Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Mägilase rahustuseks võib öelda, et põllelisa ettepanek oli üks kiiremini tehtavatest töödest selle auto juures. Koos lisakronsteinide tegemisega, et asi natuke tugevam jääks, võttis see kokku vast kuskil ca 2 h.
Esiosa ülekeevitamine ja värvimiseks ettevalmistamine oli see töö, mis ikka tublisti rohkem aega võttis.
Parandusena ütlen, et pidurisüsteem saab ikkagi Motul rbf660 seeria piduriõli ja Ferodo klotsid, mille omandasime kasutajalt Humparts. Soovitan teistelgi huvilistel, kes soovivad enda autole kvaliteetseid juppe, tema poole pöörduda.
Valvoline mehi sai siin jah natuke seebitatud ja lõpuks ka nad meile vastu tulid, loodame, et algab sellest meeldiv koostöö.
Eile öösel askeldasid kell üks öösel auto kallal 4 meest. Olavi tegeles kännu tugevndamisega ja tagasilla ülevaatamisega. Elts lappis salongiahju kokku ja alustas järgmise kihi jaoks kere matistamisega. Hendu valvas, et keevitades midagi kuskil põlema ei läheks ja ulatas vajadusel igale poole abikäe. Mina nagu ikka targutasin niisama :D
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ei, siin ei saa kunagi rahulik olla, kurat teab, mis te seal kokku keedate, onju? Aga seda on suur rõõm kuulda, et te seal ainult kahekesi/üksi ei pea minu käkki MadCrocil kokku lappima. Ja vahest saab siit alguse mõne teisegi kodaniku rallisportlase kannatuste rohke elutee. Umbes nii ta algas ka minul 98-ndal kui ühte teist puškat kokku monteeritud sai.

Hendule ja Eltsile soovitan lisaks muudele töödele ka teha pidevat järelkontrolli sm.Seli ja Talviku käeharjutus protsessidele, et kvaliteet tööde arenedes ei langeks ja nende silmis esineks piisav motivatsiooni ja entusiasmi särav pilk!

See päev ei ole enam kaugel, kui kohtume, armsad sõbrad - seniks: Olavilt veel pildimaterjali - pole paha! tisteerides klassikuid;)


phpnHPbMc

I kiht värvi.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Jah, pildi pealt näevad tõesti kõik asjad ilusad välja :D Aga eks katsume nii teha, et tegelikuses ka selline tulemus saavutada :D
Ega Eltsil ongi väga sügav pisik sees, sellepärast ta meil seal abis(luuramas) käibki. Tundub, et seda meest enam ka ravida ei saa ja on haigestunud lõblikult.... eks vaatame kuhuni tema haigus viib :D
Aa ja facebookis on mõned pildid sellest, kui auto meile garaazi saabus. Nii et fännid on oodatud endiselt selle leheküljega seal liituma. Mida rohkem huvilisi, seda suurem reklaam ;)

ah mis ma siin ikka seletan, söön kõhukese täis ja lähen garaazi...
h
humparts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
Asukoht: Tartu/Viljandi
Autod: 21053 ja a4 b6
Kontakt:

Postitus Postitas humparts »

"TRW omasid ei raatsinud siia tarida (110Eur paar )"

Pange see trw pudina kood mulle maili... vaatan asja üle
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kirjutaks midagi...

Tagasild osutus "banaaniks" - PuZup meisterdas sis teise asemele. Teljed said ka uued, pidurid siis poolsport TRW taga kõik see mäng. Diaga läks hetkel originaal, pikivardad jäid samad.

Reduktor - ketaslukul läksid mõned seibid katki, hetkel leidsime lahenduse kust ja kuidas uued saab, vast saab järgmine nädal siis sellega ka ühele poole

Kardaan sai uus alla, kast sama

Esisild siis juhipool kõik uus, Olavi nikerdas ja täiustas ka pidurite süsteemi väheke ja nüüd näeb see välja nagu päris. Klotsid siis Ferodo DS2500 ja õli Motul Racing seekord. Huviga ootan juba kuidas see süsteem nüüd pidurdab.

Elekter ka siis põhimõtteliselt uus sai, lisandusid mõned näidikud šturmanile ja ehk nüüd saab aimu ka õlist mis kones, paigaldatud sai õli temp.

Ja auto seisab nüüd neljal Olavi & Co meisterdatud pukkidel + jäi vana tungi kinnitus, millega saab ka ühe külje õhku.

Side sai Hendul ja Mikul valmis ja testitud, pidi hea olema.

Varustuse poole pealt sain mina endale nüüd legaalsed saapad ja uue kiivri - päris enda oma, sama ka Mikul lõpp siis kerjamistele.

Mootoris on ilmselt ämblikud oma töö teinud aga kohe lubas Mikk Valvoline 5-50 sisse valada, et kolbidel kergem käija oleks
Tuha kolle kaeti ka juba termolindiga ära, et ma loodan see aitab meil natuke jahedamat õhku sinna saada, et juhtmetel jms. väga piin poleks.

