Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Olku juba alustas graafikute väljaajamist :D Rändas minugi 1,3 üks Tuha nukk peale. Samas peaks mul olema originaal sisse ja väljalaske kanalid. Juhul kui rahakest peaks jätkuma, siis üritan teha Tktk sellise katse, et tõmbed selle kaane ja nukaga ning, siis originaal nukaga ja siis kaane vahetus, millega peaks tõusma surveaste ja saama ka vähe paremad kanalid toitmiseks. Ja juttu jätkuks rohkemaks kui ainult üheks õhtuks, aga mingi õhtu võiks kunagi kindlasti organiseerida või siis cambil sellise teema arutlusele võtta.

Aga nii palju kui mina graafikut lugeda oskan(pole erilisi kogemusi, lihtsal oma nägemus ja pooleli olev tipi haridus), siis sellise masinaga on ju lust sõita :D muidugi sõidustiilid on ka rallit sõitvatel meestel erinevad ja mõni mees tahaks ilmselt seda graafikut sutike paremale edasi nihutada samas aga vasakule vist ei nihutaks keegi... vähemalt mitte selliste joonte puhul.
Ilus töö. Kõigile Tegijatele, kes sellele isendile midagi teinud on, üks suur aplaus minu poolt.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Nüüd oleks vaja aind sõita ka sellega, muidu roostetab kolb plokki kinni ja peab uuesti hoonima hakkama ... või hakkavad ämbliku võrgud liiga suurt kompressiooni põhjustama

Võrdluseks BMW 2.5L R6 E30 passi andmed olid 125kw @ 6500 ja 226Nm @ 4200 p/min (seda mootorit on ka rallis kasutatud), lihtsalt mõtteaineks
Festina lente!
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Tulemus on väga äge!:) Aga ehk räägid klappidest lähemalt? Et kas tõepoolest täiesti standartklapid, nagu need karbist välja võttes on,või on siiski midagi ümber treitud/lihvitud? David Vizard-i raamat ford sierra mootori kohta väidab, et õige klapipea ja klapipesa kujuga saavutati samasuur voolavuse kasv, nagu tuli täielikust portimistööst! Endal on 1700 mootor mingi tundmatu nukaga. Igatahes tagumikudüno väidab, et samamoodi on umbes 3500 pöörde peal tuntav hüpe momendigraafikus, aga 6000 pealt tõmbab juba hinge kinni ja nüüd sinu graafikut ja juttu lugedes tuleb kadedus peale, et mida mina valesti teen:D
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Kui palju mõjutab ülekanne, käigukast ja rehvi mõõt mõõtmistulemusi? Peaks ju mõjutama kuna mõõdetakse rattast.
d
darts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 235
Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
Asukoht: tartumaa
Autod: 05 vfts

Postitus Postitas darts »

üsna loogiline et tehakse klapid ümber.ja standart klapp sobib väga hästi kui pole just suuremaid vaja panna.olemas endal vana vftsi kaan kus ka standard klapid ja ei ütleks et nendega seal midagi juhtund oleks kuigi asi oma 15 aastat vana.ja palju sõitnud.
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Algselt postitas: m6mm
Kui palju mõjutab ülekanne, käigukast ja rehvi mõõt mõõtmistulemusi? Peaks ju mõjutama kuna mõõdetakse rattast.
Eks ikka mõjutab, kuid numbrites kajastub see vähe. Parimaks peetakse suvist korralikku tänavasõidurehvi jõupinki minemiseks. Kuna pingis nagunii lülitatakse sisse otsekäik (või ligilähedane) ja mõõtma hakatakse sportversioonidel ju alates 2000 pöördest (vaata graafikuid-jõnksud tähistavad vastavalt II, III, IV käik ja auk enne õiget graafikut ongi see koht, kus V-s siise lükati ja siis vajutati lõõrid lahti ja hoiti niikaua kui siis sisetunne ja mootori hääl lubasid)

Ülekanne ka mõjutab - aga ainult ajaliselt, mida aeglasem ülekanne, seda kiiremini sa oma tõmbe sooritad lihtslat, kuid graafik tuleb/peaks tulema ikka sama sisuliselt nagu ka kiirema ülekandega

