Algselt postitas: m6mm
Kui palju mõjutab ülekanne, käigukast ja rehvi mõõt mõõtmistulemusi? Peaks ju mõjutama kuna mõõdetakse rattast.
Eks ikka mõjutab, kuid numbrites kajastub see vähe. Parimaks peetakse suvist korralikku tänavasõidurehvi jõupinki minemiseks. Kuna pingis nagunii lülitatakse sisse otsekäik (või ligilähedane) ja mõõtma hakatakse sportversioonidel ju alates 2000 pöördest (vaata graafikuid-jõnksud tähistavad vastavalt II, III, IV käik ja auk enne õiget graafikut ongi see koht, kus V-s siise lükati ja siis vajutati lõõrid lahti ja hoiti niikaua kui siis sisetunne ja mootori hääl lubasid)
Ülekanne ka mõjutab - aga ainult ajaliselt, mida aeglasem ülekanne, seda kiiremini sa oma tõmbe sooritad lihtslat, kuid graafik tuleb/peaks tulema ikka sama sisuliselt nagu ka kiirema ülekandega
Rehv mängib (numbrites/tulemustes) siin nendest kõige rohkem - se on minu loogika. Kuna meil olid 10a. vanad michelinid all siis need läbi küll ei paindunud vms. aga kiunuvat heli küll tegid, nagu pingis oleks reaktiivmootor, mitte kolbkone
Karelile niipalju, et jah meil on mõõtutelt standart klapp tõesti, sest nagunii olid käepärast 40 weber ja sisselase ning raha suurema ehituseks ei olnud-nagu näha, pole ka suurt vajadust;) - klapid ise MS toodangust sai sorditud, itaallased, venelased jäid seekord valimata, kuid sealt kust annab, on kergemaks tehtud ja klapid, vedrud, nookurid jms. ka hoolikamalt valitud (kulub aega:) Plokikaan on ka muidugi kenasti "poleeritud" ja sünkrooni aetud, kaane hind on ca 5500, suurte klappidega lisandub klappide hind ja klapipesade vahetus kokku ca 4000-6000.-
(meil sees uuema Niva ribidega kaan)
Sinu mootori kohta ei oska ma muud midagi kosta, kui seda, et valest otsast hakkasid ehitama (mõõda oma nukk ära ja siis hakka vaatama, mis asjad sisse ja kuidas surve asted jms.)
pane peale elektron süüde, õiged küünlad, küünla juhtmed, tasakaalusta kolvid kepsud ja vänt, osta reg.nukaratas ja vaata kriitiliselt üle kaane ehitus/voolavus (kasuta korralikke vedrusi ja vaata et nookurid ei logiseks ja et klapid kolbidele vastu käima ei hakkaks - need asjad õigesti tehtuna võimaldavad sõita kõrgemal kui 6000 p/min)
Edu, kaane võid meile tuua

tööraha ca 3000 kandis + siis muud asjad sinna juurde
[Muudetud: 10.5.2010 VäikeMägilane]
[Muudetud: 10.5.2010 VäikeMägilane]
[Muudetud: 13.5.2010 VäikeMägilane]