Mikuga sai ka üks päev trennimoodi asja tehtud:) arenguruumi on...eks seda peab enne veel kordama, kui meil plaan 2.07 kusagil harjumaal mingisugusest rallimoodi üritusest osavõtta.
Ehk siis sõbrad, pean oma sõnu sööma hakkama - masin saab ilmselt kiiremini valmis kui 2 aastat - aga seda ainult tänu ladaklubilistele/huvilistele!

Kui miskit veel sünnib vahepeal, eks siis kirjutab, aga kellel 02.07 midagi muud tarka teha pole, siis kusagil Aruküla kandis 1800R oma 2011 a. ristsed saab.

Seniks kena kevade lõppu ja peatset suve algust!
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Harju Ralli seekord ei toimu ehk siis järgmine võimalus oleks meil Misso Sprint, püüame sinna jõua.

sel nädalal saab ilmselt 1800R'st ka hääled välja läbi Tuhajuhe torustiku, viimastel päevadel on progress meeletu olnud...asjad tunduvad sujuvat. (loe: mägilane on eestis;)

Järgmiste uudisteni
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kehva uudis on see, et ei jõudnud seekord ka Misso sprinti sõitma ning ajapuuduses ei stardi ka Estonial - aga hea uudis on see, et autol on elujõud taas sissepuhutud ning kleepekadki juba küljes (loe: tegeletakse kosmeetikaga ).

Pilte vist ei ole kuna kõigil olid näpud õlised, aga peamehaanik vist üks varahommik liikuva pildi kaadrisse sai - esimesed taktid peale reinkarnatsiooni.

Proovisõit möödus ka ilma suuremate probleemideta.
Sillastendis sai käidud seekord mr. Walteri juures, kellele veelkord suur tänu kannatlikkuse eest ning õpetlike märkuste eest!

Nipetnäpet on siiski veel teha, loodan et Mikk ja Olavi selleks aja leiavad ja siis 1800R ka tagasi lõunasse toovad.
Aasta kulus siis masina taastamiseks seekord, loodame et seda masinat jätkub meile nüüd väheke kauemaks...


PS: meil on ka virtuaalne lehekülg olemas, avastasin üks päev:
Festina lente!
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Mehed siis stardis nagu näha. Uusi pilte ka on näha? Auto töötab hästi?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Auto töötab, aga kõikvõimalikke probleeme viskab kenasti peale.
Näiteks on esisilla tala valesti ettepoole viidud - ette toodi küll 2,5+ aga esimest tikku tagumise suhtes mitte piisavalt üles = sarniirid on vastu äärepiirajat - lõhub sarniire...

Täna tõin poest uued uniboolid tagasillale ja õhtuks võiks masin joones olla, et jääks paar päeva testimiseks enne andmist.
Ahjaa peeglid ka tuleb veel külge riputada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Nagu näha siis eile Türi rallil oli täitsa rivis ja sõitis lõpuni ka!:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Jah. Tulime lõpuni. Tagasi Tallinna sõites arutasime, et mis hinde üldkokkuvõttes panna saab. 10 palli süsteemis panime hindeks neli. Mina tegin päris palju apsakaid. Mõned sellest, et tõesti alguse värk, aga mõned vead olid sellised, mis isegi algajatel ei tohiks sündida. Eriti kuna ise olen teisi mehi õpetanud sellistest vigadest hoiduma, aga ikkagi ise sama reha otsa astusin. Mõningad pildid ja videod on ka netis üleval, mis meist tehtud. rally.ee keskonnast saab nendele kõige kiiremini ligi. Katsume laupäeval juba uuesti peal olla ja siis Lõuna- Eesti rallile.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Krt mulle hakkas see E-Cup meeldima - Väga positiivne üritus oli. ses suhtes, et ma pole varasematest aegadest kõrgemal stardirivis kunagi olnud. Teed olid rööpa, kivi ja tolmuvabad - mis viga nii sõita. Säästuralli nagu ta oli - täitis aga oma eesmärki ning ma arvan, et kõik olid rahul.
Ainsana ei meeldinud see 500m asfaldi lõik Paides...kuigi see on ainult sõitja seisukoht, selle asemel oleks võind olla veel üks kruusakatse (ca 3-4km).

Katsed olid kiirema poolsed, ja a'la 300-800m sirged - seal hoidsime oma masina turvalises 6500 pöörde peal, et midagi ikka ka Haanjasse jääks. Rattaid maast lahti ei saanud ja löökauke ei saanud - seega ei tea veel täpselt kuidas Olavi & Co aretised šarniiride, pidurivoolikute, õõtsade asjus said.

