Kui silma-ava mõõteriistaga kontrollida ei õnnestu, siis kirvemeetodil saab proovida järgmist:
Esmalt teed detailid tolmust puhtaks ja siis määrid kergelt puhta mootoriõliga.
Kolvisõrm peab nüüd lihtsalt pöidlaga vajutamise teel sobituma omale kohale kolvis. Sõrm peab saama vabalt pöörelda aga kui keerad kolbi nii, et kolvi sõrme ots jääb suunaga allapoole, siis ei tohi ta sealt välja pudeneda.
Kordan üle, et see oli kirvemeetod.
Õige lõtk kolvi ja sõrme vahel mõõdetav tuhandikes (!).
Teisele küsimusele vastust otsides pead sa teadma:
1.Kust ja kuidas silindreid mõõta
2.Kust ja kuidas kolbe mõõta
Need vajalikud selleks, et saaksid valida õiged kolvid. Kolvi valid silindri järgi või silindri hoonid kolvi järgi.
Kolbidel on samapalju gruppe, kui silindrilgi.
Annan veelkord lingi, kus sellest pisut juttu:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13425
Edasi ei saa ma kahjuks/õnneks midagi siin targutada, sest pole, kust targutada. Kui nüüd keegi, kellel on otse riiulist võtta vastavat kirjandust (raudselt on, tean) , siis palun, jätkaku. Minul hetkel pole. Rütman lebab linna raamatukogus ja klassiku mootorist mul õige kapsas puudub

.
Henk, soovitan sinulgi astuda läbi raamatukogust ja krabada lugemiseks Heiki Rütmani raamat "Sõiduautode remont". Saad kõigile küsimustele eesti keelsed vastused.
Indy jõudis ennem

Nojah, ma pole õnneks ainus loll, kes raamatuid loeb
[Muudetud: 26-11-2007 logman]