Rehv mängib (numbrites/tulemustes) siin nendest kõige rohkem - se on minu loogika. Kuna meil olid 10a. vanad michelinid all siis need läbi küll ei paindunud vms. aga kiunuvat heli küll tegid, nagu pingis oleks reaktiivmootor, mitte kolbkone


Karelile niipalju, et jah meil on mõõtutelt standart klapp tõesti, sest nagunii olid käepärast 40 weber ja sisselase ning raha suurema ehituseks ei olnud-nagu näha, pole ka suurt vajadust;) - klapid ise MS toodangust sai sorditud, itaallased, venelased jäid seekord valimata, kuid sealt kust annab, on kergemaks tehtud ja klapid, vedrud, nookurid jms. ka hoolikamalt valitud (kulub aega:) Plokikaan on ka muidugi kenasti "poleeritud" ja sünkrooni aetud, kaane hind on ca 5500, suurte klappidega lisandub klappide hind ja klapipesade vahetus kokku ca 4000-6000.-
(meil sees uuema Niva ribidega kaan)

Sinu mootori kohta ei oska ma muud midagi kosta, kui seda, et valest otsast hakkasid ehitama (mõõda oma nukk ära ja siis hakka vaatama, mis asjad sisse ja kuidas surve asted jms.)
pane peale elektron süüde, õiged küünlad, küünla juhtmed, tasakaalusta kolvid kepsud ja vänt, osta reg.nukaratas ja vaata kriitiliselt üle kaane ehitus/voolavus (kasuta korralikke vedrusi ja vaata et nookurid ei logiseks ja et klapid kolbidele vastu käima ei hakkaks - need asjad õigesti tehtuna võimaldavad sõita kõrgemal kui 6000 p/min)

Edu, kaane võid meile tuua :) tööraha ca 3000 kandis + siis muud asjad sinna juurde

[Muudetud: 10.5.2010 VäikeMägilane]

[Muudetud: 10.5.2010 VäikeMägilane]

[Muudetud: 13.5.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Huvitaval kombel on hakatud igalpool rääkima VFTSidest? mis värk on... (ajakiri, era TV Laipaiguga jälle!, amperi tegelased selgitavad oma arusaamasid, rallifoorumis, kuskil keegi ehitab/taastab, 1 suisa viidi olematusse muuseumisse...jne jne)


Kuigi on juba ammu teada, mis ta oli ja mis temaga tehti, siis ikka kisutakse kuskilt pastakast "huvitavaid" fakte ja räägitakse möödaminnes kõik kiiruga üle. Samas kostitatakse/põhjustatakse uusi "legende" selle auto kohta, nagu valmistati neid hoopis Kamt?atkal militaar tehases ning masinad kaalusid 700kg (aretades samal ajal 160hj 1588cc'st ja Brundzal isegi 180! ning selle kõige juures kestma ca 300km SSkm + ülesõidud?)

Ulme... aga peab nõustuma TM ajakirjaniku üllitises ühe alapealkirjaga - legend sünnitab legende, millest see tuleb, et ta legend on? kui samal ajal sõideti 100x paremate/modernsemate aparaatidega võidu juba aastakümneid enne pu?kat

Minu 1 vastus oleks see, et meil lihtsalt olid niivõrd tasemel sõitjad, kes sellise "vene imega" suutsid ka mingeid kohti napsata välisvõistlustel - nende ees küll müts maha ( sest sellise juhitavusega nagu see "vfts" oli/on, tuleks au anda igale tüübile, kes sellega sõita ka julges/julgeb)

Tänapäeva "vfts"id on natuke teisest puust, kui siiski koosnevad ka need roolikarbist, peenikestest käändtelgedest, kahtlasest hoorattast jne jne

Aga lõpeks peab siiski tõdema, et midagi sel on, mis kisub seda jama läbi tegema...ilmselt mingi suvaline masstoodangu Golf, Escort, 3-seerja, crxi pannid või sunnikud jt. lihtsalt ei konkureeri sellele aurale, mis seal pu?kas on

Või on see nii vähemasti meite metsarahva seas ainult nõnda?

