Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Jube lugu, aga seda ei teata, mis selle õnnetuse põhjustas?
Ja ega see uue masina ehitamine ka just lihtne zadanije ei ole...

Meie auto vaadati EALi töötaja poolt üle, põhi ja muu seal jalge all tuli kenasti tagasi ning uut põhja vaja ei olegi.
Auto saab uue juhipoolse esiosa ja uue karbi ning ka ukse saime täitsa kobeda. Sild läks alla mida müüagi pakkusin, sai aind 2cm etteviidud jms asjad. nii et asi edeneb.

Loodan, et Olavi aega saab ja auto elektri taas üle käib ja vajalikud juhtmed ja detailid omale kohale saaksid ;)
Festina lente!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks peab põlva komandeeringu tegema, praegu veel kokkulepped käivad 80m2 garaazhi vahetamiseks 160m2 garaazhiks. kuna pereauto projekt võttis hoopis teise tuule siis läheb selelga veel veidi aega :)

annan teada kui tekib võimalus põlva poole putket teha...

ära seda esisilda väga kokku lao - mootori paneme koos kasti ja kõige muuga alt sisse jälle!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Selle katse lõpp oli väga kiire, enne finiśit oli järjest seotud kurvid. Esimeses kurvis oli pikaks läinud, teise ei mahtunud, ja lasi otse murupeale pikakas, aga muru sees oli sügav truup mis siis auto õhku viskas ja edasi lendasid nad siis ca. 12 ringi üle katuse teepeal, jumal tänatud sest mõlemal pool teed olid üsna korralik kuusik, kuhu lennates oleks asi palju halvemini lõppeda võinuks! Vot sellist lugu olen mina kuulnud! Lempu sisevideos on seda kohta näha, mis youtubis üleval! ps. niipalju kui viimasel noortekal nüüd räägiti siis Rattaseppal on ikka siiamaani põrutusest mingid häired - ei tea kas vastab tõele, ei oska kommenteerida ja kuulujutte levitada!
Mis puutub sellesse järgmise katse kivisse siis see on üks loll halamine et on ikka kivi! Kurat igal pool on kivid, kaarvid ja puud, meeskond on ikka ise süüd et mööda teed ei sõida! Peale rallit oli terve FB. täis et oi oi mis kivi, hea koht oli, lihtsalt näitas seda et paljud eesti sõitjad ei saa kahe korraga rada kirja, jäävad sellised kohad küsimärgia, või ei panda lihtsalt tähele! Vähemalt sai Rapla ka oma nn. sõpruse kivi, ilmselgelt on järgmine aasta seal 100 fotograafi :)!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: logman

A siingi teemas on jahutud miskisest koledast batsillist nimega rallipisik, millest päästvat vaid vanadus või totaalne vaesumine. Elame-näeme.
Ära sõnu ära... nendest kahest jamast variandist loodan siis, et vanadus.

Samas vähegi täiemõistuse juures olev kodanik keelaks üldse igasugused mootorispordi alad ära, ma ise olen ka suht looduse poolse mõtlemisega ja ega mind väga mingi muu ala ei huvita ka - aga selle autoralliga on tõsised probleemid, pagesin nagu Lenin omal ajal üle lahe loetud minutitega, aga tee või tina ikka nap aasta möödas ja juba taas kodukandis kihutamas...katkestamas. Vähe sellest, et auto vajab kuupalga korda tegemiseks on peakolus juba plaanid ka Saarlastega kitkuma minna - ütle lolli

Peab ikka psühholoogi juurde minema või Paide Anna juurde, äkki saab kuidagi sest jubedast haigusest lahti, oleks elu palju kergem ja aega jääks ka sõprade jaoks...
Festina lente!
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

annaks no jumal, et sa sellist psühholoogi ei leiaks, kes sind autospordist võõrutada suudaks
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Ärge muretsege, sellest haigusest ei ravi üksi ussi ega püssirohi. Ei vananemine ega totaalne vaesumine.... nad võivad natuke haigus nähte küll peita, aga ega seetõttu siis inimene veel terveks saa. Ja pealegi on tutvusringkond ja sõbrad need, kes ei lasegi terveks saada. Nii et loodame, et varsti saab Tallinna mehed aja kokkulepitud ja Põlva kihutatud. Seniks aga mõlguta mõtteid saarlaste üle;)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Jah Saaremaale me jõudnud, kuna seda "krõbisevat" makulatuuri jäi väheseks (oh imet;) ) ning ka enda aeg läks rohkem põhitöö peale selletõttu.

