2107 Karpa reguleerimine?!?!?

2107 Karpa reguleerimine?!?!?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Panin ujuki paika nüüd kõik toimib... aga enam külmalt käima minna ei taha, hommikul tuleb topkat teha muidu ei luba ka mitte...(siis saab ka kui elueest gaasi pumpad...) Mis ma nüüd siis tegin? Paninujuki taseme liiga madaleks? Soojast peast on kõik korras!:yllatunud
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ujuki reguleerimisest veel...
Oskajad mehed ei jälgi ujuki liikumise millimeetreid, vaid seda kui kõrgele bensiinitase karburaatoris tõuseb, mulle on soovitatud, et bensiinitase oleks selle kohani, kus kaldpind ujukiruumis lõpeb (see asend pidi olema ideaalne).
Ootaks kommentaare...;)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui kaan sinna peale panna siis bensiini tase tõuseb ,kui ujuk bensiini sisse läheb, kuid tavaliselt on need karburaatorid töödanud ,millel kaant maha võttes on bensiini tase olnud seal kaldpinna kandis.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Mulle siin tundub ,et sa unustasid karburaatoril selle vedruga amortisaatori seal karburaatori küljepeal ühendamata või kadus see töökäigus ära ja nüüd sul toore kalp ei sulgu kui,salongist tooret tõmbad
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: Laurimetall
Mulle siin tundub ,et sa unustasid karburaatoril selle vedruga amortisaatori seal karburaatori küljepeal ühendamata või kadus see töökäigus ära ja nüüd sul toore kalp ei sulgu kui,salongist tooret tõmbad
Toore teema sain nüüd korda ujuki tase oli enne 3-4mm nüüd ~8mm. Selle vedruga amortisaatori ühendasin ära... Külma käivitust tehes tuleb jälle oma nippe leiutada. Nimelt enne käivitamist 3-4 korda gaasi pumbata, toores põhja tõmmata käivitada ja kui korra lubab toores jälle poole peale paarkorda uuesti gaasi pumbata ja võtit anda. Tööle läheb poolest pöördest ja jääb ka, aga esimesed 20sec gaasi töötamisae ajal vajutada ei tohi muidu sureb välja... Küünlad on kergelt beezikad... Kütte kulu on enam vähem... Mina igal juhul sain oma süsteemid toimima, tänud kõigele kes midagigi tarka ütlesid... :spin
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: olaaf

õige seade:
1k:
112 bensiin 150 õhk koonus 3,5
2k:
150 bensiin 150 õhk koonus 4,5 (olen raamatutes näinud ka 162/170 ning 150/170 seadet - õige on 1500/1600 mootoritele 150/150)
Nüüd on selline teema, et sõbra autolt düüsid võttes ja endale peale pannes juhtus nii, gaasi vajutades hakkas paukuma ja turtsuma ning võttis vaevaliselt tuurid üles... Düüsid olid samad aga asetus oli teine... Pildipealt 5.1 oli mul ennem 150 ja 5.2 112. Kui panin 5.1 112 5.2 150 hakkas turtsuma ja ei läinud pöördesse... Mis teema on??? äkki oskab keegi öelda... Tänu sellele tekkis ka küsimus, kumb esimine kamber on? :lol

[Muudetud: 15-5-2008 MuKi14]Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mis õhudüüsid sealjuures on? Foorumis kuskil ka tabelid raamatust "Sõiduautoi ?iguli", kus kirjas, mis karpadel mis düüsid standardis on. Praeguse põhjal võta teadmiseks, et rikkusid lihtsalt õhu/bensiini õige vahekorra ära.

I kamber on see kuhu kiirenduspumba tila pritsib, muideks liigub alati ka selle siiber esimesena. Kui gaasi põhja röögatad, siis alles hakkab teine siiber tegutsema. Sellest ka põhikamber-abikamber, nagu neid muidu tuntakse.

[Muudetud: 15.5.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Esimene kamber vasakul, ja düüsid siis vastavalt olaafi postitusele: 3-150;
5,1-112. teisele siis ( paremal ) 3-150; 5.2-150.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: ROJEV
Esimene kamber vasakul, ja düüsid siis vastavalt olaafi postitusele: 3-150;
5,1-112. teisele siis ( paremal ) 3-150; 5.2-150.
Mul ongi õhudüüsid 150( mõlemad ) , aga kui 5.1-te panna 112 ei tööta auto tühikäigul ka puhtalt, gaasi andes lööb karpasse tagasi...:puzzled

PS. Pilt on mehhanilisestkarpast, aga mul on vaakumiga...

[Muudetud: 16-5-2008 MuKi14]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1300 motoorile oleks parem:
3.1 109
3.2 162

5.1 170
5.2 170

ja tühikäigu pead ju paika keerama segu koguse ja hulga kruvidega :puzzled enne sõitma hakkamist.

kas sul kiirenduspumba pihusti pritsib ilusti bensiinijoa segukoonusest mööda alla lõõri keskele?

kas sa tühikäigu düüsi oled ka vaadanud? ehk seal miski jama ees või düüsi otsakoonus pekki keeratud liiga tugeva sissekeeramise tagajärjel.

[Muudetud: 16-5-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: olaaf
1300 motoorile oleks parem:
3.1 109
3.2 162

5.1 170
5.2 170

Kust sellised düüse leida võib?
Algselt postitas: olaaf
ja tühikäigu pead ju paika keerama segu koguse ja hulga kruvidega :puzzled enne sõitma hakkamist...
Nendega jamasin päris kaua ei aidanud ühti... (kui 5.1 on 150 siis on kõik korras)
Algselt postitas: olaaf
kas sul kiirenduspumba pihusti pritsib ilusti bensiinijoa segukoonusest mööda alla lõõri keskele?
Jah, see kõik toimib...
Algselt postitas: olaaf
kas sa tühikäigu düüsi oled ka vaadanud? ehk seal miski jama ees või düüsi otsakoonus pekki keeratud liiga tugeva sissekeeramise tagajärjel.
See on ka üle vaadatud... Kui see valesti on siis pole tühikäiku ültse...
Vasta