Et võid saada proovida sõita küll M3-ga, kuid ikkagi tahaks tunda ennast nagu Soots, Õunpuu, Mets, Bol?ihhid vmt...

heh... kurat - no on hea auto küll jah... see mahe pu?ka mootori heli, mis ei riiva kõrvu (mitte nagu mingi alternatiivide pleki kolinad), koos otsekasti vile ja kruusa klobinaga salongis - unustad korraks kõik, mis sekundi taga veel meeles mõlkus, kiiver peas - silm punnis, anna aind gaasi ja puude tüved muutuvad ühtlaselt voolavaks emajõeks ning küljeakna luugist viskab loodus peoga hapnikku sulle näkku... olid ajad
Festina lente!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Teades sind, siis mu poolt kahe käega poolehoid - kirjastiili eest.
Hea lugemisvara, Siim, see viimane postitus, läheb hinge.... :cool:

Tänud!
l
Lithium
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 11 Mär 2010 16:31
Asukoht: Kuressaare
Autod: Fu*k the rest, Lada is the best!

Postitus Postitas Lithium »

Väga hea tekst ikka. Tõsi mis tõsi.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Midagi nendest masinatest hõngub. On see siis pidurite kärsakas või bensulõhn või jumal teab mis, aga külmaks ei jäta kedagi. Riias sai jälle nähtud rahvast tribüünidel laineid tegemas ja karjumas:" KASPARS!KASPARS!" Tundub totter aga just sellise fiilingu tõttu muutub kõik ülimalt mõnusaks ja meeleolu tõuseb. Peale sõite pildistavad emad-isad, vanaisad-vanaemad autot ja poseerivad ise selle najal. Vaevalt, et see rallis nüüd teistmoodi on. Ületamatu joovastus rahva silmis kui mööda tuiskab mõni lendav Lada. Ei maksa ka unustada, et see aasta saab Kopikas lausa 40 aastaseks ja see paneb veel rohkem pingutama, et vanakesed ikka poodiumi kõrgeimal astmel püsiksid.

Elagu LADA :)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Ma kuulsin ka mingist 40a. juubelist....

krt, siis peaks ikka ühe sõidu see aasta tegema - 40 on ju keskeakriis, eks siis hiljem näe, kuidas kopikate elu edasi veerema hakkab

Noh, eks need emad isad ole veel see põlvkond, kes ELU nägid ja tunda said - "tänud" siis seltsimeestele 60-ndatest 80-ndateni kes seda imemaad juhtisid. Kopika (üldse autode) soetamine tol ajal oli unelm, mida meie pere näiteks ei saanudki kunagi tundma, hea kui oma ereliukasegi sain aastatepikkuse PR-ga vanemate suhtes

Rallis nüüd vaevalt, et keegi niiväga laineid löönud on just Lada pärast, aga eks seda magusam see võit tõesti on kui teistel ikka mõned numbrid suuremad ja nooremad ratsud istumise all... tõesti, elagu Ladad ja elagu "Legendid" :spin

oh seda elukest...


A ikka 1 uudis ka, suures rahapuuduses sai sõbralt toetust ja saame ikka minna ja Bol?ihhidega kätt suruda, seda siis 5. suvekuul Laitses. Mägilased tulevad kohe bussiga

[Muudetud: 13.5.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
Kasutaja avatar
Tymmu23
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 05

Postitus Postitas Tymmu23 »

kle mägilane,misasja sa siis nüüd teed?
kas sa müüd auto maha,on see sul juppideks juba vöi söidad sa rallit?! koguaeg on auto müügis küll juppidena küll tervikuna ja samalajal ostad juppe juurde koguaeg?? ei saa enam midagi aru sinust.. ::lol
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

kevadel veel pidi ära ostetama terve masin, kuid ei saadud rahasid kokku ja peale seda on vaikus olnud (ei taheta isegi osadena), mis ta siis seisab?

Kuna ostjat ei ole leidnud, siis kasutan võimalust ja teen MadCroci kaasa, müstikat siin ei ole, ainult rallisõltuvus...

ja ralliautod on kogu aeg müügis, läbi aegade on see nii olnud - ega ma oma masinat autoplatsile müüki ei pane

Kui keegi tahab osta, eks siis räägib/vaatab edasi.

Panin kuulutusse ka erinevas kompleksuses - ilus sõna, et jah päris rooliotsa kaupa ei tahaks müüa, kahju nõnda lammutada.