Laiemale publikule ka infoks, et masin on sirgem, kui kunagi varem. Suht kenasti on uksed tiivad taas paigas - samamoodi sai kõik täiustatuna taas ka tugevdatud. Sain ka selle vanakooli venitaja käest paraja peapesu muidugi, kuna tema siiani ainult poltpuuridega masinaid sirgestanud. Seekord siis sai ta näha vahet uuemate keevispuuridega võrreldes - muidugi läksid ka rahanumbrid tänu sellele lakke, sest keevispuuriga masinat ei ole juba nii lihtne venitada, nagu selgus:spin

Nüüd on vaja veel puhastada/lihvida/keevitada kenamaks ning värvida - see kõik enne elektritööd ja salongi/detailide jms. montaa?i.

Masin on nüüd siis jõudnud taas päälinna - seekord komplekteerib selle masina stardivalmis LADAKLUBI, võib vist nii öelda küll - sai selline koostöö "leping" tehtud erinevatel põhjustel.
Sellega siiski kõik veel ei piirdu, natuke veel "kõmu" ka, nimelt klubi masina staatust süvendab veel ka tõik, et erinevate asjade positiivse kokkulangemiste tulemusena, võib ka uus sturman olla siit samast klubist...st. seda, et järgmine hooaeg on suur lootus, et stardib esimene täieliikmeline Ladaklubi rallimeeskond/ekipaa?...

Seniks kõike head ja kuulmiseni!Pilt
Festina lente!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Tore kuulda/lugeda, et asjad liiguvad, mitte ei püsi paigal!
Räägi kas on laiendeid vaja prooviks? Mikuga sai mõni aeg tagasi sel teemal räägitud.

Millal siis järgmine start on? Või teeb nii kuis jõuab ja tengelpung lubab?

Edu Teile!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Jah, rääkisime küll sellel teemal. oleks endiselt vaja, aga kuna meil garaazi kolimisega tekkis palju töid, mis vaja enne ära teha kui masinaid saab ehitama hakata, siis kahjuks vist ei jõua me enne auto kallale, kui sul need juba külge keeratud. Aga ei ole hullu, küll leiame teise variandi.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: Mikk
Jah, rääkisime küll sellel teemal. oleks endiselt vaja, aga kuna meil garaazi kolimisega tekkis palju töid, mis vaja enne ära teha kui masinaid saab ehitama hakata, siis kahjuks vist ei jõua me enne auto kallale, kui sul need juba külge keeratud. Aga ei ole hullu, küll leiame teise variandi.
Ma millegi pärast kardan, et enne järgmist aastat ma neid külge ei jõua needida..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Algselt postitas: VäikeMägilane
Masin on nüüd siis jõudnud taas päälinna - seekord komplekteerib selle masina stardivalmis LADAKLUBI, võib vist nii öelda küll - sai selline koostöö "leping" tehtud erinevatel põhjustel.
Sellega siiski kõik veel ei piirdu, natuke veel "kõmu" ka, nimelt klubi masina staatust süvendab veel ka tõik, et erinevate asjade positiivse kokkulangemiste tulemusena, võib ka uus sturman olla siit samast klubist...st. seda, et järgmine hooaeg on suur lootus, et stardib esimene täieliikmeline Ladaklubi rallimeeskond/ekipaa?...

Seniks kõike head ja kuulmiseni!
Saan aru, et auto on Männikul, peaks vaatama tulema. See on tore kui tekib Ladaklubi ekipaa?! Tegelikult on ju juba Saaremalt olemas üks Ladaklubi ekipaa? või pidasid silmas ka mehhaanikuid? Olen mõelnud isegi viimasel ajal ralli peale. Kui keegi sooviks kaarti lugeda, antku teada, kindlasti võib asja arutada!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Ei hetkel veel ei ole Männikul. Hetkel seisab ühe turvalisema hoovi peal Eestis.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: reiner
Tore kuulda/lugeda, et asjad liiguvad, mitte ei püsi paigal!
Räägi kas on laiendeid vaja prooviks? Mikuga sai mõni aeg tagasi sel teemal räägitud.

