuke õli. 4 silindri kolb oli täiesti puhas ja läikis vastu 2 silinder nii puhas ei olnud. Ülejäänud tahmased nagu ikka. Klappe ära võttes selgus, et sisselaske klapid mõlemal silindril õlised ja 4 silindri sisselase oli jube õline. Teadmiseks veel et pead on maha freesitud ja ka kanaleid suurendatud. peaks vist kogu info olema.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui sa juba selle sisselaske klapi lahti võtsid ,mis seisus siis see juhtpuks ja klapisääretihend olid?. Kui klapisääretihend liiga sügavale lüüa,siis surub kah ääred lahti ja õli pääseb sisse tulema ja kui juhtpuks kah selline lohvga on ,siis nii saabkli klapp õliseks. Veel võib õli tulla kui näiteks karterituulutusest mingil põhjusel õli karburaatorisse oleks sattunud. Tund aega tühikäigul töödanud mootor pole kah päris sisse sõitnud ,kui mõelda õlirõngaste peale.