Said vastuse? Mis sa ikka pärid, otsi parem kaardilugeja;)
Festina lente!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Mad-Crocil sul slikke siiski vaja ei lähe, linnakatset ei toimu :)

Seniks aga:
Pilt :D
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

astund siis mägilaste punkrist ka läbi...aga nagu näha, isegi ümber oma graa?i ei saa märkamatult enam sõita;) Ja pildistamist peate ka veel õppima!

eile sai jah natuke slikke proovitud kuid tõsi ta on, lõuna eestil kõik siis kruus seekord.
Ka sai kiivreid ja sidet testitud "lärmiga", toimis seegi.

Niipalju veel, et nimekiri kus oli kokku 57 punkti, mis vajas tegemist on veel 2-3 alles, pikad ööd ja pikad päevad rabatud sai, eks siis näis, vast saab seekord natuke rallisõitu ka nautida.

Olaafile suured tänud siitpoolt, et ikka appi tuli, vähe selliseid kodanikke siin maarjamaal järgi jäänud.

Kuna asfaldi katset ei tule, siis slikid maha ja kruusarehvid peale ning ka velje probleem lahendatud.

Täna läheme Tartu Raadi lennuväljale autot katsetama ning auto raskust ja kaalujaotust mõõtma hr. Teppani juurde.

Et viimane lihv käimas enne Misso sprinti.

Panen siia k atulemused mis enne sõite tehtud sai Tartus Raadi lennuväljal ja kruusakatsel enda juures

Teppani aktiiv/kaaludega saadud andmed:
auto (stardivalmis, 35L+varuratas jne) - 883KG
massijaotus (mina + kaardilugeja autos) - 51/49 %

stopperiga (kaardilugeja kõrval) 4000-6000rpm, V-käik (1:1), 4.78 ja 14" Michelin asfaldirehv (d=570mm), teekate betoon:
nelja korra keskmine 6.1sek

rehv M80 kruus (d=600mm), kate kruus:
4-ja korra keskmine 6.9sek




[Muudetud: 15.8.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Leidsin pildi teisest foorumist, kahjuks ise peale ei sattunud ;)
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Võru sprint seekord seljataga, koostöö uue lugejaga klappis oodatust paremini, enda sõiduga muidugi rahule jääda ei saa, samas on hea meel, et masin tõesti jõuab lükata iga käiguga nii nagu peab - oehh kui hää miil om.

Tulemus muidugi väga sitt ka ei olnud kuid aegade suhtes on arenguruumi siiski "maailm", katse ca 11km ning meie I vooru ja viimase vooru vahe ca 20 sekundit - et vaja oleks ikka natuke harjutada veel;)

Nagu ka täna olime, oleme tõenäoliselt siiski ka ainus ?iguli Lõuna-Eesti rallil, et ses suhtes on juba "koht" käes kuna ekipaa? Karu/Kürsa (2105) ei stardi, seega davai kõik rajaäärde ja pöidlad pihku meile, sest mehaanikute vastutusrikast ülesannet täidavad noorem assistent O. Seli ja vanem insener Dr. Seinoja

Ühesõnaga Ladaklubi liikmeskond on täiskoosseisus rallil stardis!

Kohtumiseni Lõunas
Festina lente!
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: VäikeMägilane
... mehaanikute vastutusrikast ülesannet täidavad nooremseersant O. Seli ja vanemleitnant Dr. Seinoja...
Lahe! :D
Õnn kaasa! :)
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

raja ääres kohe kindlasti ;)
Nägin autot täna treila peal.

[Muudetud: 10-7-2010 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Mul on ka plaanid seatud nii, et saaksin raja äärde tulla. Pühapäeval üritan aga Raplas stardis olla, seega tuleb tihe nädalavahetus. Aga seda on rõõm kuulda et klapp kaardilugejaga olemas on, aga 20 sekki voorude vahe on tõesti üüratu. Aga tuleb ju tõdeda, et erinevate probleemide tõttu ei ole sul õnnestunud ka tükk aega korralikult kaasa lüüa sõitudes. Nii et nüüd iga õhtu enne magaminekut kuiv trenn ja kui piisavalt keskenduda suudad, siis saab ka trenni unes teha.
Jään põnevusega järgmise nädalalõppu ootama.
Vasta