Väljalaskest püttide eemaldamine

Väljalaskest püttide eemaldamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Väljalaskest püttide eemaldamine

Postitus Postitas corrado »

Tekkis küsimus et mis juhtub kui viia pükstest taga otsa lihtsalt toru kus on vahel ainult üks reso?
Et kas on väga hull jõu kadu ja on hääl ka väga kõrge?
All peaks olema kahe resoga summuti, aga lihtsalt laseb paarist kohast juba läbi ja seal igasugu kaitseplekid peal ja mõtlesin et kui eemaldada üldse see teine reso sealt, tagumine pütt on ammu lihtsalt toruga asendatud, põhimõtteliselt, kui jätan nii et pükstest tagaotsani on vahel üks ainus reso, et siis jääb veel "normaalsuse piiridesse" või kaob minek ära:puzzled
Tegemist on põhimõtteliselt ralli masinaga(põllu- ja jääraja jaoks) nii et on oodatud kõik varjandid:spin
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

maitea kas see oleneb autost aga minu siksil kadus jõud ära kui sumpa ennem tagasilda ära kukkus ja ainult otsetoru järgi jäi.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

siis küll kui sumpast jupp maha võtta, bemaril näiteks mul ainult kollektori osa koos pükstega põhja alla läkski:D ning minekut oli küll...aga sigull teistsugune...
aga kes veel midagi tarka öelda oskab:)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ütlen nii, et superkrossis lõppeb paljudel sumpa tagaratta ees ära..
pütt on ka ikka otsas müra pärast..

peale väljalaske muutmist tuleb mootorit ka häälestada vastavalt... sisselaske pikkused, süüde, nukvõll jne
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

praegu käib üldse kuidagi kahtlaselt hästi edasi see masin, aga las to reso siis jääda,äkki millalgi keevitab ära kui väga suureks see lärm läheb:lol
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mõõda kolmanda käiguga 2000-6000 pööret kiirendamiseks kuluv aeg
siis tee sama asja 4 käiguga 2000-4000

pane ajad siia üles - siis vaatame kas käib ikka hästi edasi :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ehh...enne peab tagasilla ära vahetama:P
no mai tea igatahes 1.2 kohta käib hästi edasi,2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)
pealegi pole mul hetkel tahhokat peal, aga varsti peaks saama;)

[Muudetud: 6-11-2007 corrado]
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: corrado
2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)
Amordid-vedrud-rehvid viletsad pigem, mitte mingi imemootor...;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

1.6 mootoriga sigull oli veel hullem, aga arvan et asi on karpas,sest peale karpa vahetust ja näppimist tuli selline minek,aga arvan et nüüd tuli ka selline kütusekulu et ma ei taha teadagi:lol
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

proovisin siis täna katseeksitus meetodil selle asja järgi.Originaalis oli reso paun tagasilla juures,see leidis endale uue koha pükste otsas,ning edasi läheb puhas toru tagarattani ja see on kõik.Hääl eriti karmimaks ei läind ja minek kah eriti paremaks ei läind,kui siis kõrgematel pööretel.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ok, põhimõtteliselt ongi see süsteem sul nii nagu ma mõtlesin,aga tänud info eest,põhiline ongi et midagi ei kaotaks sellest:)
m
Mägraonu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Juul 2007 16:58
Asukoht: Harjumaa
Autod: VAZ 2107 export

Postitus Postitas Mägraonu »

keevitasime ka enda ladale uue summuti alla. ennem oli kaks reso ja viimane pütt. nüüd on siis otse oru ja lõpus on üks reso, jõukadu küll märgata pole, pigem on asi isegi parem ja hääl on ka päris hea
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

see nagu sportsumpa siis ju,reso on otseläbi:)
aga ma ei tea kas viitsib aretama hakata kuna keevitus ka ei tööta vist, aga ei tea ka
m
Mägraonu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Juul 2007 16:58
Asukoht: Harjumaa
Autod: VAZ 2107 export

Postitus Postitas Mägraonu »

suurt mingit areamis ei ole seal. loogiline mõtlemine, keevitus ja sirget toru ja paar nurgaga toru võiks ka olla et sealt viimase püti juurest keevitada. meil kulus aega selle jaox paar tundi ja oligi valmis :lol
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

nojah,eks vaatab,kas see aasta hakkab enam, külmad ilmad juba ka ja siis kaku alt ja lõika ja uuri jms,
niigi tagasild vaja ää vahetada:D
aga minupärast võib selle teema lukku panna siis:P
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Mis sul sel tagasillas siis häda on?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

stabika varda kinnituskronstein on kogu täiega silla küljest lahti ja kuna keevitamiseks oleks pidanud nkn alt ära võtma siis onu ütles et lihtsam on silla "korpus" ära vahetada,ehk siis differ ja poolteljed jäävad vanad,ülejäänud sild uus:P

[Muudetud: 9-11-2007 corrado]
Vasta