Millal siis järgmine start on? Või teeb nii kuis jõuab ja tengelpung lubab?

Edu Teile!
Täname!

Ei hakka enam mingeid veksleid välja käima ses suhtes - oled aga asjale pihta saanud;) arvata on et raha sõidab, muu on teise järguline.

Auto sõidukorda, siis uus lugeja tuleks väljakoolitada ja vaadata "kuivas trennis" kuidas asjad sujuvad, tekib klapp või ei, hiljem siis algatuseks sprindi etapp või 2

Loomulikult tahaksin väga mägi-eestis need 2 etappi kaasa teha, seal hoiaksime ka kulude pealt kõige rohkem kokku, aga seda näitab aeg.
2011 kalender on väljas (Juuli ja August on need siis)

Spoileritega jms. tegeleb Olavi/Mikk:) - ma loodan...
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Natuke veel ajalugu seoses "ratas koopas" juhtumitega:
Aava/Kalaus - 99 Tallinn? (pilt T.Sannik)Pilt
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Laipaik/Piir - 2001 Tallinn (pilt T.Sannik)

siin kahjuks murdis piloot kannaluu, olin ise ka pealtnägija, kuna meie ekipaa? katkestas esimesel läbimisel natuke maad edasi, samas kurvis katkestast ka Aava/Poom Imprezal.
Lõpuks katkestas sellel katsel 4 pu?kat suht lähestikku(meie masin mida rentis Tatrik/Suuder-õõts tuli alt; Kanarik/Kinnunen-nukkvõll pooleks; Mättik/Kuzmin?-mootoriga miskit; Laipaik/Piir)

Pilt
Festina lente!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, Laipaigu õnnetus endalgi meeles. Ise küll ei näinud, aga kellelgi oli see vist video peal või oli korralik slideshow. Autot nägin hiljem treila peal. Karm.

Aga Mägilane, kuidas teil auto ehitus edeneb?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Hetkel on suht koht krõbiseva kogumise aeg...
Festina lente!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Nuh paotama siis siia ka natuke ust. Hetkel mõned tõsised õhtud auto kallal veedetud. Nagu juba Mägilane miski teemas kirjutas oli pidurisüsteemis väike aps. Muidugi läksid ka kangemad klotsid tellimusse, hetkel ootame vastust. Kui Olavi viitsib ja on midagi ülesse panna pildi materjalist, siis kindlasti ka laekub seda. Aa ja kuna tännapäeval on popp ja noortepärane, et kõik peab facebookis olema, tegin ka sinna lehe. Sinna hiljem ka hea lihtne pilte ja videosid ülesse laadida.
PS! Igasugune toetus on teretulnud ;)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ei tea kas see on minu ülepäevaste kõnede tulemus ;) või kevadine virgumine Männikul, kuid nüüdseks on natuke millest rääkida:

seoses piduritega, et sai vist valgust majja - tagapidurite töö protsent osutus 0-lähedaseks, kui kässar välja arvata (mis oli pikka aega ainus asi mis tööd tegi kogu kuueaastase ehituse juures) kuna trummlid niivõrd kulunud ja silindrid eri marki ning suures ähmis olid ka maha keeratud (minu otsa ei ole vaja vaadata, kuna mina istusin aind pukis ja litsusin pedaali kui seda nõuti:). Vaju või häbipärast maa alla jah

suures piduri foobias sai megalt mammonat kulutatud ja deutšlandist tagasillale nüüd TRW pool-sport jubinad tellitud (polnõi kamplekt! mis trummlite sisse jääb) - uued trummlid olid varasalves juba endal ja neid TRW omasid ei raatsinud siia tarida (110Eur paar - paneb ikka mõtlema küll).

Jupid ka käes ja paistavad kvaliteetsed olema küll, vähemalt klotsi kraapides on tunda et on pehmem segu kui lada omadel ja lõhnab nagu taruvaik või nagu kampfri õli, mida mu 20-ndate lõpul siia ilma sündinud vana memm enne korralikku pidupäeva "natuke" kaelale tilgutada raatsib - eks siis kunagi näha ole kas lõhnal ka efekti on.

