Aga küsimus selline et .. nagu olaaf mainis ,bmw is mootoril karter väga raske kujuga ladale paigutamiseks.
karter tuleb ringi keerata ning siis jääb ta sillatala ette täpselt, õlipump tuli veidi ringi teha.
muide bmw mootori paigutamisel tuleb meeles pidada, et karteripõhi jäi 5cm asfaldist!
käigukast pandi ka bmw oma ning kardaan tehti kahest üks,
loomulikult pidi käiguasti paigaldamiseks kõvasti kere lõikama..
Käigukast on lköömes ja gardaani laseb kah kahest jupist kokku teha aga .. nimelt mootor mis mul on on 1.8 r4 kw oli vist 75 või midagi sellist.. ma täpselt ei mäleta .. ning neljase automaatkäigukastiga ,, mõte oli siis endale se vahee panna .. tegelikult kohe kindlalt panna sest enda ladal olen juba aku koha ära lõiganud ,,, radiaatorit ette poole toond jny ,,, aga sellel bmw karteril on mingisugune kahtlane kuju all .. peale läheb ta kindlalt ja kui jääbki õlivann ette siis mõtlesin mootori lihtsalt kõrgemale tuua .. mis seda kapotti ikka kõrgemaks ehitada on! aga kui mootorit bmw peal eest vaadata siis karter ise on plekist ja samasuguse kujuga nagu ladal aga kui paremale poole vaatad siis karter jookseb u 15 cm paremale poole ,,, nagu suke lapakas on ja se jääb täpselt stabika varda vastu ja kui õõts peaks väga alla tulema siis usun et isegi õõts puudutaks selle õlivanni ära.. et oskab keegi öelda milleks se on ja kuna õlivann plekist siis peaks saama ju midagi ümber teha .. keevitusega!.... et mai sa aru miks seal suke lohk on .. se eraldi jublakas mis ülivanniga ühes vormis on on u 15 cm pikk 10 lai ja 5 cm kõrge:S ja milleks sihuke loll karter... ise mõtlesin kui midagi ümber teha ei anna siis toon mootori tahapoole ja kõvasti aga seal hakkab jelle silla kinnitus rolli mängima ja jälle muu jura .. ja ette poole toodes saab isegi ilusti aga siis tuleb radikas küll ette iluvõre peale panna ja kui ikka täava legaalseks teha siis ei sa sa sukse masinaga kuskile... et kas oskab keegi öelda mida selle õlivanniga peale akata .. nagu olaaf ütles et õlivann teistpidi keerata .. teistpidi võib keerata küll aga siis jääbta teiselepoole jälle ette