Samas oli rada salakaval ja nii mõnigi kurv läks natuke pikale....hiljem saime teada, et sees oli ka "leviauk", mis neelab masinaid nagu "sõpruseauk" - aga kuna kiirused ei olnud piiripeal, siis õnneks sealt ainult ehmatusega piirdusime, ivannidel hea ütlus selle kohta: чуть чуть не убили
Sama lause käib ka viimase kruusakatse kohta, kus mina ei kuulnud enam legendi (Kas Mikk jäi juba eufooriasse või jupsis see sideboksi patarei ühendus - ei tea) ja oleks peale finišit peaaegu aastase töö äragi nullinud, sest kiirus oli suur ja üks kõva kurv oli veel ees, kus ka ilus 100a. tammepuu pervepeal...siin peab küll veel "kedagi" tänama.

lõpp hea kõik hea, viimaseks ei jäänud, auto terve, ise terved (kuigi stress oli suur, suuresti une/mehaanikute puuduse tõttu), kogemusi saime hulga, Mikk vast eriti, kuna see tal I kord. Loodan, et sa pikka viha ei pea;) aga noh...see kõik eelseisva ralli nimel, kus peaks legendi kirjutamine juba täpsem ja lugemine ka parem olema.



Tänud:
*Laurile (Atskaarik?), kes meil servises kola kokku pakkis vihma käest ning sellega meeldiva üllatuse meile valmistas!
*Tiidule (Walter), kes mind öömajale võttis ja põhja eesti "mägesid" näitas ning ühe kõva posu elukogemusi juurde andis - see õhtu jääb meelde!
* Eltsile (ei teagi Su õiget nime - Heldur äkki?) kuuma sauna ja meeliülendava päikse tõusu nautimise võimaluse eest, loodan, et naine Sul pikka viha ei pea ning kui see märjuke kuuris veel alles on kui taas kohtume, siis luban, et mekin veel - vähemalt ühe lonksu!


Seekord siis sedapsi - nüüd Kehala lainel.


PS: autol ka uued EAL reg.numbrid: SP0098, jagatakse neid tasuta ja maanteel enam sõita ei tohiks va. ralli ajal.
Pildi autor "egleh" rally.ee'st

Pilt

phpGmWJrw

türi2011.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
e
Elts
Postitusi: 339
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

Kõik on korras. Jäime ju siiski kõik korralikeks inimesteks- ei karjunud , ei märatsenud. Selle märjukese kohapealt ma nii kindel ei ole. Võib juhtuda,et järgmine nädal saab otsa aga eks teeme siis uue.
Püüan ka Kehalas kohal olla.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

väike video ka sellest (leviaugust) rallist siis. http://www.youtube.com/watch?v=EevbnwfO1Sc
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kuidas tagasild vastu pidas? Esines hästi ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

 
atzkarik kirjutas:väike video ka sellest leviaugust. http://www.youtube.com/watch?v=EevbnwfO1Sc
ei see ei olnud SEE leviauk, asus teine 2/4 katsel kuskil, sinna keegi ära ei eksinud, ilmselt teati seda kohta. Meil läks seal nibin nabin...

Tagasild peaks korras olema, mis seal ikka - puhta teepeal ei lõhu ju autot ka.

Need odavaotsa unipallid aga vist ei ole võidusõiduks mõeldud, või peavadki hirmsalt kolisema ja lõtkuma - see on hetkel teemaks tagasillal.

Peale avariid on summuti süsteem ka nihkunud, seega tuleb hakata seda ka lõikuma ja kuidagi paika tagasi ajama, hetkel teeb see põrgulärmi teatud pööretel ja lisaks tekitab vibra kuna on kahest kohast vastas kerel.
Festina lente!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Mis uniballe kasutasite? Meestepoe omasid?
Ja "uniball" ei tohi loksuda. Mis kasu tast muidu on kui loksub - effekt sama mis katkise puksiga sõita, aga löökkoormust on rohkem.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Täna kontrollisin paremalt poolt kuulliigendid üle. Ühelgi ei olnud lõtku sees ja kuna sama ajal sai ka väljalaske kinnitused valmis sai silda mootoriga edasi tagasi jõnksutatud. Kolksud olid kadunud. Ju ikka pigem see summuti vastu keret käis ja seetõttu tundus, et liigendid häält teevad.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Miks ainult paremalt pool? ;)

Siis on see suurem kõlks ikkagi k.kasti otsast tulenev hääl?
ja koos difri lõtkuga ilmselt võimendub kui jõnksutada transmissiooni...

PS: Mikk sul tel. korras nüüd?
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mikul taskuliin ikka puudub, vasakpoolsed uniballid jäid veel nimekirja.
Praegu teeb põhilärmi sinupoolt komplekteeritud reduktor - simmeri kaitseplekk logiseb veidi flantsil.
summutit sai nihutatud veidi juhipoole ja käigukasti talas tegin summutile ruumi veidi juurde. Summuti ei tohiks praeguses olekus kuhugi vastu käima hakata, samas peale suuremate kividega kokkupuudet on raske midagi garanteerida..

Eest on käigukasti küljes flants kenasti kinni+stoperdatud, aimatav lõtk on kardaani ja kummipuhvri flantsi vahel.
Reduktori kõik poldid olid lahti - mikk oli selili auto all ja liimis need kinni - ehk peavad nüüd kauem..
Põhikolksutaja oli ikkagi summuti mis oli kiviga kokkupuutest liikunud ühenduskohast veidi lahti (sealt ka leke eest) ja oli tugevalt vastu pagassi põhja küüruga...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta