
mootor
mootor
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
mootor
tere, sooviks teada siis mootori kohapealt. võtsin endal 1,3 rihmaga pealt maha, ja tahaks midagi tagasi ka panna. aga ei tea mida. kuulsin et 1,3 ketiga annab puurida 1,5.ja siis mõtlesin et kui võtta 1,6 et mis sellest siis veel tuleks. tõrvas on ka mingi lada lammutus vms. ei tea mis seal on. homme saan teada. ise veel ei jaga seda lada mootori värki, et soovitage midagi mis kestaks ja astuks. mis kolvid,saaled kepsud jne. tuli natuke segane jutt vms. 

-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
tekkisid siis uued küsimused
1.et mis mootorit ja kui palju saab suuremaks puurida.
et 1,3 saab 1,5 puurida jne.aga kas ka 1,3 rihmaga? ja 1,6saab 1,8 puurida, aga 1,5?
2. et kas 1.3rihmaga annab panna 80 vända?
1,2l ketiga 01 (66 vänt x 76 kolb)
1,3l ketiga 011 (66 vänt x 79 kolb)
1,3l rihm 05 (66 vänt x 79 kolb)
1,5l ketiga 03 (80 vänt x 76 kolb)
1,6l ketiga 06 (80 vänt x 79 kolb)
1,7l ketiga niva (80 vänt x 82 kolb)
1,8l ketiga 2131 (84 vänt x 82 kolb)
[Muudetud: 07/12/2007 jukii]
1.et mis mootorit ja kui palju saab suuremaks puurida.
et 1,3 saab 1,5 puurida jne.aga kas ka 1,3 rihmaga? ja 1,6saab 1,8 puurida, aga 1,5?
2. et kas 1.3rihmaga annab panna 80 vända?
1,2l ketiga 01 (66 vänt x 76 kolb)
1,3l ketiga 011 (66 vänt x 79 kolb)
1,3l rihm 05 (66 vänt x 79 kolb)
1,5l ketiga 03 (80 vänt x 76 kolb)
1,6l ketiga 06 (80 vänt x 79 kolb)
1,7l ketiga niva (80 vänt x 82 kolb)
1,8l ketiga 2131 (84 vänt x 82 kolb)
[Muudetud: 07/12/2007 jukii]
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kõige pealt oleneb sponsori rahastamisest,kui kõvad summad on mängus.Kui 1,3 motot teha ,siis kõigepealt ikka üldine kap.rem. ja siis selle tegemis käigus ka ülejäänud vajalik.Ehk 1,3 rihmaga mootorist ei saa muud kui 1,3 rihmaga mootor.Ülejäänu muldvalu plokk või mis iganes jätke ära,lihtsam ja kindlam on teha see ikka sellesse plokki mis mõeldud.Mootori tööiga on tunduvalt suurem kui hakkate aretama kuhugi midagi.
[Muudetud: 12-24-2007 tuhajuhe]
[Muudetud: 12-24-2007 tuhajuhe]
56506878
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kindlasti annab.Aga kui natuke mõelda, kui kaua läheb mingi paksema seinaga ploki otsimiseks.Kes ja kus teeb kepsud lühemaksSaab ka panna mingi teise mootori kepsud .Tekkib kohe probleem selle sobivusega.Plokk puurida suuremaks,olen näinud neid plokke mis päris lühikese ajaga on otsa saanud.Kui selle kõigele mõelda muutub see nati mõtetuks.Lihtsam ja omal vähem vaeva oleks,siis tuleb ju 1,7 mootor muretseda.
56506878
Suurel Venemaal müügis spetsiaalsed lühendatud kepsud ja kolvid short-rod mootori tegemiseks. Jääb ära Fiati osade sobivusega ja ülepuurimisest tingitud ohud - lihtne kokkupanemise vaev, midagi aretama ei pea. Jäävad ekstreemsest kolvikäigust tulenevad ohud mootorile. Otsi foorumist, ma uurisin natuke seda teemat ja Fiati kepsudki on mul olemas. Käisin nendega ka Tuha jutul mitu korda: pmst saab asja küll aga küsimärke on palju, ei ole päris bolt-on lahendus, natuke oleks pidanud treialite vahet ka jooksma. Rahakott mul puuga seljas ka pole ja sai otsustatud lihtsama-odavama, tõenäoliselt ka töökindlama pika kolvikäiguga mootori kasuks. Pole ka eriti kindel, et mingit võimsuselisa sealt tuleks võrreldes tavaliste 1500-1700 mootoritega.
Olen näinud ka 84 mõõtu puuritud 05 plokki, aga selle käivitamine pidi olema omal riisikol, st mingist töökindlusest seal enam rääkida ei saa.
Olen näinud ka 84 mõõtu puuritud 05 plokki, aga selle käivitamine pidi olema omal riisikol, st mingist töökindlusest seal enam rääkida ei saa.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme