mootor

mootor

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

mootor

Postitus Postitas jukii »

tere, sooviks teada siis mootori kohapealt. võtsin endal 1,3 rihmaga pealt maha, ja tahaks midagi tagasi ka panna. aga ei tea mida. kuulsin et 1,3 ketiga annab puurida 1,5.ja siis mõtlesin et kui võtta 1,6 et mis sellest siis veel tuleks. tõrvas on ka mingi lada lammutus vms. ei tea mis seal on. homme saan teada. ise veel ei jaga seda lada mootori värki, et soovitage midagi mis kestaks ja astuks. mis kolvid,saaled kepsud jne. tuli natuke segane jutt vms. ;)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga palun...
Siin on kõik vajalik kirjas!
http://www.ladaklubi.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=34
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

tekkisid siis uued küsimused

1.et mis mootorit ja kui palju saab suuremaks puurida.
et 1,3 saab 1,5 puurida jne.aga kas ka 1,3 rihmaga? ja 1,6saab 1,8 puurida, aga 1,5?

2. et kas 1.3rihmaga annab panna 80 vända?
1,2l ketiga 01 (66 vänt x 76 kolb)
1,3l ketiga 011 (66 vänt x 79 kolb)
1,3l rihm 05 (66 vänt x 79 kolb)
1,5l ketiga 03 (80 vänt x 76 kolb)
1,6l ketiga 06 (80 vänt x 79 kolb)
1,7l ketiga niva (80 vänt x 82 kolb)
1,8l ketiga 2131 (84 vänt x 82 kolb)

[Muudetud: 07/12/2007 jukii]
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kõige pealt oleneb sponsori rahastamisest,kui kõvad summad on mängus.Kui 1,3 motot teha ,siis kõigepealt ikka üldine kap.rem. ja siis selle tegemis käigus ka ülejäänud vajalik.Ehk 1,3 rihmaga mootorist ei saa muud kui 1,3 rihmaga mootor.Ülejäänu muldvalu plokk või mis iganes jätke ära,lihtsam ja kindlam on teha see ikka sellesse plokki mis mõeldud.Mootori tööiga on tunduvalt suurem kui hakkate aretama kuhugi midagi.

[Muudetud: 12-24-2007 tuhajuhe]
56506878
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Tsehhis nähtud rihmaga 1,7 mootorit oma silmaga. Plokk puuritud 82 mõõtu, 80 vänt ja 7mm lühemad fiati kepsud. Nii et 1,3 st annab ka 1,7 teha.
Jupid Venemaalt!
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kindlasti annab.Aga kui natuke mõelda, kui kaua läheb mingi paksema seinaga ploki otsimiseks.Kes ja kus teeb kepsud lühemaksSaab ka panna mingi teise mootori kepsud .Tekkib kohe probleem selle sobivusega.Plokk puurida suuremaks,olen näinud neid plokke mis päris lühikese ajaga on otsa saanud.Kui selle kõigele mõelda muutub see nati mõtetuks.Lihtsam ja omal vähem vaeva oleks,siis tuleb ju 1,7 mootor muretseda.
56506878
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Suurel Venemaal müügis spetsiaalsed lühendatud kepsud ja kolvid short-rod mootori tegemiseks. Jääb ära Fiati osade sobivusega ja ülepuurimisest tingitud ohud - lihtne kokkupanemise vaev, midagi aretama ei pea. Jäävad ekstreemsest kolvikäigust tulenevad ohud mootorile. Otsi foorumist, ma uurisin natuke seda teemat ja Fiati kepsudki on mul olemas. Käisin nendega ka Tuha jutul mitu korda: pmst saab asja küll aga küsimärke on palju, ei ole päris bolt-on lahendus, natuke oleks pidanud treialite vahet ka jooksma. Rahakott mul puuga seljas ka pole ja sai otsustatud lihtsama-odavama, tõenäoliselt ka töökindlama pika kolvikäiguga mootori kasuks. Pole ka eriti kindel, et mingit võimsuselisa sealt tuleks võrreldes tavaliste 1500-1700 mootoritega.
Olen näinud ka 84 mõõtu puuritud 05 plokki, aga selle käivitamine pidi olema omal riisikol, st mingist töökindlusest seal enam rääkida ei saa.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Korralikult kaalutud kepsude, kolbide, taastatud kaane ja natuke madalamaks lihvitud plokiga saab hea 03 või 06 mootori.
Vasta