Väljalaskest püttide eemaldamine
Väljalaskest püttide eemaldamine
Väljalaskest püttide eemaldamine
Tekkis küsimus et mis juhtub kui viia pükstest taga otsa lihtsalt toru kus on vahel ainult üks reso?
Et kas on väga hull jõu kadu ja on hääl ka väga kõrge?
All peaks olema kahe resoga summuti, aga lihtsalt laseb paarist kohast juba läbi ja seal igasugu kaitseplekid peal ja mõtlesin et kui eemaldada üldse see teine reso sealt, tagumine pütt on ammu lihtsalt toruga asendatud, põhimõtteliselt, kui jätan nii et pükstest tagaotsani on vahel üks ainus reso, et siis jääb veel "normaalsuse piiridesse" või kaob minek ära:puzzled
Tegemist on põhimõtteliselt ralli masinaga(põllu- ja jääraja jaoks) nii et on oodatud kõik varjandid:spin
Et kas on väga hull jõu kadu ja on hääl ka väga kõrge?
All peaks olema kahe resoga summuti, aga lihtsalt laseb paarist kohast juba läbi ja seal igasugu kaitseplekid peal ja mõtlesin et kui eemaldada üldse see teine reso sealt, tagumine pütt on ammu lihtsalt toruga asendatud, põhimõtteliselt, kui jätan nii et pükstest tagaotsani on vahel üks ainus reso, et siis jääb veel "normaalsuse piiridesse" või kaob minek ära:puzzled
Tegemist on põhimõtteliselt ralli masinaga(põllu- ja jääraja jaoks) nii et on oodatud kõik varjandid:spin
ehh...enne peab tagasilla ära vahetama:P
no mai tea igatahes 1.2 kohta käib hästi edasi,2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)
pealegi pole mul hetkel tahhokat peal, aga varsti peaks saama;)
[Muudetud: 6-11-2007 corrado]
no mai tea igatahes 1.2 kohta käib hästi edasi,2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)
pealegi pole mul hetkel tahhokat peal, aga varsti peaks saama;)
[Muudetud: 6-11-2007 corrado]
Amordid-vedrud-rehvid viletsad pigem, mitte mingi imemootor...Algselt postitas: corrado
2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)

Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
proovisin siis täna katseeksitus meetodil selle asja järgi.Originaalis oli reso paun tagasilla juures,see leidis endale uue koha pükste otsas,ning edasi läheb puhas toru tagarattani ja see on kõik.Hääl eriti karmimaks ei läind ja minek kah eriti paremaks ei läind,kui siis kõrgematel pööretel.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984