2107 Karpa reguleerimine?!?!?
2107 Karpa reguleerimine?!?!?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Toore teema sain nüüd korda ujuki tase oli enne 3-4mm nüüd ~8mm. Selle vedruga amortisaatori ühendasin ära... Külma käivitust tehes tuleb jälle oma nippe leiutada. Nimelt enne käivitamist 3-4 korda gaasi pumbata, toores põhja tõmmata käivitada ja kui korra lubab toores jälle poole peale paarkorda uuesti gaasi pumbata ja võtit anda. Tööle läheb poolest pöördest ja jääb ka, aga esimesed 20sec gaasi töötamisae ajal vajutada ei tohi muidu sureb välja... Küünlad on kergelt beezikad... Kütte kulu on enam vähem... Mina igal juhul sain oma süsteemid toimima, tänud kõigele kes midagigi tarka ütlesid...Algselt postitas: Laurimetall
Mulle siin tundub ,et sa unustasid karburaatoril selle vedruga amortisaatori seal karburaatori küljepeal ühendamata või kadus see töökäigus ära ja nüüd sul toore kalp ei sulgu kui,salongist tooret tõmbad

Nüüd on selline teema, et sõbra autolt düüsid võttes ja endale peale pannes juhtus nii, gaasi vajutades hakkas paukuma ja turtsuma ning võttis vaevaliselt tuurid üles... Düüsid olid samad aga asetus oli teine... Pildipealt 5.1 oli mul ennem 150 ja 5.2 112. Kui panin 5.1 112 5.2 150 hakkas turtsuma ja ei läinud pöördesse... Mis teema on??? äkki oskab keegi öelda... Tänu sellele tekkis ka küsimus, kumb esimine kamber on?Algselt postitas: olaaf
õige seade:
1k:
112 bensiin 150 õhk koonus 3,5
2k:
150 bensiin 150 õhk koonus 4,5 (olen raamatutes näinud ka 162/170 ning 150/170 seadet - õige on 1500/1600 mootoritele 150/150)

[Muudetud: 15-5-2008 MuKi14]

Mis õhudüüsid sealjuures on? Foorumis kuskil ka tabelid raamatust "Sõiduautoi ?iguli", kus kirjas, mis karpadel mis düüsid standardis on. Praeguse põhjal võta teadmiseks, et rikkusid lihtsalt õhu/bensiini õige vahekorra ära.
I kamber on see kuhu kiirenduspumba tila pritsib, muideks liigub alati ka selle siiber esimesena. Kui gaasi põhja röögatad, siis alles hakkab teine siiber tegutsema. Sellest ka põhikamber-abikamber, nagu neid muidu tuntakse.
[Muudetud: 15.5.08 GTA]
I kamber on see kuhu kiirenduspumba tila pritsib, muideks liigub alati ka selle siiber esimesena. Kui gaasi põhja röögatad, siis alles hakkab teine siiber tegutsema. Sellest ka põhikamber-abikamber, nagu neid muidu tuntakse.
[Muudetud: 15.5.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Mul ongi õhudüüsid 150( mõlemad ) , aga kui 5.1-te panna 112 ei tööta auto tühikäigul ka puhtalt, gaasi andes lööb karpasse tagasi...Algselt postitas: ROJEV
Esimene kamber vasakul, ja düüsid siis vastavalt olaafi postitusele: 3-150;
5,1-112. teisele siis ( paremal ) 3-150; 5.2-150.

PS. Pilt on mehhanilisestkarpast, aga mul on vaakumiga...
[Muudetud: 16-5-2008 MuKi14]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
1300 motoorile oleks parem:
3.1 109
3.2 162
5.1 170
5.2 170
ja tühikäigu pead ju paika keerama segu koguse ja hulga kruvidega
enne sõitma hakkamist.
kas sul kiirenduspumba pihusti pritsib ilusti bensiinijoa segukoonusest mööda alla lõõri keskele?
kas sa tühikäigu düüsi oled ka vaadanud? ehk seal miski jama ees või düüsi otsakoonus pekki keeratud liiga tugeva sissekeeramise tagajärjel.
[Muudetud: 16-5-2008 olaaf]
3.1 109
3.2 162
5.1 170
5.2 170
ja tühikäigu pead ju paika keerama segu koguse ja hulga kruvidega

kas sul kiirenduspumba pihusti pritsib ilusti bensiinijoa segukoonusest mööda alla lõõri keskele?
kas sa tühikäigu düüsi oled ka vaadanud? ehk seal miski jama ees või düüsi otsakoonus pekki keeratud liiga tugeva sissekeeramise tagajärjel.
[Muudetud: 16-5-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
1300 motoorile oleks parem:
3.1 109
3.2 162
5.1 170
5.2 170
Kust sellised düüse leida võib?
Nendega jamasin päris kaua ei aidanud ühti... (kui 5.1 on 150 siis on kõik korras)Algselt postitas: olaaf
ja tühikäigu pead ju paika keerama segu koguse ja hulga kruvidegaenne sõitma hakkamist...
Jah, see kõik toimib...Algselt postitas: olaaf
kas sul kiirenduspumba pihusti pritsib ilusti bensiinijoa segukoonusest mööda alla lõõri keskele?
See on ka üle vaadatud... Kui see valesti on siis pole tühikäiku ültse...Algselt postitas: olaaf
kas sa tühikäigu düüsi oled ka vaadanud? ehk seal miski jama ees või düüsi otsakoonus pekki keeratud liiga tugeva sissekeeramise tagajärjel.