Esiots saab uued Ferodo DS2500 klotsid ning kogu süsteemi hakkab toitma võidusõidu õli (Ferodo). Endiselt jäävad 14" vent kettad ja 08 support. Siiralt loodan, et auto nüüd ka pidurdama suvatseb hakata.

Lisaks piduri foobiale on ikka veel küljes "keema minemise" foobia, seoses jahutusega ning kuna vanad asjad olid eest kõik deformeerunud teatud intsidendi tulemina, siis sai taas mindud kulukamat teed ja 214 jubinad ostetud (peab taas tiivadesse süvendid tegema, et see banduura ette mahuks - aga noh, mina seda seekord nagunii ei tee;)

kuid oh õnne, suures ahastuses jälle sadu eurosid loovutada, siis selgus lähemal uurimisel, et saksimaal alumiinium vähem maksab kui seda molotov-ripendtropi pakti idapoolse osapoole suures vürstiriigis ning ühes piduritega ka see tellitud sai ja paistab täitsa kobe, arvan, et neid radikaid võiks sealt ka teistele "niva" soovijatele tellida.

El.vendid vast saab ka korda komplekteeritud Nõmme meistrite poolt ja need tagasi ette kuidagi kinnitatud ning asi peaks taas töötama/jahutama. Igatahes mugav on sõita küll kui andur ise vendi tööle paneb...samas tunned ennast ka natuke vajalikuna, kui temperatuuri näidik sult ka teist ventilaatorit tööle panna soovitab - käib klõps ning korraga autot ennast tühikäigul ei kuulegi - hoopis mingi poolautomaatse "VOLNA" tsentrifuugi moodi heli vuhiseb tulemüüri avadest sulle jalge ette - kas efekt seda kõike ka väärt on?...aga vähemalt puhub

Auto sai ka Mulgimaalase "ussinaha" & Co laiendi jupid mis katki olid, kuid seekord on esipõlle lisana kasutusel siis vanakooli variant...mäletamist mööda litsuti neid ka juba siis kopeikadele ette, miks se siis meilegi ei istu?
"olaaf"'i & Co kuldsed käed selle sinna ette kuidagi venitasid lõpuks vist - teades seda vaeva ja närvikulu, siis loodan, et seda viha ja raevu keegi hingega elustatud indiviid tunda ei saanud ja tööriistad ikka töökorda jäid (nagu näiteks vasar, mida on hea vihahoos esimeses ettejuhtuvas ilmasuunas võimalikult kaugele lennutada, vahest ka otse läbi garaaži uste tänavale - just hetk enne uudishimuliku sasjeedniku sisseastumist, pärimisega et mis suur lärm ja sõim seal kõrval on)

Aga mootorisse sai šturman suure kauplemise ja minu pealekäimise tulemusena seekord Valvoline seeriast 10W-60 ja seda isegi mitte leti alt vaid otse omanikult ja tšekid on ka olemas. Sildadesse jäävad esialgu castroli tooted kuna neid armsal krooniajal juba hulgim tellitud sai.

Hetkeseisuga on asi niikaugel siis, et jootekolb saab vist kuuma nagu talle ikka kombeks on ja pusitakse elektri kallal - ja kui mingi aeg pilte laekub fotokaameratest arvutisse ehk siis ka mõnega teid kostitatakse.

Ja õhus on kevadet, juba täiel rinnal, siin porode maalgi on virgematel aiakäärid käes ja istuvad oma graniitses aias kidura uibopuu all ning mõtlevad kas see kuldsete täppidega must linnuke on nüüd ikka gripivaba ja vahest äkki süüagi kõlbab, sest see euro ja kriis on viimasegi säästu mänguautomaadis Prisma fuajees juba oma lõpu näinud

...näis millal 1800R siis esimese kevade vile lendu laseb ja maksuameti usinad töötajad oma esimese hoiatava e-maili saadavad - a kevad on ikka ilus aeg küll!
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ega selliseid šturmane just jalaga segada ei ole, kes terasharja ohutusinstruktaaži omandanud ning seda ka kasutada tihkavad:


Mikk.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
Vasta